Lol Coxhill: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Lol Coxhill: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Orlando
    Orlando (1992)
    FilmRole: Butler
    Píše sa rok 1600, mladý šľachtic Orlando (Tilda Swinton) sa pozabudol pod majestátnym dubom pri rozmýšľaní nad otázkami o živote a smrti. Píše sa rok 1610 a mladý šľachtic Orlando sa vážne zamiluje. 1650 – mladý šľachtic Orlando lieči svoje zlomené srdce poéziou. 1700 – mladý šľachtic Orlando odchádza ako vyslanec Britského impéria do Perzie (stále lieči svoje zlomené srdce). 1750 – Orlando sa stáva mladou ženou, ktorá je konfrontovaná s nekompromisnými pravidlami spoločnosti. 1850 – Orlando potrebuje milenca. Píše sa blízka budúcnosť, Orlando má dieťa, dopísala svoju knihu a jej život sa len začína.(Filmový festival inakosti)
    70%
    Píše sa rok 1600, mladý šľachtic Orlando (Tilda Swinton) sa pozabudol pod majestátnym dubom pri rozmýšľaní nad otázkami o živote a smrti. Píše sa rok 1610 a mladý šľachtic Orlando sa vážne zamiluje. 1650 – mladý šľachtic Orlando lieči svoje zlomené srdce poéziou. 1700 – mladý šľachtic Orlando odchádza ako vyslanec Britského impéria do Perzie (stále lieči svoje zlomené srdce). 1750 – Orlando sa stáva mladou ženou, ktorá je konfrontovaná s nekompromisnými pravidlami spoločnosti. 1850 – Orlando potrebuje milenca. Píše sa blízka budúcnosť, Orlando má dieťa, dopísala svoju knihu a jej život sa len začína.(Filmový festival inakosti)
    3
  • Caravaggio
    Caravaggio (1986)
    FilmRole: starý kněz

    Expresivní výpověď předního evropského režiséra o životě a díle slavného ranobarokního malíře, který přišel s revolučním použitím dramatizujícího světla a stínu (chiaroscuro) a bývá označován za "vynálezce světla kinematografie". (Caravaggio usiloval též o iluzívní vtáhnutí diváka do obrazu, do důsledků využil malbu polofigur jako kompoziční princip, zdůrazňující jejich vypjatou reálnost a tělesnou blízkost, což je též příznačné pro filmový obraz.) Caravaggio maloval prostitutky, tuláky, příživníky, povaleče, zloděje a vyděděnce, zvěčňujíce je v postavách světců. Ve filmu vystupují ze šerosvitu modelově vysvícené obrazy malíře, jehož dílo, inspirace a bláznivé nápady splývají s jeho životem, ve kterém byla zřejmě ústředním bodem homosexualita s doprovodným pocitem viny a izolace. Zatímco co jeho malby ukazovaly stále se zvětšující originální hloubku náboženského vědomí, jeho osobní život byl plný výtržností, soubojů, věznění a v r. 1606 dokonce zabil člověka. Opuštěný, zoufalý, nemocný láskou, plýtvající silami, ubitý i šťastný se prsty dotýká dneška (postavy mají někdy moderní šaty, kouří, jsou tu auta a motocykly, je slyšet hluk ulice, hukot lokomotivy, mecenáš má počítač Sony, za ateliérem zadrnčí telefon, udavač sedí ve vaně a ťuká na stroji žalobu na dlužníka...). Dech a vůně doby, snoubící krásu a svátost se špínou intrik, vražd a krvesmilstva.

    67%

    Expresivní výpověď předního evropského režiséra o životě a díle slavného ranobarokního malíře, který přišel s revolučním použitím dramatizujícího světla a stínu (chiaroscuro) a bývá označován za "vynálezce světla kinematografie". (Caravaggio usiloval též o iluzívní vtáhnutí diváka do obrazu, do důsledků využil malbu polofigur jako kompoziční princip, zdůrazňující jejich vypjatou reálnost a tělesnou blízkost, což je též příznačné pro filmový obraz.) Caravaggio maloval prostitutky, tuláky, příživníky, povaleče, zloděje a vyděděnce, zvěčňujíce je v postavách světců. Ve filmu vystupují ze šerosvitu modelově vysvícené obrazy malíře, jehož dílo, inspirace a bláznivé nápady splývají s jeho životem, ve kterém byla zřejmě ústředním bodem homosexualita s doprovodným pocitem viny a izolace. Zatímco co jeho malby ukazovaly stále se zvětšující originální hloubku náboženského vědomí, jeho osobní život byl plný výtržností, soubojů, věznění a v r. 1606 dokonce zabil člověka. Opuštěný, zoufalý, nemocný láskou, plýtvající silami, ubitý i šťastný se prsty dotýká dneška (postavy mají někdy moderní šaty, kouří, jsou tu auta a motocykly, je slyšet hluk ulice, hukot lokomotivy, mecenáš má počítač Sony, za ateliérem zadrnčí telefon, udavač sedí ve vaně a ťuká na stroji žalobu na dlužníka...). Dech a vůně doby, snoubící krásu a svátost se špínou intrik, vražd a krvesmilstva.

    4
  • Yes
    Yes (2004)
    Film
    Příběh vášnivé lásky mezi vdanou Američankou a mužem ze Středního východu zrcadlí některé z nejpalčivějších konfliktů střední generace, vztahujících se k náboženství, politice i sexu. Ona se jako vědkyně zabývá molekulární biologií. Byla sice vychována v USA, ale s uplývajícím časem se stále těsněji přimyká ke svým irským kořenům. Pragmatický obsah jejího života vědecké konference, služební cesty, přednášky se jí stále výrazněji odcizuje. On muž, do kterého se zamiluje, je libanonský imigrant, lékař, jenž se v Londýně pokouší uplatnit jako kuchař. Důležitou roli ve vyprávění, které je stejně tak intimním příběhem jedné vášně jako vyprávěním o bolestech rozděleného světa, hraje i hrdinčin klamaný britský manžel, politik, který projevuje pramálo pochopení pro manželčino citové tápání. V další ze svých křehkých filmařských studií se Sally Potterová znovu koncentruje na ženské prožívání světa, přitakávající přiznanému citu navzdory nejrůznějším tabu, příkazům a překážkám. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:DramaRomantický
    57%
    Příběh vášnivé lásky mezi vdanou Američankou a mužem ze Středního východu zrcadlí některé z nejpalčivějších konfliktů střední generace, vztahujících se k náboženství, politice i sexu. Ona se jako vědkyně zabývá molekulární biologií. Byla sice vychována v USA, ale s uplývajícím časem se stále těsněji přimyká ke svým irským kořenům. Pragmatický obsah jejího života vědecké konference, služební cesty, přednášky se jí stále výrazněji odcizuje. On muž, do kterého se zamiluje, je libanonský imigrant, lékař, jenž se v Londýně pokouší uplatnit jako kuchař. Důležitou roli ve vyprávění, které je stejně tak intimním příběhem jedné vášně jako vyprávěním o bolestech rozděleného světa, hraje i hrdinčin klamaný britský manžel, politik, který projevuje pramálo pochopení pro manželčino citové tápání. V další ze svých křehkých filmařských studií se Sally Potterová znovu koncentruje na ženské prožívání světa, přitakávající přiznanému citu navzdory nejrůznějším tabu, příkazům a překážkám. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:DramaRomantický
    5