8.0

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Andrew B. Clark: Filmy a seriály

  • Četa
    Četa (1986)
    FilmRole: Tubbs
    • Max
    • Google Play
    • iTunes
    Vietnam 1967. Mladý, nezkušený student Chris Taylor je přidělen k třicetičlenné pěchotní jednotce Platoon. Úkol zní: Nalézt a zničit. Psychické a fyzické nasazení je pro mladé vojáky nesnesitelné. Mnozí se ocitají na pokraji šílenství. Při jednom z útoků na vesnici se z mladíků stávají šelmy. Jako v opilosti zabíjejí mrzáky, ženy a děti. Barnes vyslýchá rolníka. Nevěří, že zbraně ukryté v rýži, nejsou určeny pro vietnamské vojáky. Barnes zastřelí rolníkovu ženu a vyhrožuje smrtí i jeho malé dceři. Vše viděl Elias a přísahá Barnesovi, že se postará, aby byl postaven před soud. Krátce poté je Elias při útoku zabit. Pouze Chris ví, kdo to udělal.
    84%
    Vietnam 1967. Mladý, nezkušený student Chris Taylor je přidělen k třicetičlenné pěchotní jednotce Platoon. Úkol zní: Nalézt a zničit. Psychické a fyzické nasazení je pro mladé vojáky nesnesitelné. Mnozí se ocitají na pokraji šílenství. Při jednom z útoků na vesnici se z mladíků stávají šelmy. Jako v opilosti zabíjejí mrzáky, ženy a děti. Barnes vyslýchá rolníka. Nevěří, že zbraně ukryté v rýži, nejsou určeny pro vietnamské vojáky. Barnes zastřelí rolníkovu ženu a vyhrožuje smrtí i jeho malé dceři. Vše viděl Elias a přísahá Barnesovi, že se postará, aby byl postaven před soud. Krátce poté je Elias při útoku zabit. Pouze Chris ví, kdo to udělal.
    1
  • Střihoruký Edward
    Střihoruký Edward (1990)
    FilmRole: Beefy Man
    • Disney+
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Edward je výtvorem starého vynálezce, který však zemřel dříve než jej stačil dokončit a nahradit důmyslnou sestavu ostrých břitů lidskýma rukama. Edward zůstal úplně sám v chátrajícím hradě a kdovíjak dlouho trvalo, než jej zcela náhodou objevila podnikavá Peggy a vzala s sebou do města. Přestože Edward vypadá jako nějaké hrozivé monstrum, ve skutečnosti je hodný, milý a velmi plachý. Brzy si získá uznání a obdiv svým střihačským uměním, jenže jak už to chodí, jsou i lidé závistiví a zlí, jímž chlapcova obliba nedá spát, obzvláště když si všimnou náklonnosti, kterou chová k hezké dívce Kim.
    Režie:Tim Burton
    83%
    Edward je výtvorem starého vynálezce, který však zemřel dříve než jej stačil dokončit a nahradit důmyslnou sestavu ostrých břitů lidskýma rukama. Edward zůstal úplně sám v chátrajícím hradě a kdovíjak dlouho trvalo, než jej zcela náhodou objevila podnikavá Peggy a vzala s sebou do města. Přestože Edward vypadá jako nějaké hrozivé monstrum, ve skutečnosti je hodný, milý a velmi plachý. Brzy si získá uznání a obdiv svým střihačským uměním, jenže jak už to chodí, jsou i lidé závistiví a zlí, jímž chlapcova obliba nedá spát, obzvláště když si všimnou náklonnosti, kterou chová k hezké dívce Kim.
    Režie:Tim Burton
    2
  • Zlaté časy rádia
    Zlaté časy rádia (1987)
    FilmRole: Sidney Manulis
    V tomto filmu se scenárista a režisér Woody Allen vrací do dob, kdy rozhlas býval ještě králem, kdy vstupoval do domácností Newyorčanů, působil na jejich sny a touhy, ovlivňoval jejich životní styl. Tvůrce se nevyhýbá prvkům nostalgie, přestože si uchovává smysl pro komediální konstrukci příběhu, zejména zřejmé je to v rovině dialogů postav. Skrze veselé i trapné osudy jedné židovské rodiny na přelomu 30. a 40. let nenápadně načrtává portrét americké společnosti, chystající se na vstup do války. Woody Allen, jenž se v obraze neobjeví (jeho hlas zazní jen v komentáři), se nechává unášet vzpomínkami na vlastní dětství. Malý chlapec zde vystupuje jako jakýsi průvodce po své poněkud ukřičené a hádavé rodině i celém rozsáhlém příbuzenstvu. Režisér buduje svět běžných, zdánlivě nedůležitých událostí, jimiž jeho hrdinové žijí a z vnějšku vstupuje společenské dění - ať již to byla legendární a šokující rozhlasová adaptace románu Války světů (budoucího filmového režiséra Orsona Wellese), přepadení Pearl Harboru Japonci, anebo vtíravé dobové reklamy. Děj je poskládán z drobných střípků, jediná větší epizoda sleduje obyčejnou dívku Sally Whiteovou (Mia Farrowová), která se ze servírky vypracuje až na rozhlasovou hvězdu. Důležitou úlohu při navození tehdejší reality má pečlivě vybraná dobová hudba, a tak tu zazní skladby známých skladatelů Colea Portera, Kurta Weilla, Rudolfa Frimla.
    72%
    V tomto filmu se scenárista a režisér Woody Allen vrací do dob, kdy rozhlas býval ještě králem, kdy vstupoval do domácností Newyorčanů, působil na jejich sny a touhy, ovlivňoval jejich životní styl. Tvůrce se nevyhýbá prvkům nostalgie, přestože si uchovává smysl pro komediální konstrukci příběhu, zejména zřejmé je to v rovině dialogů postav. Skrze veselé i trapné osudy jedné židovské rodiny na přelomu 30. a 40. let nenápadně načrtává portrét americké společnosti, chystající se na vstup do války. Woody Allen, jenž se v obraze neobjeví (jeho hlas zazní jen v komentáři), se nechává unášet vzpomínkami na vlastní dětství. Malý chlapec zde vystupuje jako jakýsi průvodce po své poněkud ukřičené a hádavé rodině i celém rozsáhlém příbuzenstvu. Režisér buduje svět běžných, zdánlivě nedůležitých událostí, jimiž jeho hrdinové žijí a z vnějšku vstupuje společenské dění - ať již to byla legendární a šokující rozhlasová adaptace románu Války světů (budoucího filmového režiséra Orsona Wellese), přepadení Pearl Harboru Japonci, anebo vtíravé dobové reklamy. Děj je poskládán z drobných střípků, jediná větší epizoda sleduje obyčejnou dívku Sally Whiteovou (Mia Farrowová), která se ze servírky vypracuje až na rozhlasovou hvězdu. Důležitou úlohu při navození tehdejší reality má pečlivě vybraná dobová hudba, a tak tu zazní skladby známých skladatelů Colea Portera, Kurta Weilla, Rudolfa Frimla.
    3