?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Richard Toyon: Filmy a seriály

  • Čas zabíjet
    Čas zabíjet (1996)
    Film
    • iVysílání
    • Google Play
    • iTunes
    75%
    1
  • Lhář, lhář
    Lhář, lhář (1997)
    Film
    • SkyShowtime
    • Google Play
    • iTunes
    Americká bláznivá komedie o jednom skutečném zázraku, o právníkovi, který nedokázal lhát. Pravda může člověka osvobodit - ale taky může zavinit pořádný malér. Hvězdou filmu je úspěšný advokát Fletcher Reed, který založil svou kariéru i osobní život na neustálém lhaní. Když si však jeho pětiletý syn Mac, který opět slaví narozeniny bez tatínka, v kouzelné chvíli před sfouknutím svíček přeje, aby otec alespoň jeden den nelhal, je jeho prosba vyslyšena. Fletcherovi proti jeho vůli vycházejí z úst jen pravdivá slova, která dosud nepolepšitelnému lháři pořádně zkomplikují život.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    71%
    Americká bláznivá komedie o jednom skutečném zázraku, o právníkovi, který nedokázal lhát. Pravda může člověka osvobodit - ale taky může zavinit pořádný malér. Hvězdou filmu je úspěšný advokát Fletcher Reed, který založil svou kariéru i osobní život na neustálém lhaní. Když si však jeho pětiletý syn Mac, který opět slaví narozeniny bez tatínka, v kouzelné chvíli před sfouknutím svíček přeje, aby otec alespoň jeden den nelhal, je jeho prosba vyslyšena. Fletcherovi proti jeho vůli vycházejí z úst jen pravdivá slova, která dosud nepolepšitelnému lháři pořádně zkomplikují život.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    2
  • Já, Američan
    Já, Američan (1992)
    Film

    Edward James Olmos debutuje jako režisér filmem odkrývajícím tragický svět násilí, kde vězení je škola, která z dětí vychovává nelítostné vrahy. Já, Američan sleduje tři generace hispánské rodiny žijící v Americe. Začíná pachukeovskými nepokoji v Los Angeles v roce 1943 a končí v polovině sedmdesátých let. Film vypráví životní příběh nemilosrdného zločineckého bosse Santany (Olmos). Santana je spolu se dvěma kamarády v mladém věku odsouzen do vězení. Tam přežije jen díky tomu, že vytvoří "gang všech gangů". Toto zločinecké společenství začne být známé pod zkratkou EME Mexická mafie. Je to první a nejsilnější z gangů fungujících v kalifornském vězeňském systému. Z něj také postupně začne čerpat svou sílu, až se nakonec přesune na ulice Santanova dětství.

    70%

    Edward James Olmos debutuje jako režisér filmem odkrývajícím tragický svět násilí, kde vězení je škola, která z dětí vychovává nelítostné vrahy. Já, Američan sleduje tři generace hispánské rodiny žijící v Americe. Začíná pachukeovskými nepokoji v Los Angeles v roce 1943 a končí v polovině sedmdesátých let. Film vypráví životní příběh nemilosrdného zločineckého bosse Santany (Olmos). Santana je spolu se dvěma kamarády v mladém věku odsouzen do vězení. Tam přežije jen díky tomu, že vytvoří "gang všech gangů". Toto zločinecké společenství začne být známé pod zkratkou EME Mexická mafie. Je to první a nejsilnější z gangů fungujících v kalifornském vězeňském systému. Z něj také postupně začne čerpat svou sílu, až se nakonec přesune na ulice Santanova dětství.

    3
  • Skandální odhalení
    Skandální odhalení (1994)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Snímek se dočkal značného diváckého ohlasu kvůli své velmi žhavé tematice - sexuálnímu obtěžování na pracovišti - respektive jejímu obrácení. Agresorem tu není muž, jako ve většině případů, ale přitažlivá žena, jíž pozice nadřízené dává moc uplatnit svou převahu i v soukromém životě. Téma sexuálního harašení ovšem ve filmu není řešeno osamoceně, ale jako součást zákulisního politikaření ve velké společnosti a lidské chamtivosti.
    60%
    Snímek se dočkal značného diváckého ohlasu kvůli své velmi žhavé tematice - sexuálnímu obtěžování na pracovišti - respektive jejímu obrácení. Agresorem tu není muž, jako ve většině případů, ale přitažlivá žena, jíž pozice nadřízené dává moc uplatnit svou převahu i v soukromém životě. Téma sexuálního harašení ovšem ve filmu není řešeno osamoceně, ale jako součást zákulisního politikaření ve velké společnosti a lidské chamtivosti.
    4
  • Waynův svět 2
    Waynův svět 2 (1993)
    Film
    • Google Play
    • iTunes

    Wayne Campbell s kamarádem Garthem Algarem stále vysílá svou bláznivou show, také pořád ještě chodí se zpěvačkou Cassandrou to už pochopitelně bez Gartha. Přes dobře míněné rady okolí stále odmítá dospět, protože by ještě rád vykonal nějaký velký čin. Kamarádi spolu navštíví vystoupení skupiny Aerosmith a jsou nadšeni skvělou atmosférou. Ve snu pak Wayne vidí Jima Morrisona, který mu poradí, aby uspořádal velký rockový koncert. Wayne s Garthem se okamžitě pouštějí do zařizování. Nic se nedaří peníze na pronájem místa sice sehnali, ale nemají podepsanou jedinou smlouvu s hvězdami, neprodali téměř žádné vstupenky, Cassandřin producent se snaží akci zhatit. Navíc mají oba kamarádi milostné problémy. Jak tohle všechno zvládnou?

    57%

    Wayne Campbell s kamarádem Garthem Algarem stále vysílá svou bláznivou show, také pořád ještě chodí se zpěvačkou Cassandrou to už pochopitelně bez Gartha. Přes dobře míněné rady okolí stále odmítá dospět, protože by ještě rád vykonal nějaký velký čin. Kamarádi spolu navštíví vystoupení skupiny Aerosmith a jsou nadšeni skvělou atmosférou. Ve snu pak Wayne vidí Jima Morrisona, který mu poradí, aby uspořádal velký rockový koncert. Wayne s Garthem se okamžitě pouštějí do zařizování. Nic se nedaří peníze na pronájem místa sice sehnali, ale nemají podepsanou jedinou smlouvu s hvězdami, neprodali téměř žádné vstupenky, Cassandřin producent se snaží akci zhatit. Navíc mají oba kamarádi milostné problémy. Jak tohle všechno zvládnou?

    5
  • 460 podezřelých
    460 podezřelých (2000)
    Film
    Mona Dearleyová (Bette Midler) je bezcitná ženská, která kouří jednu camelku od druhé a v rodném Verplanku ji nikdo zvlášť nemiluje. Jednoho dne, když se snaží dostat do svého auta zjistí, že klíčky si asi omylem vzal její syn Jeff a tak si Mona vypůjčí jeho navlas stejné auto. Až za jízdy zjistí, že nefungují brzdy, včetně ruční. Proto v plné rychlosti vyletí z cesty do řeky a potápí se a potápí Když se Jeffovo auto najde je každému jasné, že ten kdo ho řídil, musí být mrtev. Zvlášť když se zjistí , že brzdy nebyly funkční. Policejní vyšetřovatel (Danny DeVito) se snaží vypátrat, komu ve Verplanku ta nešťastná ženská mohla tak strašně vadit. Zjišťuje ale, že úplně, ale úplně všem 460 místním obyvatelům.

    Zapeklitá a překvapivá komedie s hvězdným obsazením má také svou němou hvězdu. Je jí značka malého, oranžového auta východoevropské provenience. Film byl v roce 2001 nominován na cenu ALMA za nejlepší režii.
    56%
    Mona Dearleyová (Bette Midler) je bezcitná ženská, která kouří jednu camelku od druhé a v rodném Verplanku ji nikdo zvlášť nemiluje. Jednoho dne, když se snaží dostat do svého auta zjistí, že klíčky si asi omylem vzal její syn Jeff a tak si Mona vypůjčí jeho navlas stejné auto. Až za jízdy zjistí, že nefungují brzdy, včetně ruční. Proto v plné rychlosti vyletí z cesty do řeky a potápí se a potápí Když se Jeffovo auto najde je každému jasné, že ten kdo ho řídil, musí být mrtev. Zvlášť když se zjistí , že brzdy nebyly funkční. Policejní vyšetřovatel (Danny DeVito) se snaží vypátrat, komu ve Verplanku ta nešťastná ženská mohla tak strašně vadit. Zjišťuje ale, že úplně, ale úplně všem 460 místním obyvatelům.

    Zapeklitá a překvapivá komedie s hvězdným obsazením má také svou němou hvězdu. Je jí značka malého, oranžového auta východoevropské provenience. Film byl v roce 2001 nominován na cenu ALMA za nejlepší režii.
    6
  • Virtuozita
    Virtuozita (1995)
    Film
    V supertechnické budoucnosti, kdy svět ovládají nadnárodní společnosti, středisko LETAC, které má na starosti zavádění moderních technologií do služeb zákona, vytvoří pod vedením dr. Darrela Lindenmeyera jakéhosi novodobého Frankensteina počítačové éry, speciální verzi tréninkového programu pro výcvik policistů. Jde o SID verze 6.7 (sadistic, intelligent, dangerous - tedy sadistickou, inteligentní a nebezpečnou) virtuální bytost, která vznikla sloučením osobností více než sto padesáti zmapovaných psychopatických a sociopatických sériových vrahů. Středisko má v plánu trénovat policisty jejich nasazením proti SIDovi ve virtuální realitě. Než je však program výcviku schválen, je třeba provést testy s využitím vězňů. Jedním z dobrovolníků je také bývalý policista Parker Barnes, odsouzený za to, že vzal spravedlnost do vlastních rukou a zabil psychopata, který předtím zavraždil jeho manželku a dítě. Jenže pak se SIDovi podaří s pomocí nanotechnologií uniknout z virtuálního světa do světa skutečného, kde rozpoutá děsivé peklo. Zdá se, že Barnes je jediný, kdo může v ulicích Los Angeles toto novodobé Frankensteinovo monstrum zastavit. S pomocí psycholožky Madison Carter se Barnes dostane z vězení a pustí se do pronásledování své ďábelské kořisti.
    52%
    V supertechnické budoucnosti, kdy svět ovládají nadnárodní společnosti, středisko LETAC, které má na starosti zavádění moderních technologií do služeb zákona, vytvoří pod vedením dr. Darrela Lindenmeyera jakéhosi novodobého Frankensteina počítačové éry, speciální verzi tréninkového programu pro výcvik policistů. Jde o SID verze 6.7 (sadistic, intelligent, dangerous - tedy sadistickou, inteligentní a nebezpečnou) virtuální bytost, která vznikla sloučením osobností více než sto padesáti zmapovaných psychopatických a sociopatických sériových vrahů. Středisko má v plánu trénovat policisty jejich nasazením proti SIDovi ve virtuální realitě. Než je však program výcviku schválen, je třeba provést testy s využitím vězňů. Jedním z dobrovolníků je také bývalý policista Parker Barnes, odsouzený za to, že vzal spravedlnost do vlastních rukou a zabil psychopata, který předtím zavraždil jeho manželku a dítě. Jenže pak se SIDovi podaří s pomocí nanotechnologií uniknout z virtuálního světa do světa skutečného, kde rozpoutá děsivé peklo. Zdá se, že Barnes je jediný, kdo může v ulicích Los Angeles toto novodobé Frankensteinovo monstrum zastavit. S pomocí psycholožky Madison Carter se Barnes dostane z vězení a pustí se do pronásledování své ďábelské kořisti.
    7