Dorothy LeMay: Nejlepší filmy
a seriály

6.0

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Dorothy LeMay: Filmy a seriály

  • Tabu
    Tabu (1980)
    FilmRole: Sherry

    Dráždivé sexuální melodrama, pod nímž je podepsaný manželský tvůrčí tandem Helene Terrie (scénář) a Kirdy Stevens (režie), představuje jeden z nejpopulárnějších titulů zlaté éry americké porno produkce. Vyprávění o ženě ve středních letech, která po odchodu manžela prochází nelehkým obdobím, až následně zahoří touhou k devatenáctiletému synovi, se vyhýbá prvoplánové exploatační skandálnosti. Naopak rozehrává vzrušující, citlivý i úsměvně rozverný pohled na klasickou sexuální fantazii o mladším muži a starší ženě a současně satirizuje svět amerických předměstí, který navzdory úhledným fasádám a středostavovské spořádanosti žije cele pohlcen slastí. Hlavní role se zhostila jedna z herecky nejtalentovanějších a nejcharismatičtějších porno hvězd, dráždivá Kay Parker. V době natáčení jí bylo třicet šest a následně přiznala, že s o osm let mladším představitelem syna Mikem Rangerem k sobě cítili intenzivní přitažlivost, což se náležitě promítlo do atmosféry jejich společných scén. Tato role Kay Parker katapultovala ke statutu porno bohyně a ustanovila ji jako prototyp populární kategorie MILF (Mother I'd Like to Fuck). Tabu se stalo dobovou senzací a patří mezi nejvýdělečnější filmy všech dob; svého času ve videopůjčovnách a prodejnách dalece zastiňovalo i Hvězdné války. Odlehčené rajcovní zpracování sexuálních vztahů mezi staršími zkušenými ženami a mladíky se následně stalo standardem porna až do současnosti, ale v neexplicitní podobě ovlivnilo také Hollywood, který se na popularitě tématu pokoušel přiživit filmy jako Třída (1983) s Jacqueline Bisset. (Festival otrlého diváka)

    69%

    Dráždivé sexuální melodrama, pod nímž je podepsaný manželský tvůrčí tandem Helene Terrie (scénář) a Kirdy Stevens (režie), představuje jeden z nejpopulárnějších titulů zlaté éry americké porno produkce. Vyprávění o ženě ve středních letech, která po odchodu manžela prochází nelehkým obdobím, až následně zahoří touhou k devatenáctiletému synovi, se vyhýbá prvoplánové exploatační skandálnosti. Naopak rozehrává vzrušující, citlivý i úsměvně rozverný pohled na klasickou sexuální fantazii o mladším muži a starší ženě a současně satirizuje svět amerických předměstí, který navzdory úhledným fasádám a středostavovské spořádanosti žije cele pohlcen slastí. Hlavní role se zhostila jedna z herecky nejtalentovanějších a nejcharismatičtějších porno hvězd, dráždivá Kay Parker. V době natáčení jí bylo třicet šest a následně přiznala, že s o osm let mladším představitelem syna Mikem Rangerem k sobě cítili intenzivní přitažlivost, což se náležitě promítlo do atmosféry jejich společných scén. Tato role Kay Parker katapultovala ke statutu porno bohyně a ustanovila ji jako prototyp populární kategorie MILF (Mother I'd Like to Fuck). Tabu se stalo dobovou senzací a patří mezi nejvýdělečnější filmy všech dob; svého času ve videopůjčovnách a prodejnách dalece zastiňovalo i Hvězdné války. Odlehčené rajcovní zpracování sexuálních vztahů mezi staršími zkušenými ženami a mladíky se následně stalo standardem porna až do současnosti, ale v neexplicitní podobě ovlivnilo také Hollywood, který se na popularitě tématu pokoušel přiživit filmy jako Třída (1983) s Jacqueline Bisset. (Festival otrlého diváka)

    1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Slepá zuřivost
    Slepá zuřivost (1989)
    Film
    • iTunes
    Voják Nick Parker je za války ve Vietnamu zraněn, výbuch mu ošklivě poškodí oči. Polomrtvý se plazí pryč z bojiště, pak se ale chytí do pytlácké pasti. Když se probere, zjistí, že se nachází ve vesnici a že místní obyvatelé mu již ošetřili jeho zranění. Oči mu však vyléčit nedokázali, takže je Nick slepý. Ve vesnici se ho ujme muž, který ho učí, jak žít bez zraku, a naučí ho i bojovat s mečem. Nick nevidí, ale slyší veškerý pohyb kolem sebe. Po dvaceti letech strávených u domorodých obyvatel se Nick vrací domů do USA... Jako první se vypraví navštívit svého přítele z války, Franka Devereauxe. Když dorazí na jeho starou adresu, najde tam pouze Frankova syna Billyho a Frankovu bývalou manželku Lynn. Ta Nickovi řekne, že ji Frank opustil a žije teď v Renu, kde se živí jako chemik. Během rozhovoru přijdou do domu dva policisté a shánějí se po Billym, který je zrovna někde venku. Do domu také vpadne muž, který očividně jako policista nevypadá a dokonce se začne chovat násilně. Jedná se o zabijáka, Slega z Rena, kterého jeho šéf poslal, aby přivedl Billyho. Potřebují totiž jeho otce Franka donutit, aby pro ně vyráběl drogy. V domě se náhle objevuje Billy. Sleg ho ihned chytne a hodí ho zem, Billy je pádem omráčen. Pak Sleg nelítostně střelí Lynn. Nick už toho má dost. Z kusu klacku, který používá jako slepeckou hůl, vytáhne meč, nejprve zabije oba policisty, pak zraní i Slega. Tomu se však skokem z okna podaří utéci. Když mu záhy Lynn umírá v náručí, donutí Nicka, aby jí slíbil, že se postará o Billyho Nick a Billy vyrážejí za Frankem do Rena a cestou se skamarádí. Když pak dorazí do Frankova domu, čeká je nemilé překvapení. Dva mafiáni už tam na ně čekají, zajmou je i s Frankovou přítelkyní Annie, která se k tomu připletla a odvážejí je ke svému šéfovi, Mac Creadymu, majiteli kasina. Při cestě se všem třem podaří uprchnout. Schovají se u Annieiny přítelkyně. Nick se pak vypraví osvobodit Franka
    64%
    Voják Nick Parker je za války ve Vietnamu zraněn, výbuch mu ošklivě poškodí oči. Polomrtvý se plazí pryč z bojiště, pak se ale chytí do pytlácké pasti. Když se probere, zjistí, že se nachází ve vesnici a že místní obyvatelé mu již ošetřili jeho zranění. Oči mu však vyléčit nedokázali, takže je Nick slepý. Ve vesnici se ho ujme muž, který ho učí, jak žít bez zraku, a naučí ho i bojovat s mečem. Nick nevidí, ale slyší veškerý pohyb kolem sebe. Po dvaceti letech strávených u domorodých obyvatel se Nick vrací domů do USA... Jako první se vypraví navštívit svého přítele z války, Franka Devereauxe. Když dorazí na jeho starou adresu, najde tam pouze Frankova syna Billyho a Frankovu bývalou manželku Lynn. Ta Nickovi řekne, že ji Frank opustil a žije teď v Renu, kde se živí jako chemik. Během rozhovoru přijdou do domu dva policisté a shánějí se po Billym, který je zrovna někde venku. Do domu také vpadne muž, který očividně jako policista nevypadá a dokonce se začne chovat násilně. Jedná se o zabijáka, Slega z Rena, kterého jeho šéf poslal, aby přivedl Billyho. Potřebují totiž jeho otce Franka donutit, aby pro ně vyráběl drogy. V domě se náhle objevuje Billy. Sleg ho ihned chytne a hodí ho zem, Billy je pádem omráčen. Pak Sleg nelítostně střelí Lynn. Nick už toho má dost. Z kusu klacku, který používá jako slepeckou hůl, vytáhne meč, nejprve zabije oba policisty, pak zraní i Slega. Tomu se však skokem z okna podaří utéci. Když mu záhy Lynn umírá v náručí, donutí Nicka, aby jí slíbil, že se postará o Billyho Nick a Billy vyrážejí za Frankem do Rena a cestou se skamarádí. Když pak dorazí do Frankova domu, čeká je nemilé překvapení. Dva mafiáni už tam na ně čekají, zajmou je i s Frankovou přítelkyní Annie, která se k tomu připletla a odvážejí je ke svému šéfovi, Mac Creadymu, majiteli kasina. Při cestě se všem třem podaří uprchnout. Schovají se u Annieiny přítelkyně. Nick se pak vypraví osvobodit Franka
    5
  • 6
  • 7
  • 10
    10 (1979)
    FilmRole: host na párty
    • Google Play
    • iTunes
    Na pomyslné stupnici smíchu obsazuje skvělá komedie Blaka Edwardse o morálce, lidském chování a krizi středního věku, 10, zcela určitě tu nejvyšší příčku. Je to film mnoha nálad, někdy sexy, někdy zamyšlených, někdy rozpustilých - ale vždycky naprosto přesně namířených na jeden cíl. Tím cílem je dvaačtyřicetiletý skladatel George Webber (Dudley Moore), muž který má všechno - a který to všechno může ztratit při svém obsesivním dobývání krásné mladé ženy (Bo Dereková), jíž zahlédne při její cestě na svatbu. S filmem 10, odstartoval Moore sérii skvělých komedií (Arthur, Micki and Maude), jež z něj udělali miláčka publika. Julie Andrewsová v roli Georgovi shovívavé maželky se touto komedií vrátila na filmová plátna po dlouhé absenci se stejnou vervou a vtipem, kterou později prokázala i ve filmu Viktor/Viktoria. Pro mnohé je však největší hvězdou filmu Bo Dereková, kterou George odhaduje přinejmenším tak na 12. Návštěvníky kin oceňovaná za fantastický výkon - jejíž role v komedii 10 z ní udělala první velký sexuální symbol osmdesátých let. A i poslední fakt je naprosto zřejmý. Komedie 10 od režiséra Snídaně u Tiffanyho, Dnů vína a Růži a sedmi úspěšných Růžových Panterů je jednou z jeho nejvtipnějších a nejpropracovanějších prací na tomto poli.
    59%
    Na pomyslné stupnici smíchu obsazuje skvělá komedie Blaka Edwardse o morálce, lidském chování a krizi středního věku, 10, zcela určitě tu nejvyšší příčku. Je to film mnoha nálad, někdy sexy, někdy zamyšlených, někdy rozpustilých - ale vždycky naprosto přesně namířených na jeden cíl. Tím cílem je dvaačtyřicetiletý skladatel George Webber (Dudley Moore), muž který má všechno - a který to všechno může ztratit při svém obsesivním dobývání krásné mladé ženy (Bo Dereková), jíž zahlédne při její cestě na svatbu. S filmem 10, odstartoval Moore sérii skvělých komedií (Arthur, Micki and Maude), jež z něj udělali miláčka publika. Julie Andrewsová v roli Georgovi shovívavé maželky se touto komedií vrátila na filmová plátna po dlouhé absenci se stejnou vervou a vtipem, kterou později prokázala i ve filmu Viktor/Viktoria. Pro mnohé je však největší hvězdou filmu Bo Dereková, kterou George odhaduje přinejmenším tak na 12. Návštěvníky kin oceňovaná za fantastický výkon - jejíž role v komedii 10 z ní udělala první velký sexuální symbol osmdesátých let. A i poslední fakt je naprosto zřejmý. Komedie 10 od režiséra Snídaně u Tiffanyho, Dnů vína a Růži a sedmi úspěšných Růžových Panterů je jednou z jeho nejvtipnějších a nejpropracovanějších prací na tomto poli.
    8
  • 9
  • 10