Crystal Kwok: Nejlepší filmy
a seriály

6.7

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Crystal Kwok: Filmy a seriály

  • Police Story 2
    Police Story 2 (1988)
    FilmRole: Police Interrogator
    Police Story 2 Ne vždy se hrdinům daří, a tak byl odvážný detektiv Chan za nestandardní postup při zatýkání zločineckého bosse degradován a přeložen k dopravní policii. Nové služební zařazení se sice zamlouvá jeho přítelkyni May, protože tak na ni má Chan více času, on však ani na ulici nemá klid. Chu Tao byl totiž propuštěn z vězení, protože je prý nemocný a údajně mu zbývají poslední tři měsíce života. On a jeho zástupce John Ko slibují udělat Chanovi ze života peklo. Policista se snaží ignorovat jejich provokace, když však napadnou May a její matku, nedokáže zachovat chladnou hlavu. Výsledkem je další průšvih, a tak se Chan rozhodne opustit řady hongkongské policie a vydat se s May na zaslouženou dovolenou na Bali. Než však stačí odletět, otřese městem série pumových atentátů. Díky jeho pohotovosti se podaří evakuovat obchodní centrum těsně předtím, než je explozí srovnáno se zemí, za což si vyslouží pochvalu a možnost ujmout se vyšetřování. Dostane se na stopu hluchoněmého experta na výbušniny, dopadnout ho však nebude snadné, protože zločinec je nebezpečný mistr bojových umění. Chan také zjistí, že za vydíráním majitele řetězce obchodních center stojí jeho staří známí, a tak má o důvod víc dovést případ co nejrychleji do konce. Navíc zločinci udělají osudovou chybu, když unesou May, aby ho vlákali do pasti. V tu chvíli se totiž případ stává pro Chana příliš osobním, než aby ho někdo dokázal zastavit. Osud zločinců je zpečetěn.
    76%
    Police Story 2 Ne vždy se hrdinům daří, a tak byl odvážný detektiv Chan za nestandardní postup při zatýkání zločineckého bosse degradován a přeložen k dopravní policii. Nové služební zařazení se sice zamlouvá jeho přítelkyni May, protože tak na ni má Chan více času, on však ani na ulici nemá klid. Chu Tao byl totiž propuštěn z vězení, protože je prý nemocný a údajně mu zbývají poslední tři měsíce života. On a jeho zástupce John Ko slibují udělat Chanovi ze života peklo. Policista se snaží ignorovat jejich provokace, když však napadnou May a její matku, nedokáže zachovat chladnou hlavu. Výsledkem je další průšvih, a tak se Chan rozhodne opustit řady hongkongské policie a vydat se s May na zaslouženou dovolenou na Bali. Než však stačí odletět, otřese městem série pumových atentátů. Díky jeho pohotovosti se podaří evakuovat obchodní centrum těsně předtím, než je explozí srovnáno se zemí, za což si vyslouží pochvalu a možnost ujmout se vyšetřování. Dostane se na stopu hluchoněmého experta na výbušniny, dopadnout ho však nebude snadné, protože zločinec je nebezpečný mistr bojových umění. Chan také zjistí, že za vydíráním majitele řetězce obchodních center stojí jeho staří známí, a tak má o důvod víc dovést případ co nejrychleji do konce. Navíc zločinci udělají osudovou chybu, když unesou May, aby ho vlákali do pasti. V tu chvíli se totiž případ stává pro Chana příliš osobním, než aby ho někdo dokázal zastavit. Osud zločinců je zpečetěn.
    1
  • Navěky drakem
    Navěky drakem (1988)
    FilmRole: Jackie's Assistant

    Úspěšný právník a věčný sukničkář Jackie Lung (Jackie Chan) je pověřen případem, kdy obhajuje majitele továrny, která zřejmě znečišťuje jezero slečny Yehové. S pomocí svých přátel se Jackie chce dozvědět víc o žalobkyni i o její krásné sestřenici Nancy. Ani neví jak, a najednou je do Nancy bláznivě zamilovaný, snaží se pomoci její sestřenici a po krku mu jdou kumpáni majitele továrny, protože se dostal až příliš blízko k odhalení tajemství, čím se vlastně továrna zabývá.

    73%

    Úspěšný právník a věčný sukničkář Jackie Lung (Jackie Chan) je pověřen případem, kdy obhajuje majitele továrny, která zřejmě znečišťuje jezero slečny Yehové. S pomocí svých přátel se Jackie chce dozvědět víc o žalobkyni i o její krásné sestřenici Nancy. Ani neví jak, a najednou je do Nancy bláznivě zamilovaný, snaží se pomoci její sestřenici a po krku mu jdou kumpáni majitele továrny, protože se dostal až příliš blízko k odhalení tajemství, čím se vlastně továrna zabývá.

    2
  • Kaskadérka
    Kaskadérka (1996)
    FilmRole: spolubydlící
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústředí motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    60%
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústředí motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    3
  • Long xing tian xia
    Long xing tian xia (1989)
    FilmRole: May
    Čínský mistr kung-fu Tak žije v Americe, kde má malý krámek s léčivými bylinami. Majitel jedné americké školy kung-fu se ho snaží zabít, aby dokázal, že jeho styl a jeho škola jsou nejlepší. Po tvrdém souboji se Tak dostává do zdravotních problémů, nemůže pracovat a jeho obchod je zavřen. Naštěstí za ním přijíždí jeho nejlepší žák Jet, který nejen že pomůže svému mistrovi znovu otevřít obchod, ale především udělá vše pro to, aby zlikvidoval jeho největší nepřátele.
    Žánry:Akční
    Režie:Hark Tsui
    60%
    Čínský mistr kung-fu Tak žije v Americe, kde má malý krámek s léčivými bylinami. Majitel jedné americké školy kung-fu se ho snaží zabít, aby dokázal, že jeho styl a jeho škola jsou nejlepší. Po tvrdém souboji se Tak dostává do zdravotních problémů, nemůže pracovat a jeho obchod je zavřen. Naštěstí za ním přijíždí jeho nejlepší žák Jet, který nejen že pomůže svému mistrovi znovu otevřít obchod, ale především udělá vše pro to, aby zlikvidoval jeho největší nepřátele.
    Žánry:Akční
    Režie:Hark Tsui
    4
  • 5