Fred Gallo: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Fred Gallo: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Lady In Waiting
    Lady In Waiting (1994)
    Film
    Rozvedený policajt Michael Nouri vyšetruje sadistické vraždy prvotriednych prostitútok pre najbohatšiu klientelu. Objaví, že hlavným podozrivým je nový priateľ jeho bývalej manželky Shannon Whirryová. Snaží sa ju varovať a žiada ju, aby sa okamžite presťahovala do iného mesta aj s ich synom. Lori však považuje jeho podozrenia a varovania za hysterický prejav žiarlivosti svojho bývalého manžela a neberie ich do úvahy. Následky nedajú na seba dlho čakať.
    Režie:Fred Gallo
    40%
    Rozvedený policajt Michael Nouri vyšetruje sadistické vraždy prvotriednych prostitútok pre najbohatšiu klientelu. Objaví, že hlavným podozrivým je nový priateľ jeho bývalej manželky Shannon Whirryová. Snaží sa ju varovať a žiada ju, aby sa okamžite presťahovala do iného mesta aj s ich synom. Lori však považuje jeho podozrenia a varovania za hysterický prejav žiarlivosti svojho bývalého manžela a neberie ich do úvahy. Následky nedajú na seba dlho čakať.
    Režie:Fred Gallo
    3
  • Biohazard
    Biohazard (1991)
    Film

    Ve zlatých letech videa byly pulty půjčoven zaplněny nejen nejroztodivnějšími bizarnostmi, ale také nespočtem laciných plagiátů vysokorozpočtových hitů. Z této prachem času zaváté studnice plné netušených skvostů i zoufalých potratů jsme letos vylovili titul, který v sobě krásně spojuje obě řečené kvality. Biohazard představuje kopírku nejen prvního Vetřelce, ale i jeho sequelu, pro jistotu šmrncutou kapkou Star Wars. Na pomoc vědecké základně, kde se povážlivě zvrtnul jeden biologický experiment, se zde z úsporných důvodů nevydává jednotka vesmírných mariňáků, nýbrž intergalaktický švihák, který by rád byl Han Solo, ale bohužel je to jen kariérně upadající Pán šelem, Marc Singer. Nechme ale stranou vykopávky minulosti, protože pro dnešní diváky bude mnohem zásadnějším lákadlem představitel proradného vědátora. Na tomto partu si totiž brousil herectví budoucí Perníkový táta Bryan Cranston, který zde v mladším vydání v brýlích a roláčku působí jako uhrančivý průsečík Waltera Whitea a Stephena Colberta. Vedle toho film z líhně trashového veterána Rogera Cormana zaujme jako místy až radikálně experimentální dílo, když zcela ignoruje pravidla filmové skladby. Současně ho můžeme vnímat jako pochybný návod, jak natočit horor s potvorou vybíjející postupně lidskou posádku, když nemáte ani na pohyblivý model bubáka. Zapomeňte na nesmyslnou překombinovanost posledního Scottova Vetřelce a přijďte se přesvědčit, jak vypadá pořádná filmová hrůza. Schválně jestli váš smích ve vesmíru nikdo neuslyší. Českého simultánního překladu se zhostí Samantha Bifidus, která tímto konečně dostane příležitost vyznat se ze své heisenbergovské obsese. (Festival otrlého diváka)

    37%

    Ve zlatých letech videa byly pulty půjčoven zaplněny nejen nejroztodivnějšími bizarnostmi, ale také nespočtem laciných plagiátů vysokorozpočtových hitů. Z této prachem času zaváté studnice plné netušených skvostů i zoufalých potratů jsme letos vylovili titul, který v sobě krásně spojuje obě řečené kvality. Biohazard představuje kopírku nejen prvního Vetřelce, ale i jeho sequelu, pro jistotu šmrncutou kapkou Star Wars. Na pomoc vědecké základně, kde se povážlivě zvrtnul jeden biologický experiment, se zde z úsporných důvodů nevydává jednotka vesmírných mariňáků, nýbrž intergalaktický švihák, který by rád byl Han Solo, ale bohužel je to jen kariérně upadající Pán šelem, Marc Singer. Nechme ale stranou vykopávky minulosti, protože pro dnešní diváky bude mnohem zásadnějším lákadlem představitel proradného vědátora. Na tomto partu si totiž brousil herectví budoucí Perníkový táta Bryan Cranston, který zde v mladším vydání v brýlích a roláčku působí jako uhrančivý průsečík Waltera Whitea a Stephena Colberta. Vedle toho film z líhně trashového veterána Rogera Cormana zaujme jako místy až radikálně experimentální dílo, když zcela ignoruje pravidla filmové skladby. Současně ho můžeme vnímat jako pochybný návod, jak natočit horor s potvorou vybíjející postupně lidskou posádku, když nemáte ani na pohyblivý model bubáka. Zapomeňte na nesmyslnou překombinovanost posledního Scottova Vetřelce a přijďte se přesvědčit, jak vypadá pořádná filmová hrůza. Schválně jestli váš smích ve vesmíru nikdo neuslyší. Českého simultánního překladu se zhostí Samantha Bifidus, která tímto konečně dostane příležitost vyznat se ze své heisenbergovské obsese. (Festival otrlého diváka)

    4
  • 5