Jeff Ginn: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jeff Ginn: Filmy a seriály

  • V chřtánu šílenství
    V chřtánu šílenství (1995)
    Film

    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb‘s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)

    72%

    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb‘s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)

    1
  • Kočičí oko
    Kočičí oko (1985)
    Film
    65%
    2
  • Stella
    Stella (1990)
    Film
    V tomto snímku se Bette Midler představuje jako Stella Claire - chudá, poctivě pracující a rozšafná barmanka ze severu amerického státu New York. Krátký románek s pohledným Stephenem Dallasem má za následek dcerku jménem Jenny. I přes Dallasovu nabídku k sňatku Stella trvá na tom, že dceru vychová sama. Jak roky ubíhají, Stella a Jenny mají štastný život. Stella se vzdá baru a začne prodávat kosmetiku; navíc ji podporuje kamarád Ed, barman, který začíná trpět kromě lásky k ní také alkoholismem. Dallas sice zůstal v kontaktu se svou milovanou dcerou na dálku, ale nyní pracuje jako urolog v New Yorku a je zasnoubený s jednou nakladatelkou. Když Jenny dosáhne dospělosti, Stella si uvědomí, že život s jejím otcem by její dceři nabídl příležitosti, které by jinak nikdy neměla, a tak vymyslí bolestivý a sebeobětující plán s cílem vystrnadit Jenny z hnízda. Film je novodobým zpracováním klasického dojemného příběhu, který byl zpracován mimo jiné ve filmové klasice s názvem Stella Dallas.
    Žánry:Drama
    Režie:John Erman
    60%
    V tomto snímku se Bette Midler představuje jako Stella Claire - chudá, poctivě pracující a rozšafná barmanka ze severu amerického státu New York. Krátký románek s pohledným Stephenem Dallasem má za následek dcerku jménem Jenny. I přes Dallasovu nabídku k sňatku Stella trvá na tom, že dceru vychová sama. Jak roky ubíhají, Stella a Jenny mají štastný život. Stella se vzdá baru a začne prodávat kosmetiku; navíc ji podporuje kamarád Ed, barman, který začíná trpět kromě lásky k ní také alkoholismem. Dallas sice zůstal v kontaktu se svou milovanou dcerou na dálku, ale nyní pracuje jako urolog v New Yorku a je zasnoubený s jednou nakladatelkou. Když Jenny dosáhne dospělosti, Stella si uvědomí, že život s jejím otcem by její dceři nabídl příležitosti, které by jinak nikdy neměla, a tak vymyslí bolestivý a sebeobětující plán s cílem vystrnadit Jenny z hnízda. Film je novodobým zpracováním klasického dojemného příběhu, který byl zpracován mimo jiné ve filmové klasice s názvem Stella Dallas.
    Žánry:Drama
    Režie:John Erman
    3
  • 4
  • Getting Away with Murder
    Getting Away with Murder (1996)
    Film
    Když profesor Jack Lambert (Dan Aykroyd) zjistí, že jeho soused Max Mueller (Jack Lemmon) je ve skutečnosti nacistický válečný zločinec Karl Luger, rozhodne se vzít spravedlnost do svých rukou. Nikdo jiný se toho totiž zjevně ujmout nehodlá. Jackův plán je tak promyšlený, že policii ani na chvíli nenapadne, že by mohlo jít o vraždu, a případ vyhodnotí jako sebevraždu. Na Jacka nepadl ani stín podezření. Měl by být spokojený, ale není. Svět přece musí vědět, že to nebyla sebevražda, ale že Luger zkrátka od někoho slíznul, co zasloužil. Pošle tedy na policii anonym se svým přiznáním. To si to ale pěkně zavařil!
    Žánry:Komedie
    50%
    Když profesor Jack Lambert (Dan Aykroyd) zjistí, že jeho soused Max Mueller (Jack Lemmon) je ve skutečnosti nacistický válečný zločinec Karl Luger, rozhodne se vzít spravedlnost do svých rukou. Nikdo jiný se toho totiž zjevně ujmout nehodlá. Jackův plán je tak promyšlený, že policii ani na chvíli nenapadne, že by mohlo jít o vraždu, a případ vyhodnotí jako sebevraždu. Na Jacka nepadl ani stín podezření. Měl by být spokojený, ale není. Svět přece musí vědět, že to nebyla sebevražda, ale že Luger zkrátka od někoho slíznul, co zasloužil. Pošle tedy na policii anonym se svým přiznáním. To si to ale pěkně zavařil!
    Žánry:Komedie
    5