?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Marat Magambetov: Filmy a seriály

  • Gagarin: První ve vesmíru
    Gagarin: První ve vesmíru (2013)
    Film

    Jako první se odpoutal od zemské přitažlivosti a otevřel lidstvu dveře do vesmíru... Lidstvo dosáhlo oběžné dráhy země 12. dubna 1961. Z dnešního pohledu je však těžko představitelné, o jak přelomový let šlo. Jurij Gagarin vzlétl do vesmíru jen tři a půl roku po vypuštění umělé družice Sputnik 1 a jen necelý rok poté, co se z oběžné dráhy úspěšně vrátili první živý tvorové, fenky Bělka a Strelka. Lety do vesmíru doprovázela obrovská nejistota a řada vědeckých kapacit navíc pochybovala, zda může člověk pobyt v kosmickém prostoru vůbec přežít. Ruský životopisný film od Pavla Parchomenka se tak vrací právě k atmosféře velkého neznáma během vyostřených vesmírných závodů mezi Sovětským svazem a Spojenými státy. Příběh ovšem ponechává studenoválečné soupeření převážně na pozadí a na první let do vesmíru se dívá jednak očima kosmonautů a jejich rodin s Gagarinem v čele (Jaroslav Žalnin) a pak také skrze postavu Sergeje Koroljova (Michail Filippov), raketového inženýra a faktického otce sovětského vesmírného programu. (Česká televize)

    68%

    Jako první se odpoutal od zemské přitažlivosti a otevřel lidstvu dveře do vesmíru... Lidstvo dosáhlo oběžné dráhy země 12. dubna 1961. Z dnešního pohledu je však těžko představitelné, o jak přelomový let šlo. Jurij Gagarin vzlétl do vesmíru jen tři a půl roku po vypuštění umělé družice Sputnik 1 a jen necelý rok poté, co se z oběžné dráhy úspěšně vrátili první živý tvorové, fenky Bělka a Strelka. Lety do vesmíru doprovázela obrovská nejistota a řada vědeckých kapacit navíc pochybovala, zda může člověk pobyt v kosmickém prostoru vůbec přežít. Ruský životopisný film od Pavla Parchomenka se tak vrací právě k atmosféře velkého neznáma během vyostřených vesmírných závodů mezi Sovětským svazem a Spojenými státy. Příběh ovšem ponechává studenoválečné soupeření převážně na pozadí a na první let do vesmíru se dívá jednak očima kosmonautů a jejich rodin s Gagarinem v čele (Jaroslav Žalnin) a pak také skrze postavu Sergeje Koroljova (Michail Filippov), raketového inženýra a faktického otce sovětského vesmírného programu. (Česká televize)

    1
  • Odnazhdy v provintsii
    Odnazhdy v provintsii (2008)
    Film
    Televizní celebrita Nasťa hledá po konfliktu s otcem-generálem azyl u sestry Věry. I ji svého času otec vypudil z domova a jejího pohledného, ale plebejského Kolju poslal do Čečenska. Manželé s děckem živoří na dělnické ubytovně. Kolja mívá po válečném zranění ošklivé záchvaty, dráždí ho přítomnost pěstěné Nasti. Situace připomíná Williamsovu hru Tramvaj do stanice Touha… Děj ovšem zalidňují typičtí obyvatelé zdevastovaného vnitrozemí. Rozrůstá se tu komunita migrantů ze Střední Asie, jediným povyražením místní mládeže je vodka a nevybíravý sex. Drama Nastina útěku z Moskvy se vytrácí v podrobném záznamu její konfrontace s údělem sestry a s drastickými poměry provinční existence, v níž zoufale hledá záchytný bod. Neurvalé mravy a vztahy se staly přirozenou formou boje o přežití bezútěšné a beznadějné reality, z níž není úniku. Zákeřnější než materiální bída je však totální citová otrlost, schopná jakéhokoli podrazu a zrady. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    57%
    Televizní celebrita Nasťa hledá po konfliktu s otcem-generálem azyl u sestry Věry. I ji svého času otec vypudil z domova a jejího pohledného, ale plebejského Kolju poslal do Čečenska. Manželé s děckem živoří na dělnické ubytovně. Kolja mívá po válečném zranění ošklivé záchvaty, dráždí ho přítomnost pěstěné Nasti. Situace připomíná Williamsovu hru Tramvaj do stanice Touha… Děj ovšem zalidňují typičtí obyvatelé zdevastovaného vnitrozemí. Rozrůstá se tu komunita migrantů ze Střední Asie, jediným povyražením místní mládeže je vodka a nevybíravý sex. Drama Nastina útěku z Moskvy se vytrácí v podrobném záznamu její konfrontace s údělem sestry a s drastickými poměry provinční existence, v níž zoufale hledá záchytný bod. Neurvalé mravy a vztahy se staly přirozenou formou boje o přežití bezútěšné a beznadějné reality, z níž není úniku. Zákeřnější než materiální bída je však totální citová otrlost, schopná jakéhokoli podrazu a zrady. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    2