?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Hector Anzaldua: Filmy a seriály

  • Sin Nombre
    Sin Nombre (2009)
    Film
    Sedmnáctiletý Casper patří k mexickému pouličnímu gangu Mara Salvatrucha, pro jehož členy je nejvyšší hodnotou smrt příslušníka gangu soupeřícího. Osudová náhoda jej svede dohromady se stejně starou Sayrou, která se spolu s otcem a strýcem snaží přejet na střeše vlaku z rodného Hondurasu přes Mexiko do vysněných USA. Debutující Fukunaga umně mísí různé žánry, od thrilleru přes sociální drama na téma ilegální imigrace až po love story a western, aniž by v kterémkoli z nich působil nevěrohodně. Podmanivá vizuální stránka filmu využívá fotogeničnosti mexické krajiny viděné ze střechy vlaku, ani na okamžik však nesklouzne k efektnosti. Silnému důrazu na realističnost výpovědi podřídil režisér výběr málo známých herců či neherců. Strhující autenticita jejich výkonů spolu s Fukunagovou suverénní kontrolou nad obrazem i příběhem činí ze Sin nombre jeden z nejpozoruhodnějších debutů posledních let. [44. MFFKV 2009]
    75%
    Sedmnáctiletý Casper patří k mexickému pouličnímu gangu Mara Salvatrucha, pro jehož členy je nejvyšší hodnotou smrt příslušníka gangu soupeřícího. Osudová náhoda jej svede dohromady se stejně starou Sayrou, která se spolu s otcem a strýcem snaží přejet na střeše vlaku z rodného Hondurasu přes Mexiko do vysněných USA. Debutující Fukunaga umně mísí různé žánry, od thrilleru přes sociální drama na téma ilegální imigrace až po love story a western, aniž by v kterémkoli z nich působil nevěrohodně. Podmanivá vizuální stránka filmu využívá fotogeničnosti mexické krajiny viděné ze střechy vlaku, ani na okamžik však nesklouzne k efektnosti. Silnému důrazu na realističnost výpovědi podřídil režisér výběr málo známých herců či neherců. Strhující autenticita jejich výkonů spolu s Fukunagovou suverénní kontrolou nad obrazem i příběhem činí ze Sin nombre jeden z nejpozoruhodnějších debutů posledních let. [44. MFFKV 2009]
    1