?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sergei Babenko: Filmy a seriály

  • Byl jsem tady
    Byl jsem tady (2008)
    FilmRole: Police Officer #2

    Adaptace románu Sasse Henna Byl jsem tady. První zatčení (Mina olin siin. 1. esimene arrest, 2005), jednoho z nejvýznamnějších estonských literárních děl posledních let. Sedmnáctiletý Rass vyrůstá na jednom z estonských předměstí. Postrádá pevné rodinné zázemí, jeho rodinou je parta mladých lidí, kteří nemají daleko ke krádežím. Nedílnou součástí jejich života jsou drogy. Do obchodu s nimi se zaplete i Rass, když přistoupí na jejich distribuci. Z malého množství se najednou stane dvoukilová zásilka, za niž ke vší smůle nedostala mafie zaplaceno, a tak je připravena tvrdě vymáhat dluhy… Příběh o jednom dospívání se odvíjí retrospektivně, nad listem papíru, na nějž Rass ve vězení zaznamenává své vzpomínky. Kamera je zprostředkovává v reportážně nervní stylizaci, časté je i zmnožování filmového obrazu, které zvyšuje tempo vyprávění, u něhož lze předpokládat reálný základ. [43. MFF KV 2008]

    Žánry:Drama
    68%

    Adaptace románu Sasse Henna Byl jsem tady. První zatčení (Mina olin siin. 1. esimene arrest, 2005), jednoho z nejvýznamnějších estonských literárních děl posledních let. Sedmnáctiletý Rass vyrůstá na jednom z estonských předměstí. Postrádá pevné rodinné zázemí, jeho rodinou je parta mladých lidí, kteří nemají daleko ke krádežím. Nedílnou součástí jejich života jsou drogy. Do obchodu s nimi se zaplete i Rass, když přistoupí na jejich distribuci. Z malého množství se najednou stane dvoukilová zásilka, za niž ke vší smůle nedostala mafie zaplaceno, a tak je připravena tvrdě vymáhat dluhy… Příběh o jednom dospívání se odvíjí retrospektivně, nad listem papíru, na nějž Rass ve vězení zaznamenává své vzpomínky. Kamera je zprostředkovává v reportážně nervní stylizaci, časté je i zmnožování filmového obrazu, které zvyšuje tempo vyprávění, u něhož lze předpokládat reálný základ. [43. MFF KV 2008]

    Žánry:Drama
    1