Pandora Colin: Nejlepší filmy
a seriály

6.4

Pandora Colin: Filmy a seriály

  • Párování
    Párování (2000)
    Seriál

    Když se dají dva dohromady, nikdy v tom nejedou sami. Vždycky sebou, aby se tak řeklo, vlečou "břímě minulosti": své bývalé, své přátele, přátele svých přátel... Ani Steve a Susan nejsou žádnou výjimkou: je tu Susanin "ex" Patrick, je tu Stevova "ex" Jane, jsou tu Susanina nejlepší kamarádka Sally a Stevův nejlepší kamarád Jeff... Je tu samozřejmě ještě mnoho jiných, ale těchto šest k sobě patří téměř neodmyslitelně. Jejich životy se prolínají, jejich cesty se kříží. Navštěvují stejné hospody, dívají se na stejnou televizi, diskutují o stejných problémech, řeší podobné průšvihy... Momentálně třeba zrovna ten, jak přesvědčit Jane, že mezi ní a Stevem je už opravdu a definitivně konec, když zatím každý jejich takzvaný rozchod skončil zcela spolehlivě v posteli... Prozatím osmadvacetidílná britská obdoba Přátel či Sexu ve městě - neboli sitcom, hovořící maximálně upřímně, otevřeně a hlavně vtipně o věcech, jimiž žije dnešní - aby se tak řeklo - začínající střední generace. Všem jeho hrdinům je něco kolem třiceti, všichni mají za sebou dost životních zkušeností s láskou, sexem i přátelstvím a všichni jsou odhodláni vytěžit ze života maximum. Mimořádně úspěšný seriálek získal Stříbrnou růži na festivalu v Montreux a byl prodán do více než dvaceti zemí.

    Žánry:Komedie
    82%

    Když se dají dva dohromady, nikdy v tom nejedou sami. Vždycky sebou, aby se tak řeklo, vlečou "břímě minulosti": své bývalé, své přátele, přátele svých přátel... Ani Steve a Susan nejsou žádnou výjimkou: je tu Susanin "ex" Patrick, je tu Stevova "ex" Jane, jsou tu Susanina nejlepší kamarádka Sally a Stevův nejlepší kamarád Jeff... Je tu samozřejmě ještě mnoho jiných, ale těchto šest k sobě patří téměř neodmyslitelně. Jejich životy se prolínají, jejich cesty se kříží. Navštěvují stejné hospody, dívají se na stejnou televizi, diskutují o stejných problémech, řeší podobné průšvihy... Momentálně třeba zrovna ten, jak přesvědčit Jane, že mezi ní a Stevem je už opravdu a definitivně konec, když zatím každý jejich takzvaný rozchod skončil zcela spolehlivě v posteli... Prozatím osmadvacetidílná britská obdoba Přátel či Sexu ve městě - neboli sitcom, hovořící maximálně upřímně, otevřeně a hlavně vtipně o věcech, jimiž žije dnešní - aby se tak řeklo - začínající střední generace. Všem jeho hrdinům je něco kolem třiceti, všichni mají za sebou dost životních zkušeností s láskou, sexem i přátelstvím a všichni jsou odhodláni vytěžit ze života maximum. Mimořádně úspěšný seriálek získal Stříbrnou růži na festivalu v Montreux a byl prodán do více než dvaceti zemí.

    Žánry:Komedie
    1
  • Mr Selfridge
    Mr Selfridge (2013)
    Seriál
    Oxford Street, Londýn, 1909 – vše je připraveno ke slavnostnímu otevření nového velkolepého obchodního domu Selfridges. Sám pan Harry Gordon Selfridge prochází jednotlivá oddělení a povzbuzuje zaměstnance. Než došel do tohoto bodu, musel však ujít dlouhou a trnitou cestu. Na jejím počátku o rok dřív se rodilý Američan ocitl v oddělení rukavic obchodního domu Gamages. Právě zde se zrodil nápad na vybudování vlastního podniku, který by upjatým Britům konečně ukázal, že nakupování může být i vzrušujícím dobrodružstvím...
    Žánry:Drama
    76%
    Oxford Street, Londýn, 1909 – vše je připraveno ke slavnostnímu otevření nového velkolepého obchodního domu Selfridges. Sám pan Harry Gordon Selfridge prochází jednotlivá oddělení a povzbuzuje zaměstnance. Než došel do tohoto bodu, musel však ujít dlouhou a trnitou cestu. Na jejím počátku o rok dřív se rodilý Američan ocitl v oddělení rukavic obchodního domu Gamages. Právě zde se zrodil nápad na vybudování vlastního podniku, který by upjatým Britům konečně ukázal, že nakupování může být i vzrušujícím dobrodružstvím...
    Žánry:Drama
    2
  • Toast of London
    Toast of London (2013)
    Seriál
    76%
    3
  • The Hollow Crown
    The Hollow Crown (2012)
    Minisérie
    75%
    4
  • Hotel Babylon
    Hotel Babylon (2006)
    Seriál
    Každý hotel je svět sám pro sebe. A čím luxusnější, tím víc to platí. Svět, kde všechno funguje. Všechno září. Všechno je, jak má být. Svět, v němž všichni považují za svou prvořadou povinnost a čest starat se o hosty. Zajistit jim příjemný a nerušený pobyt. Splnit každé jejich přání, byť by jejich požadavky byly jakkoli pošetilé, zvláštní či perverzní. Takový je i londýnský pětihvězdičkový hotel Babylon, držitel dvou prestižních michelinských hvězdiček. Hotel, zakládající si na své skvělé, léta budované pověsti, hotel poskytující veškeré luxusní služby, jaké si jen lze představit. Extravagantní koktejly. Prvotřídní kuchyni. Supervelké postele... Je to smrtící kombinace, která má na hosty opojný účinek. Ale nejen na ně. Když se vše daří, jak má, dokážou si tuhle atmosféru vychutnat i jednotliví členové personálu. Od Gina, míchajícího ty úžasné koktejly, přes Jamese, dohlížejícího na kvalitu jídel, Jackie, vládnoucí houfu pokojských až po Annu či Bena za recepčním pultem. A samozřejmě Charlieho, na toho nezapomínejme. Charles Edwards, po generální ředitelce Rebbecce Mitchellové druhý nejdůležitější člověk tohoto malého království. Chlápek, který má za sebou ne zrovna nejčitelnější minulost a který se možná právě proto dokáže na všechno to hemžení kolem sebe podívat pronikavýma, takřka rentgenovýma očima.

    Nový čtyřiadvacetidílný seriál BBC je mimořádně zajímavým pohledem do zákulisí pětihvězdičkového hotelu, pokoušejícím se poodhrnout oponu, za niž běžný návštěvník a host nikdy nenahlédne. Přibližuje divákovi nejen systém vedení takovéto instituce, ale i interpersonální vztahy, vzájemné rivality i sympatie, vztahy zaměstnanci versus hosté a podobně. Svěží, živý, aktuální, s přiměřenou dávkou dramatičnosti, humoru, sentimentu i nenásilného morálního apelu v jednotlivých příbězích, zkrátka seriál, který rozhodně stojí za vidění.
    Žánry:DramaKomedie
    74%
    Každý hotel je svět sám pro sebe. A čím luxusnější, tím víc to platí. Svět, kde všechno funguje. Všechno září. Všechno je, jak má být. Svět, v němž všichni považují za svou prvořadou povinnost a čest starat se o hosty. Zajistit jim příjemný a nerušený pobyt. Splnit každé jejich přání, byť by jejich požadavky byly jakkoli pošetilé, zvláštní či perverzní. Takový je i londýnský pětihvězdičkový hotel Babylon, držitel dvou prestižních michelinských hvězdiček. Hotel, zakládající si na své skvělé, léta budované pověsti, hotel poskytující veškeré luxusní služby, jaké si jen lze představit. Extravagantní koktejly. Prvotřídní kuchyni. Supervelké postele... Je to smrtící kombinace, která má na hosty opojný účinek. Ale nejen na ně. Když se vše daří, jak má, dokážou si tuhle atmosféru vychutnat i jednotliví členové personálu. Od Gina, míchajícího ty úžasné koktejly, přes Jamese, dohlížejícího na kvalitu jídel, Jackie, vládnoucí houfu pokojských až po Annu či Bena za recepčním pultem. A samozřejmě Charlieho, na toho nezapomínejme. Charles Edwards, po generální ředitelce Rebbecce Mitchellové druhý nejdůležitější člověk tohoto malého království. Chlápek, který má za sebou ne zrovna nejčitelnější minulost a který se možná právě proto dokáže na všechno to hemžení kolem sebe podívat pronikavýma, takřka rentgenovýma očima.

    Nový čtyřiadvacetidílný seriál BBC je mimořádně zajímavým pohledem do zákulisí pětihvězdičkového hotelu, pokoušejícím se poodhrnout oponu, za niž běžný návštěvník a host nikdy nenahlédne. Přibližuje divákovi nejen systém vedení takovéto instituce, ale i interpersonální vztahy, vzájemné rivality i sympatie, vztahy zaměstnanci versus hosté a podobně. Svěží, živý, aktuální, s přiměřenou dávkou dramatičnosti, humoru, sentimentu i nenásilného morálního apelu v jednotlivých příbězích, zkrátka seriál, který rozhodně stojí za vidění.
    Žánry:DramaKomedie
    5
  • 6
  • Poldové
    Poldové (1984)
    Seriál
    66%
    7
  • 8
  • Eric
    Eric (2024)
    SeriálRole: učitelka Ryanová
    • Netflix
    Eric je americko-britský šestidílný dramatický seriál. Vincent patří mezi nejlepší loutkáře V New Yorku. Je tvůrcem oblíbeného pořadu pro děti Good Day Sunshine a nadevše miluje svého syna Edgara. Jenže jednoho rána devítiletý Edgar nedorazí do školy a zoufalý otec vidí jedinou naději na návrat svého syna domů ve vytvoření loutky podle Edgarovy kresby modré příšery Erica, který žije pod jeho postelí. Doufá, že až ji syn uvidí na obrazovce, vrátí se. Vincentovo destruktivní chování začíná odrazovat nejen jeho rodinu a kolegy, ale i samotné detektivy, kteří mají případ na starost. Navíc se ukazuje, že skutečné příšery nežijí pod postelí, ale kolem nás.
    Žánry:DramaThriller
    65%
    Eric je americko-britský šestidílný dramatický seriál. Vincent patří mezi nejlepší loutkáře V New Yorku. Je tvůrcem oblíbeného pořadu pro děti Good Day Sunshine a nadevše miluje svého syna Edgara. Jenže jednoho rána devítiletý Edgar nedorazí do školy a zoufalý otec vidí jedinou naději na návrat svého syna domů ve vytvoření loutky podle Edgarovy kresby modré příšery Erica, který žije pod jeho postelí. Doufá, že až ji syn uvidí na obrazovce, vrátí se. Vincentovo destruktivní chování začíná odrazovat nejen jeho rodinu a kolegy, ale i samotné detektivy, kteří mají případ na starost. Navíc se ukazuje, že skutečné příšery nežijí pod postelí, ale kolem nás.
    Žánry:DramaThriller
    9
  • Maraton lásky
    Maraton lásky (2007)
    FilmRole: Claire
    Denis je nezodpovědný chlapík, co věčně nemá peníze ani na nájemné a pracuje jako hlídač v obchodě s prádlem. Před pěti lety opustil těhotnou Libby před oltářem. Touží ji získat zpět, ale jednoho dne se objeví Whit - její nový přítel, který navíc chce běžet maratón ve prospěch charity. Denis se rozhodne, že začne trénovat a zúčastní se maratónu, aby poprvé v životě něco dotáhl do konce a získal tak svou životní lásku zpět.
    64%
    Denis je nezodpovědný chlapík, co věčně nemá peníze ani na nájemné a pracuje jako hlídač v obchodě s prádlem. Před pěti lety opustil těhotnou Libby před oltářem. Touží ji získat zpět, ale jednoho dne se objeví Whit - její nový přítel, který navíc chce běžet maratón ve prospěch charity. Denis se rozhodne, že začne trénovat a zúčastní se maratónu, aby poprvé v životě něco dotáhl do konce a získal tak svou životní lásku zpět.
    10
  • Max
    Max (2002)
    Film

    Píše se rok 1918 a Německo se zmítá v křečích z prohrané války. Byly zveřejněny potupné podmínky versailleské smlouvy a každý správný Němec se stydí za to, že je Němec. A do tohoto všeobecného marasmu přichází do Mnichova desátník Adolf Hitler, mladý, opuštěný muž, člověk, který se po čtyřech letech v zákopech nemá ke komu a k čemu vrátit. Nemá rodinu ani přátele, nemá ani adresu. Má jen své malování, jemuž hodlá zasvětit celý život. A zdá se, že to není tak neuskutečnitelná představa. Protože galerista Max Rothman, který zanechal na válečném poli se svou pravou rukou i vlastní budoucnost malíře, jakoby v tom smutném, zahořklém muži rozeznal zvláštní, svébytný talent. Jenomže není sám, kdo se o tohohle člověka zajímá. A umělecký talent není jediný Hitlerův dar. Tenhle na první pohled nenápadný človíček má i schopnost zaujmout, přesvědčit, strhnout, zfanatizovat svým projevem dav. A tenhle talent v něm objevila armáda, která si dobře uvědomuje, že Německo balancuje na ostří nože. Že může stejně tak dobře padnout nalevo i napravo. A že je třeba využít každé možnosti k tomu, aby znovu jako Fénix povstalo z popela k árijské čistotě a velikosti. Scenáristu a debutujícího režiséra v jedné osobě Meyjese inspiroval k Maxovi výrok Hitlerova přítele Alberta Speera: "Chcete-li porozumět Hitlerovi, musíte si uvědomit, že původně byl umělcem." Meyjese zaujala představa, že dějiny lidstva mohly být úplně jiné, kdyby se bylo ambicióznímu Hitlerovi podařilo prosadit se na uměleckém poli. Že jeden z největších masových vrahů se v prvopočátcích své "kariéry" mohl stejně tak dobře stát umělcem jako politikem. A že k rozhodnutí věnovat se výhradně politice jej přivedlo zklamání, které zažil jako nepochopený, neuznaný malíř. Meyes o tom říká: "Koneckonců, kořeny fašismu jsou vždy stejné: strach, zlost, závist a frustrace." K mimořádně působivému vyznění filmu přispívají i vynikající výkony obou protagonistů snímku: Johna Cusacka v roli Maxe Rothmana a Noaha Taylora jako Hitlera.

    Žánry:DramaVálečnýRetro
    63%

    Píše se rok 1918 a Německo se zmítá v křečích z prohrané války. Byly zveřejněny potupné podmínky versailleské smlouvy a každý správný Němec se stydí za to, že je Němec. A do tohoto všeobecného marasmu přichází do Mnichova desátník Adolf Hitler, mladý, opuštěný muž, člověk, který se po čtyřech letech v zákopech nemá ke komu a k čemu vrátit. Nemá rodinu ani přátele, nemá ani adresu. Má jen své malování, jemuž hodlá zasvětit celý život. A zdá se, že to není tak neuskutečnitelná představa. Protože galerista Max Rothman, který zanechal na válečném poli se svou pravou rukou i vlastní budoucnost malíře, jakoby v tom smutném, zahořklém muži rozeznal zvláštní, svébytný talent. Jenomže není sám, kdo se o tohohle člověka zajímá. A umělecký talent není jediný Hitlerův dar. Tenhle na první pohled nenápadný človíček má i schopnost zaujmout, přesvědčit, strhnout, zfanatizovat svým projevem dav. A tenhle talent v něm objevila armáda, která si dobře uvědomuje, že Německo balancuje na ostří nože. Že může stejně tak dobře padnout nalevo i napravo. A že je třeba využít každé možnosti k tomu, aby znovu jako Fénix povstalo z popela k árijské čistotě a velikosti. Scenáristu a debutujícího režiséra v jedné osobě Meyjese inspiroval k Maxovi výrok Hitlerova přítele Alberta Speera: "Chcete-li porozumět Hitlerovi, musíte si uvědomit, že původně byl umělcem." Meyjese zaujala představa, že dějiny lidstva mohly být úplně jiné, kdyby se bylo ambicióznímu Hitlerovi podařilo prosadit se na uměleckém poli. Že jeden z největších masových vrahů se v prvopočátcích své "kariéry" mohl stejně tak dobře stát umělcem jako politikem. A že k rozhodnutí věnovat se výhradně politice jej přivedlo zklamání, které zažil jako nepochopený, neuznaný malíř. Meyes o tom říká: "Koneckonců, kořeny fašismu jsou vždy stejné: strach, zlost, závist a frustrace." K mimořádně působivému vyznění filmu přispívají i vynikající výkony obou protagonistů snímku: Johna Cusacka v roli Maxe Rothmana a Noaha Taylora jako Hitlera.

    Žánry:DramaVálečnýRetro
    11
  • 12
  • Hvězdy neumírají v Liverpoolu
    Hvězdy neumírají v Liverpoolu (2017)
    FilmRole: Surgeon
    • Google Play
    • iTunes
    62%
    13
  • 14
  • 15
  • Dávám tomu rok
    Dávám tomu rok (2013)
    FilmRole: Jane
    Není to ještě ani rok, co měli svatbu jako z pohádky - a už se objevili první problémy. Přitom se zdálo, že jsou spolu Nat a Josh, navzdory naprosto rozdílným povahám, skutečně šťastní. Rodina a přátelé si ale nikdy nemysleli, že jim to vydrží dlouho, a s blížícím se výročím svatby se zdá, že měli pravdu. Objevuje se totiž pokušení v podobě Joshovy bývalé přítelkyně Chloe a Natina nového, atraktivního amerického klienta Guye. Ani jeden z manželů ovšem nechce být tím prvním, kdo to vzdá… Britská komedie od scénáristy filmů Borat a Bruno.
    Režie:Dan Mazer
    54%
    Není to ještě ani rok, co měli svatbu jako z pohádky - a už se objevili první problémy. Přitom se zdálo, že jsou spolu Nat a Josh, navzdory naprosto rozdílným povahám, skutečně šťastní. Rodina a přátelé si ale nikdy nemysleli, že jim to vydrží dlouho, a s blížícím se výročím svatby se zdá, že měli pravdu. Objevuje se totiž pokušení v podobě Joshovy bývalé přítelkyně Chloe a Natina nového, atraktivního amerického klienta Guye. Ani jeden z manželů ovšem nechce být tím prvním, kdo to vzdá… Britská komedie od scénáristy filmů Borat a Bruno.
    Režie:Dan Mazer
    16
  • 17
  • Âya to majo
    Âya to majo (2020)
    FilmRole: ředitelka (mluví)
    • Netflix

    Miminko Earwig odloží v roce 1990 neznámá rudovlasá žena na schodech sirotčince St. Morwald v Anglii s jedinou poznámkou, že ji pronásleduje dvanáct čarodějnic a že se pro holčičku vrátí, až nebezpečí pomine. O deset let později není po ženě ani památky a z Earwig, kterou ředitelka sirotčince přejmenovala na Ericu, je odvážná dívka, která to dokonale umí s lidmi, takže jí projde téměř cokoli. Když se ji ale jednoho dne rozhodne adoptovat čarodějnice Bella Jaga a její společník Mandrake, odmítá Earwig sirotčinec a svého nejlepšího kamaráda Custarda opustit. Nekonec se nechá přesvědčit, že jakýkoli domov je lepší než pobyt v sirotčinci, a tak se rozhodne z toho něco vytěžit, aby opět bylo po jejím. Bude Belle Jaze pomáhat s jejími kouzly a ona ji za to naučí čarovat. Jenže přesvědčit tvrdohlavou čarodějnici, aby dělala to, co chce není nijak snadné, je tu totiž ještě nevyzpytatelný a popudlivý Mandrake, o kterém nikdo nedokáže říci, na čí strana vlastně stojí a zda je pro Earwig nebezpečný nebo ne a navíc jsou tu jeho démoničtí poskoci. Ještě, že Earwig najde nečekaného spojence v podobě mluvícího kocoura Thomase, který hodlá dívce pomoci. Chce být volný a nedostávat stále za trest ošklivé svíjející se červy místo žrádla. Earwig bude muset vynaložit mnoho své chytrosti a zkušeností ze sirotčince, aby na čarodějnici i Mandrakea vyzrála.

    49%

    Miminko Earwig odloží v roce 1990 neznámá rudovlasá žena na schodech sirotčince St. Morwald v Anglii s jedinou poznámkou, že ji pronásleduje dvanáct čarodějnic a že se pro holčičku vrátí, až nebezpečí pomine. O deset let později není po ženě ani památky a z Earwig, kterou ředitelka sirotčince přejmenovala na Ericu, je odvážná dívka, která to dokonale umí s lidmi, takže jí projde téměř cokoli. Když se ji ale jednoho dne rozhodne adoptovat čarodějnice Bella Jaga a její společník Mandrake, odmítá Earwig sirotčinec a svého nejlepšího kamaráda Custarda opustit. Nekonec se nechá přesvědčit, že jakýkoli domov je lepší než pobyt v sirotčinci, a tak se rozhodne z toho něco vytěžit, aby opět bylo po jejím. Bude Belle Jaze pomáhat s jejími kouzly a ona ji za to naučí čarovat. Jenže přesvědčit tvrdohlavou čarodějnici, aby dělala to, co chce není nijak snadné, je tu totiž ještě nevyzpytatelný a popudlivý Mandrake, o kterém nikdo nedokáže říci, na čí strana vlastně stojí a zda je pro Earwig nebezpečný nebo ne a navíc jsou tu jeho démoničtí poskoci. Ještě, že Earwig najde nečekaného spojence v podobě mluvícího kocoura Thomase, který hodlá dívce pomoci. Chce být volný a nedostávat stále za trest ošklivé svíjející se červy místo žrádla. Earwig bude muset vynaložit mnoho své chytrosti a zkušeností ze sirotčince, aby na čarodějnici i Mandrakea vyzrála.

    18
  • 19