?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kenji Shibazaki: Filmy a seriály

  • Konkurs
    Konkurs (1999)
    Film
    Tento skličující horor z dílny kontroverzního japonského režiséra Takashi Miikeho vypráví o ovdovělém video producentovi, jenž pořádá konkurz na potencionální manželku. Jedna z kandidátek se rychle stane jeho favoritkou – krásná bývalá balerína v bílých šatech. Producent nemůže uvěřit svému štěstí, jenže poté svou potenciální nevěstu pozná blíž: její autobiografické údaje příliš nesedí, na nohou má množství ošklivých jizev a lidé v jejím životě záhadně mizí. Když poté producent ve svém obýváku objeví svázaného muže, kterému kdosi usekl chodidla a vyřízl jazyk, dochází k názoru, že jeho vyvolená patrně nebude ženou jeho snů.
    67%
    Tento skličující horor z dílny kontroverzního japonského režiséra Takashi Miikeho vypráví o ovdovělém video producentovi, jenž pořádá konkurz na potencionální manželku. Jedna z kandidátek se rychle stane jeho favoritkou – krásná bývalá balerína v bílých šatech. Producent nemůže uvěřit svému štěstí, jenže poté svou potenciální nevěstu pozná blíž: její autobiografické údaje příliš nesedí, na nohou má množství ošklivých jizev a lidé v jejím životě záhadně mizí. Když poté producent ve svém obýváku objeví svázaného muže, kterému kdosi usekl chodidla a vyřízl jazyk, dochází k názoru, že jeho vyvolená patrně nebude ženou jeho snů.
    1
  • Blíženci
    Blíženci (1999)
    Film
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriozního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scénárista, kameraman a střihač.

    Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra).

    Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    65%
    Autorský snímek mezinárodně proslulého japonského režiséra Shinyi Tsukamota vznikl podle populárního mysteriozního románu Edogawy Rampa, jehož jméno (pseudonym) je v japonštině slovní hříčkou a vyslovuje se podobně jako jméno Edgara Allana Poea. Tsukamoto, který se doma i v zahraničí prosadil kultovními nezávislými technothrillery, natočil film jako svou první produkci pro velké studio. Kromě režie na filmu pracoval i jako scénárista, kameraman a střihač.

    Příběh dvou bratrů - dvojčat, kteří byli v dětství odděleni a z nichž jeden je úspěšný lékař a druhý přichází jako tajemný přízrak z nedaleké chudinské čtvrti, se odehrává v Tokiu v roce 1910. Jukio Dajtokudži žije v domě s rodiči a s partnerkou Rin, která trpí amnézií a neví nic o své minulosti. Zvrat do poklidného rodinného života přinese záhadný muž Sutekiči, jenž se v domě tajně objevuje již delší dobu. Ten přivodí nejprve smrt rodičů a posléze odstraní Jukia a zaujme jeho místo v práci i v rodině. Jak se ukáže, nešťastná Rin neutrpěla ztrátu paměti, před svým mužem jen skrývala velké tajemství. Námět, sám o sobě poněkud pokleslý, posloužil Shinyu Tsukamotovi k originální filmové hádance, v níž se minulost postav i pravý stav věcí vynořují postupně z přízračné atmosféry. Snímek začíná jako tradiční japonský duchařský příběh, avšak ani následné racionální, realistické vyústění okolností nepřináší úplné vysvětlení: ve hře je ještě podivné chování zúčastněných (Sutekiči stále vystupuje jako Jukio i před Rin, která dávno odhalila záměnu, v Jukiovi zůstává po jeho vítězství duše jeho zločineckého bratra).

    Tsukamoto pracuje s expresivními výrazovými prostředky, mezi něž patří mj. silná divadelní stylizace kostýmů, retrospektivní struktura vyprávění či výrazná dramatická role hudby, jež ve vypjatých scénách často nahrazuje ruchy.
    2
  • 3
  • Yattâman
    Yattâman (2009)
    Film
    Opulentní dobrodružství, křiklavé barvičky, rozjařilé skotačení a gigantičtí roboti s falickými aparaturami či olbřímími bradavkami – prostě ultimativní rodinný film z Japonska. Komiksově stylizované vyprávění se odehrává v nadčasovém prostoru, kde se potkává dětství s dospíváním, ale zastřešujícím principem zůstává svobodomyslná nevázanost. Snímek roztáčí naivně radostný koloběh megalomanské výstavby a totální destrukce, v němž trojčlenný tým neschopných zlounů svádí bláznivé bitvy s duem neohrožených maskovaných hrdinů, které tvoří -náctiletý konstruktér robotických hraček a jeho přítelkyně. Jattáman coby hraná verze stejnojmenného ztřeštěného anime seriálu ze 70. let nabízí nonstop jízdu plnou bezprostředních atrakcí, divoké nadsázky a fantasmagorických sekvencí. Klasicky „neškodný“ svět dětských filmů prostupují lascivní gagy a podvratný humor obnažující absurditu žánrových klišé. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:AkčníKomedie
    62%
    Opulentní dobrodružství, křiklavé barvičky, rozjařilé skotačení a gigantičtí roboti s falickými aparaturami či olbřímími bradavkami – prostě ultimativní rodinný film z Japonska. Komiksově stylizované vyprávění se odehrává v nadčasovém prostoru, kde se potkává dětství s dospíváním, ale zastřešujícím principem zůstává svobodomyslná nevázanost. Snímek roztáčí naivně radostný koloběh megalomanské výstavby a totální destrukce, v němž trojčlenný tým neschopných zlounů svádí bláznivé bitvy s duem neohrožených maskovaných hrdinů, které tvoří -náctiletý konstruktér robotických hraček a jeho přítelkyně. Jattáman coby hraná verze stejnojmenného ztřeštěného anime seriálu ze 70. let nabízí nonstop jízdu plnou bezprostředních atrakcí, divoké nadsázky a fantasmagorických sekvencí. Klasicky „neškodný“ svět dětských filmů prostupují lascivní gagy a podvratný humor obnažující absurditu žánrových klišé. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:AkčníKomedie
    4
  • Mise 1549: Boj o budoucnost
    Mise 1549: Boj o budoucnost (2005)
    Film
    43%
    5