Arma Tanovic: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Arma Tanovic: Filmy a seriály

  • 1
  • Znám tvou duši
    Znám tvou duši (2023)
    Seriál
    Prokurátorka Nevena Murtezić je jako úřední osoba zvyklá s chladnou hlavou čelit tlakům ze strany politiků i veřejnosti. Mimořádné nároky na ni ovšem klade rozvodové řízení, kterým právě prochází. Nevena dělá, co může, aby nezanedbávala svou práci, ani svého sedmnáctiletého syna Dina. Obě sféry se nečekaně protnou, když je Nevena pověřena případem sebevraždy patnáctiletého mladíka, který studoval na stejně škole jako Dino. Případ je složitější, než by se na první pohled zdálo… V hlavní roli seriálu Znám tvou duši se představuje Jasna Đuričić (Quo Vadis, Aida?).
    Žánry:DramaKrimi
    80%
    Prokurátorka Nevena Murtezić je jako úřední osoba zvyklá s chladnou hlavou čelit tlakům ze strany politiků i veřejnosti. Mimořádné nároky na ni ovšem klade rozvodové řízení, kterým právě prochází. Nevena dělá, co může, aby nezanedbávala svou práci, ani svého sedmnáctiletého syna Dina. Obě sféry se nečekaně protnou, když je Nevena pověřena případem sebevraždy patnáctiletého mladíka, který studoval na stejně škole jako Dino. Případ je složitější, než by se na první pohled zdálo… V hlavní roli seriálu Znám tvou duši se představuje Jasna Đuričić (Quo Vadis, Aida?).
    Žánry:DramaKrimi
    2
  • 3
  • Dobro ustimani mrtvaci
    Dobro ustimani mrtvaci (2005)
    Film
    Dva cyničtí zaměstnanci nemocniční márnice, Safet a Risto, se každý den sázejí, kolik mrtvol se za den objeví. Tentokrát se Risto vsadí, že méně než čtyři, Safet tipuje víc. Zatím je ale v márnici jen tělo Ruzdija Kucuka, místního dopravce. Ten kdykoli se kvůli své prchlivosti dostane do stresové situace, upadne náhle do stavu klinické smrti. Film líčí Kucakovy problémy coby poválečného dopravce. Protože v Bosně po válce neexistuje železniční síť, převáží své pasažéry na traktoru, který dostal v rámci humanitární pomoci. Bosenská pole jsou ovšem plná min, a tak traktor přestaví na lokomotivu. Když navštíví ministerstvo dopravy se svým nápadem privatizovat část železnice mezi jeho vesnicí a Sarajevem, upadne do stavu klinické smrti. Černá komedie sebeironicky hodnotí poválečný život v Bosně. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaKomedie
    70%
    Dva cyničtí zaměstnanci nemocniční márnice, Safet a Risto, se každý den sázejí, kolik mrtvol se za den objeví. Tentokrát se Risto vsadí, že méně než čtyři, Safet tipuje víc. Zatím je ale v márnici jen tělo Ruzdija Kucuka, místního dopravce. Ten kdykoli se kvůli své prchlivosti dostane do stresové situace, upadne náhle do stavu klinické smrti. Film líčí Kucakovy problémy coby poválečného dopravce. Protože v Bosně po válce neexistuje železniční síť, převáží své pasažéry na traktoru, který dostal v rámci humanitární pomoci. Bosenská pole jsou ovšem plná min, a tak traktor přestaví na lokomotivu. Když navštíví ministerstvo dopravy se svým nápadem privatizovat část železnice mezi jeho vesnicí a Sarajevem, upadne do stavu klinické smrti. Černá komedie sebeironicky hodnotí poválečný život v Bosně. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaKomedie
    4
  • 5
  • Syn
    Syn (2019)
    Film
    Armana si jeho rodiče osvojili, když byl ještě malý. Nedlouho poté se jim ale narodil vlastní syn. Teď, na prahu dospělosti má Arman pocit, že je své rodině na obtíž. Pro jeho rodiče je obtížné dokázat mu, že jej milují, obzvláště když se s ním dostávají do častých sporů kvůli jeho nevyzpytatelnému chování. Podobně jako ve filmu Náš každodenní příběh se Ines Tanović soustředila na vykreslení vztahů v současné středostavovské bosenské rodině. Vše se tentokrát točí kolem Armana, sedmnáctiletého chlapce, kterého si rodina osvojila, když začala ztrácet naději, že se jim narodí vlastní dítě. O pár let později se ale stal zázrak, a tak získal Arman mladšího bratra, kterého má sice rád, ale na druhou stranu má kvůli němu pocit, že je v rodině nechtěnou kukačkou. Tento pocit u něj v adolescentním věku natolik zesílil, že se postupně uzavírá před svými adoptivními rodiči do tvrdé skořápky a jakoukoliv radu či pomoc od nich apriori odmítá. Navenek se snaží působit drsným dojmem, v jádru je ale hodný a velmi citlivý kluk. Na veškeré pobídky z okolí reaguje impulzivně a až později o svém jednání přemýšlí. O to je pro něj situace složitější. Pochybnosti o sobě v něm sílí a on se je snaží vyvracet tak, že svému okolí dokazuje svou sílu a odvahu. Ze svých neúspěchů začíná vinit rodiče, kteří mu podle něj nedávají vše, co by dostal, kdyby byl jejich vlastním synem. Když může, utíká za svými vrstevníky, mezi kterými se snaží vyniknout a kompenzovat si své pocity méněcennosti. Jistou naději na zklidnění situace skýtá nová spolužačka, se kterou se začíná sbližovat a při navazování vztahu s ní si začíná uvědomovat, že se celý svět nemusí nutně točit jen kolem něj. Snímek Syn není jen popisem problémů dospívajícího chlapce hledajícího své místo ve společnosti. Ines Tanović napsala a natočila příběh, ve kterém je ukryto mnohem víc. Na poměrně malém prostoru dokázala jít do překvapivé hloubky i ve vyobrazení vztahů mezi Armanovými rodiči a jejich přáteli. Ve vykreslování vztahů mezi rodiči a dětmi se pohybuje v obou směrech a ukazuje, že v jisté chvíli se role otáčí a jsou to děti, které by se měly postarat o své rodiče. To vše zasadila do prostředí současného Sarajeva, ve kterém není úplně snadné udržet si životní standard. (Balkanfilm)
    Žánry:Drama
    55%
    Armana si jeho rodiče osvojili, když byl ještě malý. Nedlouho poté se jim ale narodil vlastní syn. Teď, na prahu dospělosti má Arman pocit, že je své rodině na obtíž. Pro jeho rodiče je obtížné dokázat mu, že jej milují, obzvláště když se s ním dostávají do častých sporů kvůli jeho nevyzpytatelnému chování. Podobně jako ve filmu Náš každodenní příběh se Ines Tanović soustředila na vykreslení vztahů v současné středostavovské bosenské rodině. Vše se tentokrát točí kolem Armana, sedmnáctiletého chlapce, kterého si rodina osvojila, když začala ztrácet naději, že se jim narodí vlastní dítě. O pár let později se ale stal zázrak, a tak získal Arman mladšího bratra, kterého má sice rád, ale na druhou stranu má kvůli němu pocit, že je v rodině nechtěnou kukačkou. Tento pocit u něj v adolescentním věku natolik zesílil, že se postupně uzavírá před svými adoptivními rodiči do tvrdé skořápky a jakoukoliv radu či pomoc od nich apriori odmítá. Navenek se snaží působit drsným dojmem, v jádru je ale hodný a velmi citlivý kluk. Na veškeré pobídky z okolí reaguje impulzivně a až později o svém jednání přemýšlí. O to je pro něj situace složitější. Pochybnosti o sobě v něm sílí a on se je snaží vyvracet tak, že svému okolí dokazuje svou sílu a odvahu. Ze svých neúspěchů začíná vinit rodiče, kteří mu podle něj nedávají vše, co by dostal, kdyby byl jejich vlastním synem. Když může, utíká za svými vrstevníky, mezi kterými se snaží vyniknout a kompenzovat si své pocity méněcennosti. Jistou naději na zklidnění situace skýtá nová spolužačka, se kterou se začíná sbližovat a při navazování vztahu s ní si začíná uvědomovat, že se celý svět nemusí nutně točit jen kolem něj. Snímek Syn není jen popisem problémů dospívajícího chlapce hledajícího své místo ve společnosti. Ines Tanović napsala a natočila příběh, ve kterém je ukryto mnohem víc. Na poměrně malém prostoru dokázala jít do překvapivé hloubky i ve vyobrazení vztahů mezi Armanovými rodiči a jejich přáteli. Ve vykreslování vztahů mezi rodiči a dětmi se pohybuje v obou směrech a ukazuje, že v jisté chvíli se role otáčí a jsou to děti, které by se měly postarat o své rodiče. To vše zasadila do prostředí současného Sarajeva, ve kterém není úplně snadné udržet si životní standard. (Balkanfilm)
    Žánry:Drama
    6