Yaron Motola: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Yaron Motola: Filmy a seriály

  • 1
  • Mnichov
    Mnichov (2005)
    FilmRole: Israeli Reporter in Munich Underground
    • Netflix
    • SkyShowtime
    • Google Play
    • +2
    Nejtragičtější den v olympijských dějinách, masakr izraelských sportovců v roce 1972 v Mnichově, který měla na svědomí palestinská teroristická organizace Černé září, se nesmazatelně vepsal do historie dvacátého století. O událostech, které následovaly, toho v učebnicích dějepisu nebo dobovém tisku mnoho nenajdete. Sérii nájemných vražd proti strůjcům atentátu, které naplánovala a provedla izraelská tajná služba, v mistrovsky napínavém thrilleru zmapovala režisérská legenda Steven Spielberg. Hrdinou příběhu je mladý Izraelec, příslušník tajné služby Avner (Eric Bana - Trója, Hulk), který je stejně jako většina jeho krajanů zdrcen mnichovskou tragédií. V téhle atmosféře ho osloví důstojník Mossadu Ephraim (Geoffrey Rush - Záře, Piráti z Karibiku), jenž mu nabídne účast v nejriskantnější operaci, kterou do té doby tajná služba židovského státu provedla. Avner musí opustit těhotnou manželku, změnit totožnost a využít všech svých schopností k dopadení a zabití jedenácti mužů, které Mossad obvinil z přípravy mnichovských vražd. Přes své mládí a nazkušenost se Avner brzy stane vůdcem pětičlenné skupiny, v níž kromě něj figuruje řidič Steve (Daniel Craig - nový James Bond), schopný padělatel Hans (Hanns Zischler), odborník na výbušniny Robert (Matthieu Kassovitz) a "čistič" Carl (Ciaran Hinds). Po celém světě metodicky vyhledávají a úspěšně odstraňují "své" muže a čím dál víc na ně doléhají tři zásadní otázky: Co jsou zač ti, které zabíjíme? Lze jejich vraždy ospravedlnit? Zabrání jejich smrt dalšímu teroru? V souboji svědomí a touhy po pomstě si navíc uvědomují další nepříjemný fakt - čím déle budou lovit teroristy, tím pravděpodobnější je, že i oni začnou být loveni. Scénář k Mnichovu napsal držitel Pullitzerovy ceny Tony Kushner, kterého nadchla spolupráce se Spielbergem. "Nikdo nedokáže vtisknout příběhu tolik napětí jako Steven. U něj víte, že vás už v první minutě nemilosrdně hodí přímo do epicentra příběhu, zmačkne jako citrón a přitom si ještě najde čas pro hledání odpovědí na velmi citlivé otázky," říká Kushner.
    78%
    Nejtragičtější den v olympijských dějinách, masakr izraelských sportovců v roce 1972 v Mnichově, který měla na svědomí palestinská teroristická organizace Černé září, se nesmazatelně vepsal do historie dvacátého století. O událostech, které následovaly, toho v učebnicích dějepisu nebo dobovém tisku mnoho nenajdete. Sérii nájemných vražd proti strůjcům atentátu, které naplánovala a provedla izraelská tajná služba, v mistrovsky napínavém thrilleru zmapovala režisérská legenda Steven Spielberg. Hrdinou příběhu je mladý Izraelec, příslušník tajné služby Avner (Eric Bana - Trója, Hulk), který je stejně jako většina jeho krajanů zdrcen mnichovskou tragédií. V téhle atmosféře ho osloví důstojník Mossadu Ephraim (Geoffrey Rush - Záře, Piráti z Karibiku), jenž mu nabídne účast v nejriskantnější operaci, kterou do té doby tajná služba židovského státu provedla. Avner musí opustit těhotnou manželku, změnit totožnost a využít všech svých schopností k dopadení a zabití jedenácti mužů, které Mossad obvinil z přípravy mnichovských vražd. Přes své mládí a nazkušenost se Avner brzy stane vůdcem pětičlenné skupiny, v níž kromě něj figuruje řidič Steve (Daniel Craig - nový James Bond), schopný padělatel Hans (Hanns Zischler), odborník na výbušniny Robert (Matthieu Kassovitz) a "čistič" Carl (Ciaran Hinds). Po celém světě metodicky vyhledávají a úspěšně odstraňují "své" muže a čím dál víc na ně doléhají tři zásadní otázky: Co jsou zač ti, které zabíjíme? Lze jejich vraždy ospravedlnit? Zabrání jejich smrt dalšímu teroru? V souboji svědomí a touhy po pomstě si navíc uvědomují další nepříjemný fakt - čím déle budou lovit teroristy, tím pravděpodobnější je, že i oni začnou být loveni. Scénář k Mnichovu napsal držitel Pullitzerovy ceny Tony Kushner, kterého nadchla spolupráce se Spielbergem. "Nikdo nedokáže vtisknout příběhu tolik napětí jako Steven. U něj víte, že vás už v první minutě nemilosrdně hodí přímo do epicentra příběhu, zmačkne jako citrón a přitom si ještě najde čas pro hledání odpovědí na velmi citlivé otázky," říká Kushner.
    2
  • 3
  • Vzteklina
    Vzteklina (2010)
    FilmRole: The man in the woods
    V rámci tradičních exkurzí do zemí, které nefigurují mezi hlavními destinacemi, k nimž se obrací zájem diváků brakových žánrů, se letos vydáme do Izraele. Debutující režiséři Aharon Keshales a Navot Papushado svůj společný počin pojali jako příspěvek k současnému trendu scenáristicky promyšlených žánrových hybridů, které slaví úspěchy na žánrových festivalech a případně i otevírají dveře do Hollywoodu. Premisa bude fanouškům hororů více než povědomá: Skupinka mladistvých složená ze dvou dívek a dvou mladíků, mezi nimiž lze cítit vzájemné sexuální napětí, během cesty na výlet špatně odbočí a následně uvízne na místě, odkud není návratu. Ve zdejším lesíku dokonce řádí i zlověstně neproniknutelný vrahoun, jehož specialitou je, že chytá lidi do nastražených pastí. Jenže tím veškeré důvěrně známé jistoty končí. Vyprávění uhýbá tu směrem k thrilleru, jindy spíš k exploataci a občas se otře o společenskou kritiku či humornou nadsázku. Do příběhu se zaplétají další postavy a neustále se mění pozice kořisti a lovce. Vzteklina stojí především na promyšleném a dramaturgicky precizně gradujícím scénáři, který až zlomyslně podvrací žánrová klišé a divácká očekávání. „První izraelský slasher“ asi neodstartuje boom žánrové podívané na Blízkém východě, ale coby psychologicky zabarvený thriller, nasáknutý notnou dávkou krve a zahuštěný vypjatou atmosférou, ukáže, že kvalitní a promyšlené vyvražďovačky nejsou jen doménou Západu. (Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororThriller
    54%
    V rámci tradičních exkurzí do zemí, které nefigurují mezi hlavními destinacemi, k nimž se obrací zájem diváků brakových žánrů, se letos vydáme do Izraele. Debutující režiséři Aharon Keshales a Navot Papushado svůj společný počin pojali jako příspěvek k současnému trendu scenáristicky promyšlených žánrových hybridů, které slaví úspěchy na žánrových festivalech a případně i otevírají dveře do Hollywoodu. Premisa bude fanouškům hororů více než povědomá: Skupinka mladistvých složená ze dvou dívek a dvou mladíků, mezi nimiž lze cítit vzájemné sexuální napětí, během cesty na výlet špatně odbočí a následně uvízne na místě, odkud není návratu. Ve zdejším lesíku dokonce řádí i zlověstně neproniknutelný vrahoun, jehož specialitou je, že chytá lidi do nastražených pastí. Jenže tím veškeré důvěrně známé jistoty končí. Vyprávění uhýbá tu směrem k thrilleru, jindy spíš k exploataci a občas se otře o společenskou kritiku či humornou nadsázku. Do příběhu se zaplétají další postavy a neustále se mění pozice kořisti a lovce. Vzteklina stojí především na promyšleném a dramaturgicky precizně gradujícím scénáři, který až zlomyslně podvrací žánrová klišé a divácká očekávání. „První izraelský slasher“ asi neodstartuje boom žánrové podívané na Blízkém východě, ale coby psychologicky zabarvený thriller, nasáknutý notnou dávkou krve a zahuštěný vypjatou atmosférou, ukáže, že kvalitní a promyšlené vyvražďovačky nejsou jen doménou Západu. (Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororThriller
    4