?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Shuuji Kashiwabara: Filmy a seriály

  • 1
  • Propletení
    Propletení (2017)
    FilmRole: Yoshio

    Malá Tomo žije v bytě se svou matkou, která se ne poprvé vydá mimo domov a dceru nechá samotnou bez vzkazu, kdy se vrátí. Ta proto vyhledá strýčka Makia a najde u něj a jeho trans přítelkyně Rinky útočiště. Postupně se sbližují a zvědavá Tomo a velkorysá teta jsou sobě navzájem tím, co ani jedna nemá nebo mít nemůže. Více jak dvouhodinová kontemplace nad parametry „normálního“ a „rodinného“ řeší téma mateřství s ohledem na několik generací. Film navíc pracuje s drobnými motivy, které se po čas filmu vyvíjejí a dokonale tak vykreslují postavy ve své empatii a jemnosti. (Mezipatra)

    Žánry:DramaLGBTQ+
    72%

    Malá Tomo žije v bytě se svou matkou, která se ne poprvé vydá mimo domov a dceru nechá samotnou bez vzkazu, kdy se vrátí. Ta proto vyhledá strýčka Makia a najde u něj a jeho trans přítelkyně Rinky útočiště. Postupně se sbližují a zvědavá Tomo a velkorysá teta jsou sobě navzájem tím, co ani jedna nemá nebo mít nemůže. Více jak dvouhodinová kontemplace nad parametry „normálního“ a „rodinného“ řeší téma mateřství s ohledem na několik generací. Film navíc pracuje s drobnými motivy, které se po čas filmu vyvíjejí a dokonale tak vykreslují postavy ve své empatii a jemnosti. (Mezipatra)

    Žánry:DramaLGBTQ+
    2
  • Kyûka
    Kyûka (2008)
    Film
    Minimalisticky pojatý debut sálající velkým vnitřním napětím rozehrává intimní konflikt spjatý s titulní dovolenou. V tomto případě se totiž jedná o odměnu pro vězeňského dozorce, který přijme traumatizující post asistenta při popravě. Film se zaměřuje na dozorce, který si zrovna bere mladou vdovu s malým chlapcem. Jelikož kvůli předchozí nemoci své matky vyčerpal veškeré volno, nemůže si dovolit jet na líbánky, které by zároveň byly příležitostí najít cestu k odtažitému nastávajícímu synovi. Hrdina tak čelí dilematu, neboť již jednou post asistenta zastával a dodnes ho mučí vzpomínky s tím spojené. Z detailů každodenních úkonů vězně film skládá obraz trvání, které má být přetnuto vykonáním rozsudku, a dlouhé záběry dávají vyznít vnitřnímu pnutí postav.
    Žánry:DramaVězeňský
    70%
    Minimalisticky pojatý debut sálající velkým vnitřním napětím rozehrává intimní konflikt spjatý s titulní dovolenou. V tomto případě se totiž jedná o odměnu pro vězeňského dozorce, který přijme traumatizující post asistenta při popravě. Film se zaměřuje na dozorce, který si zrovna bere mladou vdovu s malým chlapcem. Jelikož kvůli předchozí nemoci své matky vyčerpal veškeré volno, nemůže si dovolit jet na líbánky, které by zároveň byly příležitostí najít cestu k odtažitému nastávajícímu synovi. Hrdina tak čelí dilematu, neboť již jednou post asistenta zastával a dodnes ho mučí vzpomínky s tím spojené. Z detailů každodenních úkonů vězně film skládá obraz trvání, které má být přetnuto vykonáním rozsudku, a dlouhé záběry dávají vyznít vnitřnímu pnutí postav.
    Žánry:DramaVězeňský
    3
  • Chi to hone
    Chi to hone (2004)
    FilmRole: San-myung Jang
    Korejci představují nejpočetnější, ale zároveň nejvíce diskriminovanou národnostní menšinu v Japonsku. Bylo tomu tak v historii a i dnes se druhá a třetí generace korejských imigrantů setkává s ústrky. Film vypráví skutečný příběh Korejce Šunpei Kima, který roku 1923 přijel do japonské Ósaky a během následujících let se díky svým krutým praktikám stal „kmotrem“ tamní korejské komunity. Přes svůj epický rámec je film především komorním obrazem odcizení. Film se v Japonsku stal filmovou i společenskou senzací. „Beat“ Takeši Kitano v ústřední roli podává svůj životní výkon. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    Režie:Yoichi Sai
    70%
    Korejci představují nejpočetnější, ale zároveň nejvíce diskriminovanou národnostní menšinu v Japonsku. Bylo tomu tak v historii a i dnes se druhá a třetí generace korejských imigrantů setkává s ústrky. Film vypráví skutečný příběh Korejce Šunpei Kima, který roku 1923 přijel do japonské Ósaky a během následujících let se díky svým krutým praktikám stal „kmotrem“ tamní korejské komunity. Přes svůj epický rámec je film především komorním obrazem odcizení. Film se v Japonsku stal filmovou i společenskou senzací. „Beat“ Takeši Kitano v ústřední roli podává svůj životní výkon. (FebioFest 2006)
    Žánry:Drama
    Režie:Yoichi Sai
    4
  • Alien vs. Ninja
    Alien vs. Ninja (2010)
    FilmRole: Jinnai
    40%
    5