6.5

Rinaldo Rocco: Filmy a seriály

  • Hannibal
    Hannibal (2013)
    Seriál

    Nový třináctidílný seriál HANNIBAL se zrodil z kreativní mysli Bryana Fullera (např. seriál Hrdinové) a rafinované režie Davida Sladea (např. Stmívání: Eclipse). Zkušení tvůrci přišli s překvapivým doplňkem k dosud známé historii šíleného Hannibala. Nejnovější stylizovaný thriller z dílny AXN vypráví mistrovský příběh manipulace a Lectera nechá fungovat přímo v ústředí mocné FBI. Jeho úkol je jasný: uznávaný psychiatr Dr. Hannibal Lecter (Mads Mikkelsen) má pomáhat mimořádně nadanému detektivovi Willu Grahamovi (Hugh Dancy), muži, který je obdařen schopností vcítit se do zvrácené mysli nejhorších masových vrahů. Pro ty z vás, kteří znají  příběh vysoce inteligentního kanibalského vraha Hannibala, bude tato podívaná fascinujícím výletem do neznáma. 
    Hlavními hvězdami seriálu HANNIBAL jsou Hugh Dancy (Velké C, Král Artuš, Černý jestřáb sestřelen) jako Will Graham, brilantní, empatický psycholog FBI, který je schopen intuitivně rekonstruovat zvrácené myšlenky a metody sériových vrahů. Tato schopnost ho však fyzicky a zejména psychicky šíleně vyčerpává. Jeho šéf a psovod Jack Crawford (Laurence Fishburne H. III - Matrix, seriál CSI), však Willovu zvláštní schopnost vidět do mysli zločinců nutně potřebuje. Proto se rozhodne pro netradiční taha najme pro svého detektiva uznávaného psychiatra, který má pečovat o Willovo pošramocené psychické  zdraví.  Dr.  Hannibal  Lecter  (Mads Mikkelsen - Casino Royale, Lov, Královská aféra) ví  o duševních  pochodech zločinců své, ale  jeho svěřenec  o  tom  samozřejmě  nemá  ani  potuchy. V  téhle  nebezpečné  hře  kočky s myší, která se odehrává mezi světy dobra a zla, budeme sledovat, co se stane  s tímto nesourodým  párem  geniálního  policisty  a geniálního  zločince.  Můžeme  už  dopředu  prozradit,  že oba  mimořádní  muži  mají  společného víc, než  by  se mohlo  na  první  pohled  zdát.(oficiální text distributora)

    79%

    Nový třináctidílný seriál HANNIBAL se zrodil z kreativní mysli Bryana Fullera (např. seriál Hrdinové) a rafinované režie Davida Sladea (např. Stmívání: Eclipse). Zkušení tvůrci přišli s překvapivým doplňkem k dosud známé historii šíleného Hannibala. Nejnovější stylizovaný thriller z dílny AXN vypráví mistrovský příběh manipulace a Lectera nechá fungovat přímo v ústředí mocné FBI. Jeho úkol je jasný: uznávaný psychiatr Dr. Hannibal Lecter (Mads Mikkelsen) má pomáhat mimořádně nadanému detektivovi Willu Grahamovi (Hugh Dancy), muži, který je obdařen schopností vcítit se do zvrácené mysli nejhorších masových vrahů. Pro ty z vás, kteří znají  příběh vysoce inteligentního kanibalského vraha Hannibala, bude tato podívaná fascinujícím výletem do neznáma. 
    Hlavními hvězdami seriálu HANNIBAL jsou Hugh Dancy (Velké C, Král Artuš, Černý jestřáb sestřelen) jako Will Graham, brilantní, empatický psycholog FBI, který je schopen intuitivně rekonstruovat zvrácené myšlenky a metody sériových vrahů. Tato schopnost ho však fyzicky a zejména psychicky šíleně vyčerpává. Jeho šéf a psovod Jack Crawford (Laurence Fishburne H. III - Matrix, seriál CSI), však Willovu zvláštní schopnost vidět do mysli zločinců nutně potřebuje. Proto se rozhodne pro netradiční taha najme pro svého detektiva uznávaného psychiatra, který má pečovat o Willovo pošramocené psychické  zdraví.  Dr.  Hannibal  Lecter  (Mads Mikkelsen - Casino Royale, Lov, Královská aféra) ví  o duševních  pochodech zločinců své, ale  jeho svěřenec  o  tom  samozřejmě  nemá  ani  potuchy. V  téhle  nebezpečné  hře  kočky s myší, která se odehrává mezi světy dobra a zla, budeme sledovat, co se stane  s tímto nesourodým  párem  geniálního  policisty  a geniálního  zločince.  Můžeme  už  dopředu  prozradit,  že oba  mimořádní  muži  mají  společného víc, než  by  se mohlo  na  první  pohled  zdát.(oficiální text distributora)

    1
  • 2
  • Venuše, salon krásy
    Venuše, salon krásy (1999)
    FilmRole: Le déménageur 2
    61%
    3
  • Gabrielle
    Gabrielle (2005)
    FilmRole: Consul

    Nejdivadelnější ze všech Chéreauových filmů vznikl podle povídky Josepha Conrada Návrat, jež byla v roce 1898 otištěna ve sbírce Příběhy neklidu a k níž měl autor sám velmi vyhraněný vztah – nenáviděl ji. Snad proto, že tu emoci důvěrně sdílel s hrdinou svého příběhu, blahobytně sebejistým a citově pokryteckým mužem, jemuž se právě zřítil svět. Chéreau Conradovu drásavě bolestnou a krutě smutnou studii rozpadu jednoho manželství posunul v čase do doby krátce před 1. světovou válkou, která hrozila zrušit všechny jistoty dekorativně elegantní, formalizované společnosti. A také, na rozdíl od literární předlohy, pootočil úhel pohledu, takže vztah, vnímaný původně jen z mužské perspektivy, získává rovnováhu sdílené agonie. Jeanova majetnicky sebeuspokojivá hrdost dostane jednoho dne nečekanou ránu, když po návratu z práce najde dopis, v němž mu žena oznamuje, že odchází k milenci. Ta žena, jež byla chloubou jeho „sbírky“, její nejcennější položkou, a o níž se domníval, že zná každou její myšlenku a každý sen. Než však stačí šok odeznít, Gabriela se vrací... Unavená vlastní touhou po lásce i strachem z ní čelí manželovi, jenž se ve víru vlastních, nečekaně objevených emocí snaží nalézt rovnováhu a řešení. Režisér svůj svíravě luxusní (César za výpravu a kostýmy) mikrosvět rodinného dramatu ozvláštňuje kombinací černobílého a barevného materiálu, sugestivním šerosvitným svícením i prostředky typickými pro dobovou kinematografii, jeho hlavní zbraní v této brutální citové vivisekci jsou ovšem oba hlavní představitelé, Pascal Greggory a Isabelle Huppertová. [44. MFFKV 2009]

    60%

    Nejdivadelnější ze všech Chéreauových filmů vznikl podle povídky Josepha Conrada Návrat, jež byla v roce 1898 otištěna ve sbírce Příběhy neklidu a k níž měl autor sám velmi vyhraněný vztah – nenáviděl ji. Snad proto, že tu emoci důvěrně sdílel s hrdinou svého příběhu, blahobytně sebejistým a citově pokryteckým mužem, jemuž se právě zřítil svět. Chéreau Conradovu drásavě bolestnou a krutě smutnou studii rozpadu jednoho manželství posunul v čase do doby krátce před 1. světovou válkou, která hrozila zrušit všechny jistoty dekorativně elegantní, formalizované společnosti. A také, na rozdíl od literární předlohy, pootočil úhel pohledu, takže vztah, vnímaný původně jen z mužské perspektivy, získává rovnováhu sdílené agonie. Jeanova majetnicky sebeuspokojivá hrdost dostane jednoho dne nečekanou ránu, když po návratu z práce najde dopis, v němž mu žena oznamuje, že odchází k milenci. Ta žena, jež byla chloubou jeho „sbírky“, její nejcennější položkou, a o níž se domníval, že zná každou její myšlenku a každý sen. Než však stačí šok odeznít, Gabriela se vrací... Unavená vlastní touhou po lásce i strachem z ní čelí manželovi, jenž se ve víru vlastních, nečekaně objevených emocí snaží nalézt rovnováhu a řešení. Režisér svůj svíravě luxusní (César za výpravu a kostýmy) mikrosvět rodinného dramatu ozvláštňuje kombinací černobílého a barevného materiálu, sugestivním šerosvitným svícením i prostředky typickými pro dobovou kinematografii, jeho hlavní zbraní v této brutální citové vivisekci jsou ovšem oba hlavní představitelé, Pascal Greggory a Isabelle Huppertová. [44. MFFKV 2009]

    4
  • 5
  • 6
  • 7