?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ana Valeria Dini: Filmy a seriály

  • Následky lásky
    Následky lásky (2004)
    FilmRole: Reader
    Jeden z nejprogresivnějších a nejoriginálnějších současných italských režisérů Paolo Sorrentino vytvořil v roce 2004 pozoruhodný film Následky lásky. Rafinovaně v něm zkombinoval prvky kriminálního žánru s působivou analýzou stárnoucího člověka, kterému mezi prsty uniká život, a který už jen nečinně pozoruje okolní svět bez známky jakéhokoliv sentimentu či emoce. Padesátník Titta vede extrémně nudný, extrémně rutinní a extrémně nezáživný život v blíže nespecifikovaném švýcarském hotelu. Jeho každodenní rutinu, která sestává pouze z několika neměnných úkonů, však naruší láska a všechny problémy, které z ní vyplývají. Jeho dosavadní život bez práce, plný samoty, ticha, vykouřených cigaret a vypitých skleniček v hotelovém baru, se najednou začne měnit. Sorrentinův originální snímek divákovi nabízí vizuálně opojný filmový zážitek s precizní obrazovou stylizací a podmanivým elektronickým soundtrackem. Byl nominován na Zlatou palmu na MFF Cannes 2004, odnesl si několik cen Davida di Donatella a Italské národní sdružení filmových novinářů mu udělilo několik ocenění Stříbrná stuha. (oficiální text distributora)
    71%
    Jeden z nejprogresivnějších a nejoriginálnějších současných italských režisérů Paolo Sorrentino vytvořil v roce 2004 pozoruhodný film Následky lásky. Rafinovaně v něm zkombinoval prvky kriminálního žánru s působivou analýzou stárnoucího člověka, kterému mezi prsty uniká život, a který už jen nečinně pozoruje okolní svět bez známky jakéhokoliv sentimentu či emoce. Padesátník Titta vede extrémně nudný, extrémně rutinní a extrémně nezáživný život v blíže nespecifikovaném švýcarském hotelu. Jeho každodenní rutinu, která sestává pouze z několika neměnných úkonů, však naruší láska a všechny problémy, které z ní vyplývají. Jeho dosavadní život bez práce, plný samoty, ticha, vykouřených cigaret a vypitých skleniček v hotelovém baru, se najednou začne měnit. Sorrentinův originální snímek divákovi nabízí vizuálně opojný filmový zážitek s precizní obrazovou stylizací a podmanivým elektronickým soundtrackem. Byl nominován na Zlatou palmu na MFF Cannes 2004, odnesl si několik cen Davida di Donatella a Italské národní sdružení filmových novinářů mu udělilo několik ocenění Stříbrná stuha. (oficiální text distributora)
    1
  • Cyklón
    Cyklón (1996)
    FilmRole: Inés
    Malebné toskánské městečko nedaleko Florencie žije svým každodenním, trochu nudným, ale spokojeným životem. Těch pár stálých obyvatel, kteří tu žijí, se znají jako své boty. Levante Quarini je pohledný mladý účetní, který se stará o účetní knihy skoro všech obchodníků ve městě. Svou práci má rád a snad mu přijde i zábavná. Žije na statku u městečka se svým otcem a svéráznými sourozenci, každé ráno nastartuje svůj stařičký moped, šine si to na něm do práce kolem lánu slunečnic a vypadá to, že mu nic nechybí. Aspoň tak to bylo, než přišel ten strašlivý, osudový den, který mu změnil život. Malý autobus s překrásnými tanečnicemi flamenka před jejich pokojnou usedlostí v několika minutách převrátí život Levantův i všech ostatních.
    Laskavá romantická komedie zabydlená galerií svérázných postaviček, v níž si scenárista a režisér v jedné osobě Leonardo Pieraccioni zahrál i hlavní roli, se stala miláčkem publika a po zásluze byla oceněna i odbornými porotami.
    66%
    Malebné toskánské městečko nedaleko Florencie žije svým každodenním, trochu nudným, ale spokojeným životem. Těch pár stálých obyvatel, kteří tu žijí, se znají jako své boty. Levante Quarini je pohledný mladý účetní, který se stará o účetní knihy skoro všech obchodníků ve městě. Svou práci má rád a snad mu přijde i zábavná. Žije na statku u městečka se svým otcem a svéráznými sourozenci, každé ráno nastartuje svůj stařičký moped, šine si to na něm do práce kolem lánu slunečnic a vypadá to, že mu nic nechybí. Aspoň tak to bylo, než přišel ten strašlivý, osudový den, který mu změnil život. Malý autobus s překrásnými tanečnicemi flamenka před jejich pokojnou usedlostí v několika minutách převrátí život Levantův i všech ostatních.
    Laskavá romantická komedie zabydlená galerií svérázných postaviček, v níž si scenárista a režisér v jedné osobě Leonardo Pieraccioni zahrál i hlavní roli, se stala miláčkem publika a po zásluze byla oceněna i odbornými porotami.
    2
  • 3