6.5

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Salvatore Laurani: Filmy a seriály

  • Přiznání policejního komisaře prokurátorovi republiky
    Přiznání policejního komisaře prokurátorovi republiky (1971)
    Film
    Palermo kolem roku 1970. Policejní komisař Bonavia (Martin Balsam) provádí rutinní kontrolu městského ústavu pro duševně choré, který je viditelně zanedbaný. Komisař se rozhodne nad vedením blázince přivřít oči, pokud ovšem okamžitě propustí jednoho ze svěřenců a prohlásí ho za zdravého. Zdánlivá laskavost dá do pohybu nebezpečnou hru s mafií a zatáhne ostříleného policistu do bratrovražedného střetu s dalším ochráncem zákona, idealistickým prokurátorem Trainim (Franco Nero).
    73%
    Palermo kolem roku 1970. Policejní komisař Bonavia (Martin Balsam) provádí rutinní kontrolu městského ústavu pro duševně choré, který je viditelně zanedbaný. Komisař se rozhodne nad vedením blázince přivřít oči, pokud ovšem okamžitě propustí jednoho ze svěřenců a prohlásí ho za zdravého. Zdánlivá laskavost dá do pohybu nebezpečnou hru s mafií a zatáhne ostříleného policistu do bratrovražedného střetu s dalším ochráncem zákona, idealistickým prokurátorem Trainim (Franco Nero).
    1
  • Kulka pro generála
    Kulka pro generála (1966)
    Film

    Na ospalém nádraží kdesi v Mexiku si Bill Tate (Lou Castel) kupuje jízdenku z tohohle zapadákova. Je mu jedno kam, třeba do Duranga. Cestou ale přepadnou vlak bandité pod vedením divokého El Chuncha (Gian Maria Volonte) a nenechají naživu jediného vojáka. Billovi se podaří Chunchu přesvědčit, že i on stojí na opačné straně zákona, a vůdce bandy ho tak s hurónským smíchem vezme k sobě a překřtí na El Nina. Chuncho pak s Ninem, svým pobožným bratrem Santem (Klaus Kinski) a dalšími odpadlíky brázdí mexické pláně a přepadávají vojenské pevnosti kvůli zbraním a munici, které plánují přeprodat povstalecké armádě generála Elíase. Opravdovým pokladem by pro Chunchovu bandu byla krádež kulometu, při nájezdech ovšem na žádný ne a ne narazit. Zatímco Chuncho alespoň z části věří v ideály revoluce, jeho společníky pohání hlavně vidina podílu ze zbraní a stále nedostali ani vindru. A co přesně má v úmyslu Nino, nevytuší nikdo, dokud není příliš pozdě.

    Film italského režiséra Damiana Damianiho otevřel během éry spaghetti westernů novou cestu, po které se osamělí pistolníci, šerifové a bandité mohli ubírat – a vedla do revolučního Mexika. Řada amerických i evropských westernů se sice odehrává na jižní hranici, teprve Kulka pro generála (1967) se však vydala přímo do bouřlivého období na počátku 20. století a dala vzniknout kategorii zapata westernů. Úspěch Damianiho snímku pak spustil krátkou vlnu filmů ze stejného prostředí, počínaje zapata trilogií Sergia Sollimy až po Kapsy plné dynamitu (1971) od Sergia Leoneho. (Česká televize)

    Žánry:AkčníWestern
    66%

    Na ospalém nádraží kdesi v Mexiku si Bill Tate (Lou Castel) kupuje jízdenku z tohohle zapadákova. Je mu jedno kam, třeba do Duranga. Cestou ale přepadnou vlak bandité pod vedením divokého El Chuncha (Gian Maria Volonte) a nenechají naživu jediného vojáka. Billovi se podaří Chunchu přesvědčit, že i on stojí na opačné straně zákona, a vůdce bandy ho tak s hurónským smíchem vezme k sobě a překřtí na El Nina. Chuncho pak s Ninem, svým pobožným bratrem Santem (Klaus Kinski) a dalšími odpadlíky brázdí mexické pláně a přepadávají vojenské pevnosti kvůli zbraním a munici, které plánují přeprodat povstalecké armádě generála Elíase. Opravdovým pokladem by pro Chunchovu bandu byla krádež kulometu, při nájezdech ovšem na žádný ne a ne narazit. Zatímco Chuncho alespoň z části věří v ideály revoluce, jeho společníky pohání hlavně vidina podílu ze zbraní a stále nedostali ani vindru. A co přesně má v úmyslu Nino, nevytuší nikdo, dokud není příliš pozdě.

    Film italského režiséra Damiana Damianiho otevřel během éry spaghetti westernů novou cestu, po které se osamělí pistolníci, šerifové a bandité mohli ubírat – a vedla do revolučního Mexika. Řada amerických i evropských westernů se sice odehrává na jižní hranici, teprve Kulka pro generála (1967) se však vydala přímo do bouřlivého období na počátku 20. století a dala vzniknout kategorii zapata westernů. Úspěch Damianiho snímku pak spustil krátkou vlnu filmů ze stejného prostředí, počínaje zapata trilogií Sergia Sollimy až po Kapsy plné dynamitu (1971) od Sergia Leoneho. (Česká televize)

    Žánry:AkčníWestern
    2
  • Ženich pro Annu Zaccheovou
    Ženich pro Annu Zaccheovou (1953)
    Film
    Italsky celovečerní hraný film. Anna Zaccheová, děvče z chudé neapolské rodiny, nad pomyšlení krásné a v nejlepších letech na vdávání, čeká na den, kdy se objeví "ten pravý" . Rád by si jí vzal bohatý don Antonio — vytrhlo by to celou Anninu rodinu z nouze. Jednou se setkala s mladých námořníkem Andréou; byla to láska na první pohled. Slíbili si, že se vezmou, až se Andréa vrátí z moře. Anna nechtěla přijít do manželství s holýma rukama a proto proti vůli rodičů si našla práci. Její šéf jí zneužil. Nešťastná Anna se přiotrávila a odmítla Andréu, který ji vyhledal. Hlad nakonec Annu dohnal k tomu, že přistoupila na nabídky dona Antonia. Poznala však, že není s to, aby udusila opravdový cit; nemohla si ho vzít prostě jen proto, aby měla manžela. Po nějakém čase se zase setkala s Andréou. Anna, na vrcholu štěstí, se mu vzdala. A brzy ráno ji Andréa opustil navždy, protože jí přestal věřit. Pro Annu to byla krutá rána. A přece vítá ráda nový den. (FILMOVÝ PŘEHLED 22 / 1956)
    Žánry:Drama
    62%
    Italsky celovečerní hraný film. Anna Zaccheová, děvče z chudé neapolské rodiny, nad pomyšlení krásné a v nejlepších letech na vdávání, čeká na den, kdy se objeví "ten pravý" . Rád by si jí vzal bohatý don Antonio — vytrhlo by to celou Anninu rodinu z nouze. Jednou se setkala s mladých námořníkem Andréou; byla to láska na první pohled. Slíbili si, že se vezmou, až se Andréa vrátí z moře. Anna nechtěla přijít do manželství s holýma rukama a proto proti vůli rodičů si našla práci. Její šéf jí zneužil. Nešťastná Anna se přiotrávila a odmítla Andréu, který ji vyhledal. Hlad nakonec Annu dohnal k tomu, že přistoupila na nabídky dona Antonia. Poznala však, že není s to, aby udusila opravdový cit; nemohla si ho vzít prostě jen proto, aby měla manžela. Po nějakém čase se zase setkala s Andréou. Anna, na vrcholu štěstí, se mu vzdala. A brzy ráno ji Andréa opustil navždy, protože jí přestal věřit. Pro Annu to byla krutá rána. A přece vítá ráda nový den. (FILMOVÝ PŘEHLED 22 / 1956)
    Žánry:Drama
    3