?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Angelo Di Loreta: Filmy a seriály

  • Legenda o "1900"
    Legenda o "1900" (1998)
    Film

    V jednom z prvních dnů nového století nalezl Danny Boodman, pomocník z kotelny, na palubě zámořské lodi Virginian, novorozeně chlapce a rozhodl se dítě skrýt v tajemných prostorách podpalubí. Posádka lodi malého vždy nazývala 1900. Chlapec rostl a již v prvni třídě v sobě objevil zázračný talent při hře na klavír.Dokázal hrát přirozeně procítěně, fascinoval všechny cestující. Kapitán se proto rozhodl ponechat chlapce na palubě lodi, aby bavil první třídu.O 30 let později se neúspěšný muzikant Max, setkává v jednom zaprášeném hudebním obchodě se starou nahrávkou překrásného jazzového piana. Dozvídá se, že to hraje 1900 na palubě lodi Virginian a je rozhodnut stůj co stůj zjistit, jaký byl jeho další osud. Dozvídá se však, že loď Virginian je určena k demolici. Max, jat zvláštní předtuchou, spěchá do přístavu a na poslední chvíli demolici zabrání. Než dojde ke konečnému zničení lodi chce Max jěště naposledy slyšet tu zázračnou hudbu a setkat se s legendou 1900...

    77%

    V jednom z prvních dnů nového století nalezl Danny Boodman, pomocník z kotelny, na palubě zámořské lodi Virginian, novorozeně chlapce a rozhodl se dítě skrýt v tajemných prostorách podpalubí. Posádka lodi malého vždy nazývala 1900. Chlapec rostl a již v prvni třídě v sobě objevil zázračný talent při hře na klavír.Dokázal hrát přirozeně procítěně, fascinoval všechny cestující. Kapitán se proto rozhodl ponechat chlapce na palubě lodi, aby bavil první třídu.O 30 let později se neúspěšný muzikant Max, setkává v jednom zaprášeném hudebním obchodě se starou nahrávkou překrásného jazzového piana. Dozvídá se, že to hraje 1900 na palubě lodi Virginian a je rozhodnut stůj co stůj zjistit, jaký byl jeho další osud. Dozvídá se však, že loď Virginian je určena k demolici. Max, jat zvláštní předtuchou, spěchá do přístavu a na poslední chvíli demolici zabrání. Než dojde ke konečnému zničení lodi chce Max jěště naposledy slyšet tu zázračnou hudbu a setkat se s legendou 1900...

    1
  • Umučení Krista
    Umučení Krista (2004)
    FilmRole: Elder
    Další z řady filmů inspirovaných novozákonními evangelii je velmi osobním projektem herce a příležitostného režiséra Mela Gibsona, pokoušejícím se zachytit průběh posledních dvanácti hodin Ježíšova života (od zajetí v Getsemanské zahradě po ukřižování). Ve snímku Umučení Krista se „holé“ biblické texty (zkompilované Gibsonem a spoluscenáristou Benedictem Fitzgeraldem ze všech čtyř evangelií) stávají východiskem pro exaltovanou podívanou, kladoucí důraz nikoli na Kristovo učení či jeho božství, ale na jeho tělesné utrpení, jež má (v souladu s biblickým mottem z Izajáše) v publiku efektními vypravěčskými prostředky (obvykle spojovanými s mainstreamovou estetikou) vzbudit jednoznačnou emocionální odezvu.
    Režie:Mel Gibson
    71%
    Další z řady filmů inspirovaných novozákonními evangelii je velmi osobním projektem herce a příležitostného režiséra Mela Gibsona, pokoušejícím se zachytit průběh posledních dvanácti hodin Ježíšova života (od zajetí v Getsemanské zahradě po ukřižování). Ve snímku Umučení Krista se „holé“ biblické texty (zkompilované Gibsonem a spoluscenáristou Benedictem Fitzgeraldem ze všech čtyř evangelií) stávají východiskem pro exaltovanou podívanou, kladoucí důraz nikoli na Kristovo učení či jeho božství, ale na jeho tělesné utrpení, jež má (v souladu s biblickým mottem z Izajáše) v publiku efektními vypravěčskými prostředky (obvykle spojovanými s mainstreamovou estetikou) vzbudit jednoznačnou emocionální odezvu.
    Režie:Mel Gibson
    2
  • Srdcem jinde
    Srdcem jinde (2003)
    FilmRole: Monsignore
    Itálie, dvacátá léta minulého století. Pan Balocchi se vyzná v obchodě i v řemesle, má skvěle zavedené krejčovství v Římě, šije dokonce pro samotného papeže. Také má ale syna, který se zřejmě nikdy neožení. A co pak bude s prosperující živností? Nello je ve svých pětatřiceti letech plachý jako chlapec a upřímně řečeno, lásku zná jen z klasických veršů nesmrtelného Ovidia. Je sice skvělý učitel řečtiny a latiny, ale to zřejmě něžné pohlaví nepřitahuje. Když tedy ne v Římě, snad bude mít více štěstí ve starobylé Boloni, rozhodne otec. Nello odjíždí vstříc samostatnému životu, a co jej tam čeká, si zatím neumí představit ani v nejdivočejších snech.
    Romantický příběh křehké lásky natočil v roce 2003 slavný italský režisér Pupi Avati v hlavních rolích se zkušeným televizním, divadelním a filmovým hercem Nerim Marcorém a ve filmu debutující italsko-španělskou modelkou Vanessou Incontradaovou. Ve vedlejší roli Neriho zkušeného rádce uvidíme i Giancarla Gianniniho, jehož není třeba představovat.
    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Pupi Avati
    67%
    Itálie, dvacátá léta minulého století. Pan Balocchi se vyzná v obchodě i v řemesle, má skvěle zavedené krejčovství v Římě, šije dokonce pro samotného papeže. Také má ale syna, který se zřejmě nikdy neožení. A co pak bude s prosperující živností? Nello je ve svých pětatřiceti letech plachý jako chlapec a upřímně řečeno, lásku zná jen z klasických veršů nesmrtelného Ovidia. Je sice skvělý učitel řečtiny a latiny, ale to zřejmě něžné pohlaví nepřitahuje. Když tedy ne v Římě, snad bude mít více štěstí ve starobylé Boloni, rozhodne otec. Nello odjíždí vstříc samostatnému životu, a co jej tam čeká, si zatím neumí představit ani v nejdivočejších snech.
    Romantický příběh křehké lásky natočil v roce 2003 slavný italský režisér Pupi Avati v hlavních rolích se zkušeným televizním, divadelním a filmovým hercem Nerim Marcorém a ve filmu debutující italsko-španělskou modelkou Vanessou Incontradaovou. Ve vedlejší roli Neriho zkušeného rádce uvidíme i Giancarla Gianniniho, jehož není třeba představovat.
    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Pupi Avati
    3
  • 4
  • 5