Yuriko Hirooka: Nejlepší filmy
a seriály

6.0

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Yuriko Hirooka: Filmy a seriály

  • 1
  • Konkurs
    Konkurs (1999)
    FilmRole: Michiyo Yanagida
    Tento skličující horor z dílny kontroverzního japonského režiséra Takashi Miikeho vypráví o ovdovělém video producentovi, jenž pořádá konkurz na potencionální manželku. Jedna z kandidátek se rychle stane jeho favoritkou – krásná bývalá balerína v bílých šatech. Producent nemůže uvěřit svému štěstí, jenže poté svou potenciální nevěstu pozná blíž: její autobiografické údaje příliš nesedí, na nohou má množství ošklivých jizev a lidé v jejím životě záhadně mizí. Když poté producent ve svém obýváku objeví svázaného muže, kterému kdosi usekl chodidla a vyřízl jazyk, dochází k názoru, že jeho vyvolená patrně nebude ženou jeho snů.
    67%
    Tento skličující horor z dílny kontroverzního japonského režiséra Takashi Miikeho vypráví o ovdovělém video producentovi, jenž pořádá konkurz na potencionální manželku. Jedna z kandidátek se rychle stane jeho favoritkou – krásná bývalá balerína v bílých šatech. Producent nemůže uvěřit svému štěstí, jenže poté svou potenciální nevěstu pozná blíž: její autobiografické údaje příliš nesedí, na nohou má množství ošklivých jizev a lidé v jejím životě záhadně mizí. Když poté producent ve svém obýváku objeví svázaného muže, kterému kdosi usekl chodidla a vyřízl jazyk, dochází k názoru, že jeho vyvolená patrně nebude ženou jeho snů.
    2
  • 3
  • Blíženci
    Blíženci (1999)
    FilmRole: Toshiko
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriozního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scénárista, kameraman a střihač.

    Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra).

    Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    65%
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriozního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scénárista, kameraman a střihač.

    Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra).

    Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    4
  • 5
  • 6
  • Otoshimono
    Otoshimono (2006)
    Film
    Na nádraží na zemi leží zatoulaná jízdenka, člověk ji zvedne a pak už ho nikdo nikdy nespatří. To samé se stalo Nanině malé sestřičce. Nana je z toho celá vedle a obává se to přiznat své matce, která leží v nemocnici. Proto se dívka vydává na vlastní dobrodružné pátrání, při kterém narazí na hrozivé tajemné věci, o nichž se jí nezdálo ani v těch nejdivočejších snech. Setkává se se spolužačkou Kanae, ta na své ruce nosí náramek, jenž dostala od svého přítele, který ho náhodou nalezl na nádraží. Kanae se náramku nemůže zbavit a ví, že jí hrozí smrtící nebezpečí. Dívky se společně snaží tuhle hrozivou záhadu rozluštit a zachránit nejen svůj život, ale také i těch ostatních, kteří by v budoucnu zemřeli.
    Žánry:Horor
    52%
    Na nádraží na zemi leží zatoulaná jízdenka, člověk ji zvedne a pak už ho nikdo nikdy nespatří. To samé se stalo Nanině malé sestřičce. Nana je z toho celá vedle a obává se to přiznat své matce, která leží v nemocnici. Proto se dívka vydává na vlastní dobrodružné pátrání, při kterém narazí na hrozivé tajemné věci, o nichž se jí nezdálo ani v těch nejdivočejších snech. Setkává se se spolužačkou Kanae, ta na své ruce nosí náramek, jenž dostala od svého přítele, který ho náhodou nalezl na nádraží. Kanae se náramku nemůže zbavit a ví, že jí hrozí smrtící nebezpečí. Dívky se společně snaží tuhle hrozivou záhadu rozluštit a zachránit nejen svůj život, ale také i těch ostatních, kteří by v budoucnu zemřeli.
    Žánry:Horor
    7
  • 8