?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Admir Glamocak: Filmy a seriály

  • Savršeni krug
    Savršeni krug (1997)
    Film
    Dokončený kruh byl natočen v Sarajevu dva roky poté, co skončila válka. Je úplně oproštěný od politiky, vypráví jen lidský příběh. Na jeho scénáři spolupracoval Abdulah Sidran, Sarajevan duší a osudem (věnoval Sarajevu spoustu svých básní), který se dříve proslavil jako scenárista Kusturici (Vzpomínáš na Dolly Bell, Otec na služební cestě). Film je velmi osobní výpovědí o životě ve válečném Sarajevu, kronikou detailů každodenního života v něm, které pronikají přes setkání dvou sirotků se starším básníkem. Ten se jich ujme a učí je, jak ve městě přežít. Film je pozoruhodný svou humanistickou silou, niterným sdělením o právě prožité zkušenosti, ale přitom není přehnaně emocionálně vypjatý a vyvaruje se jakýchkoliv obvinění. Uchovává to, co válka chtěla zničit, bytostnou sarajevskou toleranci.
    Žánry:DramaVálečný
    80%
    Dokončený kruh byl natočen v Sarajevu dva roky poté, co skončila válka. Je úplně oproštěný od politiky, vypráví jen lidský příběh. Na jeho scénáři spolupracoval Abdulah Sidran, Sarajevan duší a osudem (věnoval Sarajevu spoustu svých básní), který se dříve proslavil jako scenárista Kusturici (Vzpomínáš na Dolly Bell, Otec na služební cestě). Film je velmi osobní výpovědí o životě ve válečném Sarajevu, kronikou detailů každodenního života v něm, které pronikají přes setkání dvou sirotků se starším básníkem. Ten se jich ujme a učí je, jak ve městě přežít. Film je pozoruhodný svou humanistickou silou, niterným sdělením o právě prožité zkušenosti, ale přitom není přehnaně emocionálně vypjatý a vyvaruje se jakýchkoliv obvinění. Uchovává to, co válka chtěla zničit, bytostnou sarajevskou toleranci.
    Žánry:DramaVálečný
    1
  • 2
  • Dobro ustimani mrtvaci
    Dobro ustimani mrtvaci (2005)
    FilmRole: Dr. Braco
    Dva cyničtí zaměstnanci nemocniční márnice, Safet a Risto, se každý den sázejí, kolik mrtvol se za den objeví. Tentokrát se Risto vsadí, že méně než čtyři, Safet tipuje víc. Zatím je ale v márnici jen tělo Ruzdija Kucuka, místního dopravce. Ten kdykoli se kvůli své prchlivosti dostane do stresové situace, upadne náhle do stavu klinické smrti. Film líčí Kucakovy problémy coby poválečného dopravce. Protože v Bosně po válce neexistuje železniční síť, převáží své pasažéry na traktoru, který dostal v rámci humanitární pomoci. Bosenská pole jsou ovšem plná min, a tak traktor přestaví na lokomotivu. Když navštíví ministerstvo dopravy se svým nápadem privatizovat část železnice mezi jeho vesnicí a Sarajevem, upadne do stavu klinické smrti. Černá komedie sebeironicky hodnotí poválečný život v Bosně. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaKomedie
    70%
    Dva cyničtí zaměstnanci nemocniční márnice, Safet a Risto, se každý den sázejí, kolik mrtvol se za den objeví. Tentokrát se Risto vsadí, že méně než čtyři, Safet tipuje víc. Zatím je ale v márnici jen tělo Ruzdija Kucuka, místního dopravce. Ten kdykoli se kvůli své prchlivosti dostane do stresové situace, upadne náhle do stavu klinické smrti. Film líčí Kucakovy problémy coby poválečného dopravce. Protože v Bosně po válce neexistuje železniční síť, převáží své pasažéry na traktoru, který dostal v rámci humanitární pomoci. Bosenská pole jsou ovšem plná min, a tak traktor přestaví na lokomotivu. Když navštíví ministerstvo dopravy se svým nápadem privatizovat část železnice mezi jeho vesnicí a Sarajevem, upadne do stavu klinické smrti. Černá komedie sebeironicky hodnotí poválečný život v Bosně. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaKomedie
    3
  • Gori vatra
    Gori vatra (2003)
    FilmRole: Hamdo
    Příběh o zániku jedné rodiny. Příběh o realitě všedních dnů dva roky po válce. Příběh o neuvěřitelné lidské schopnosti přežít a znovu nalézt víru v lepší budoucnost. Tešanj je malé bosenské městečko, jehož obyvatelé se na každém kroku snaží vyrovnat s válečnou minulostí. Nejedná se jen o ztráty na životech a majetku, ale také o ztrátu morálních hodnot a někdejších tradic. Černý trh, korupce, prostituce, ale především hluboká vzájemná etnická nevraživost jsou průvodními jevy, které místní přijímají do jisté míry s pochopením či rezignací. Jenže pak přijde zpráva o příjezdu prezidenta Clintona a vzápětí po ní přijíždějí američtí poradci a instruktoři, připravení předat v průběhu několika dnů zdejším obyvatelům své nejlepší zkušenosti s demokratickým a rovnoprávným uspořádáním multietnické společnosti. Což o to, vyzdobit městečko portréty prvního muže Spojených států není velký problém. Horší je to s pokusy o někdejší "bratrství a jednotu" Bosňanů, Chorvatů a Srbů.
    Žánry:DramaKomedie
    69%
    Příběh o zániku jedné rodiny. Příběh o realitě všedních dnů dva roky po válce. Příběh o neuvěřitelné lidské schopnosti přežít a znovu nalézt víru v lepší budoucnost. Tešanj je malé bosenské městečko, jehož obyvatelé se na každém kroku snaží vyrovnat s válečnou minulostí. Nejedná se jen o ztráty na životech a majetku, ale také o ztrátu morálních hodnot a někdejších tradic. Černý trh, korupce, prostituce, ale především hluboká vzájemná etnická nevraživost jsou průvodními jevy, které místní přijímají do jisté míry s pochopením či rezignací. Jenže pak přijde zpráva o příjezdu prezidenta Clintona a vzápětí po ní přijíždějí američtí poradci a instruktoři, připravení předat v průběhu několika dnů zdejším obyvatelům své nejlepší zkušenosti s demokratickým a rovnoprávným uspořádáním multietnické společnosti. Což o to, vyzdobit městečko portréty prvního muže Spojených států není velký problém. Horší je to s pokusy o někdejší "bratrství a jednotu" Bosňanů, Chorvatů a Srbů.
    Žánry:DramaKomedie
    4
  • 5
  • 6
  • Syn
    Syn (2019)
    FilmRole: profesor
    Armana si jeho rodiče osvojili, když byl ještě malý. Nedlouho poté se jim ale narodil vlastní syn. Teď, na prahu dospělosti má Arman pocit, že je své rodině na obtíž. Pro jeho rodiče je obtížné dokázat mu, že jej milují, obzvláště když se s ním dostávají do častých sporů kvůli jeho nevyzpytatelnému chování. Podobně jako ve filmu Náš každodenní příběh se Ines Tanović soustředila na vykreslení vztahů v současné středostavovské bosenské rodině. Vše se tentokrát točí kolem Armana, sedmnáctiletého chlapce, kterého si rodina osvojila, když začala ztrácet naději, že se jim narodí vlastní dítě. O pár let později se ale stal zázrak, a tak získal Arman mladšího bratra, kterého má sice rád, ale na druhou stranu má kvůli němu pocit, že je v rodině nechtěnou kukačkou. Tento pocit u něj v adolescentním věku natolik zesílil, že se postupně uzavírá před svými adoptivními rodiči do tvrdé skořápky a jakoukoliv radu či pomoc od nich apriori odmítá. Navenek se snaží působit drsným dojmem, v jádru je ale hodný a velmi citlivý kluk. Na veškeré pobídky z okolí reaguje impulzivně a až později o svém jednání přemýšlí. O to je pro něj situace složitější. Pochybnosti o sobě v něm sílí a on se je snaží vyvracet tak, že svému okolí dokazuje svou sílu a odvahu. Ze svých neúspěchů začíná vinit rodiče, kteří mu podle něj nedávají vše, co by dostal, kdyby byl jejich vlastním synem. Když může, utíká za svými vrstevníky, mezi kterými se snaží vyniknout a kompenzovat si své pocity méněcennosti. Jistou naději na zklidnění situace skýtá nová spolužačka, se kterou se začíná sbližovat a při navazování vztahu s ní si začíná uvědomovat, že se celý svět nemusí nutně točit jen kolem něj. Snímek Syn není jen popisem problémů dospívajícího chlapce hledajícího své místo ve společnosti. Ines Tanović napsala a natočila příběh, ve kterém je ukryto mnohem víc. Na poměrně malém prostoru dokázala jít do překvapivé hloubky i ve vyobrazení vztahů mezi Armanovými rodiči a jejich přáteli. Ve vykreslování vztahů mezi rodiči a dětmi se pohybuje v obou směrech a ukazuje, že v jisté chvíli se role otáčí a jsou to děti, které by se měly postarat o své rodiče. To vše zasadila do prostředí současného Sarajeva, ve kterém není úplně snadné udržet si životní standard. (Balkanfilm)
    Žánry:Drama
    55%
    Armana si jeho rodiče osvojili, když byl ještě malý. Nedlouho poté se jim ale narodil vlastní syn. Teď, na prahu dospělosti má Arman pocit, že je své rodině na obtíž. Pro jeho rodiče je obtížné dokázat mu, že jej milují, obzvláště když se s ním dostávají do častých sporů kvůli jeho nevyzpytatelnému chování. Podobně jako ve filmu Náš každodenní příběh se Ines Tanović soustředila na vykreslení vztahů v současné středostavovské bosenské rodině. Vše se tentokrát točí kolem Armana, sedmnáctiletého chlapce, kterého si rodina osvojila, když začala ztrácet naději, že se jim narodí vlastní dítě. O pár let později se ale stal zázrak, a tak získal Arman mladšího bratra, kterého má sice rád, ale na druhou stranu má kvůli němu pocit, že je v rodině nechtěnou kukačkou. Tento pocit u něj v adolescentním věku natolik zesílil, že se postupně uzavírá před svými adoptivními rodiči do tvrdé skořápky a jakoukoliv radu či pomoc od nich apriori odmítá. Navenek se snaží působit drsným dojmem, v jádru je ale hodný a velmi citlivý kluk. Na veškeré pobídky z okolí reaguje impulzivně a až později o svém jednání přemýšlí. O to je pro něj situace složitější. Pochybnosti o sobě v něm sílí a on se je snaží vyvracet tak, že svému okolí dokazuje svou sílu a odvahu. Ze svých neúspěchů začíná vinit rodiče, kteří mu podle něj nedávají vše, co by dostal, kdyby byl jejich vlastním synem. Když může, utíká za svými vrstevníky, mezi kterými se snaží vyniknout a kompenzovat si své pocity méněcennosti. Jistou naději na zklidnění situace skýtá nová spolužačka, se kterou se začíná sbližovat a při navazování vztahu s ní si začíná uvědomovat, že se celý svět nemusí nutně točit jen kolem něj. Snímek Syn není jen popisem problémů dospívajícího chlapce hledajícího své místo ve společnosti. Ines Tanović napsala a natočila příběh, ve kterém je ukryto mnohem víc. Na poměrně malém prostoru dokázala jít do překvapivé hloubky i ve vyobrazení vztahů mezi Armanovými rodiči a jejich přáteli. Ve vykreslování vztahů mezi rodiči a dětmi se pohybuje v obou směrech a ukazuje, že v jisté chvíli se role otáčí a jsou to děti, které by se měly postarat o své rodiče. To vše zasadila do prostředí současného Sarajeva, ve kterém není úplně snadné udržet si životní standard. (Balkanfilm)
    Žánry:Drama
    7
  • 8