Olga Shuvalova: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Olga Shuvalova: Filmy a seriály

  • Italjaněc
    Italjaněc (2005)
    FilmRole: Irka
    O šestiletého Váňu, vyrůstajícího roku 1942 v dětském domově, se zajímá italská rodina. Ještě než dojde k adopci a odjezdu do Středozemí, projeví chlapec přání setkat se svou skutečnou matkou, kterou by tak spatřil vůbec poprvé. Jeden z nejoceňovanějších dětských filmů současnosti byl natočen na základě skutečné události. Režisér Kravčuk v něm prokázal svůj talent vést dětské představitele v náročných situacích. Za herecký objev lze považovat malého Kolju Spiridonova v titulní roli. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaRodinný
    74%
    O šestiletého Váňu, vyrůstajícího roku 1942 v dětském domově, se zajímá italská rodina. Ještě než dojde k adopci a odjezdu do Středozemí, projeví chlapec přání setkat se svou skutečnou matkou, kterou by tak spatřil vůbec poprvé. Jeden z nejoceňovanějších dětských filmů současnosti byl natočen na základě skutečné události. Režisér Kravčuk v něm prokázal svůj talent vést dětské představitele v náročných situacích. Za herecký objev lze považovat malého Kolju Spiridonova v titulní roli. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaRodinný
    1
  • Moje štěstí
    Moje štěstí (2010)
    FilmRole: Teenage Prostitute

    Řidič náklaďáku Georgij si balí svačinu od ženy a vyráží na cestu. Shledání s nezletilou dívkou, která prodává své tělo, a navíc ještě ví, proč to dělá, i s dalšími postavami však rutinní dodávku zboží promění ve zkušenost, jakou by si hrdina původně ani nepřál. Může si člověk uchovat svou lidskost v podmínkách, které upřednostňují holé přežití? Může malebná krajina zmírnit krutosti, které se v ní budou odehrávat? Spojení naprosté racionality s poetičností absurdity, ale též pocit bezmoci, který diváka zachvacuje, i když je srozuměn s tím, že právo je na druhé straně, přibližuje snímek knihám Ádáma Bodora i Franze Kafky. (MFF Karlovy Vary)

    64%

    Řidič náklaďáku Georgij si balí svačinu od ženy a vyráží na cestu. Shledání s nezletilou dívkou, která prodává své tělo, a navíc ještě ví, proč to dělá, i s dalšími postavami však rutinní dodávku zboží promění ve zkušenost, jakou by si hrdina původně ani nepřál. Může si člověk uchovat svou lidskost v podmínkách, které upřednostňují holé přežití? Může malebná krajina zmírnit krutosti, které se v ní budou odehrávat? Spojení naprosté racionality s poetičností absurdity, ale též pocit bezmoci, který diváka zachvacuje, i když je srozuměn s tím, že právo je na druhé straně, přibližuje snímek knihám Ádáma Bodora i Franze Kafky. (MFF Karlovy Vary)

    2
  • Vse umrut, a ya ostanus
    Vse umrut, a ya ostanus (2008)
    FilmRole: Vika
    Tři čtrnáctileté dívky, Káťa, Žanna a Vika, se dozvídají, že se o víkendu koná školní diskotéka. Během příprav na sobotní „akci“, jež zahrnují mimo jiné vymýšlení plánu, jak sehnat nedostupný alkohol, je jejich do té doby skálopevné přátelství vystaveno zkoušce. Vzájemné vztahy se vyhrocují, odhalují se vnitřní nejistoty a komplikované vztahy s rodiči. Naivní představy dívek jsou konfrontovány s realitou, která je jejich snům na hony vzdálená. Debutující režisérka Valerija Gaj Germaniková v sobě nezapře dokumentární kořeny a svůj přístup komentuje slovy: „Točím filmy založené na tom, co znám, co jsem viděla, na základě vlastních zkušeností. Točím tam, kde žiju, protože to jinak dělat neumím.“ Příběh o nelehkém dospívání na moskevském předměstí je vyprávěn syrově a bez příkras, působivosti mu dodávají nesmírně přesvědčivé výkony všech tří mladičkých hereček. [44. MFFKV 2009]
    64%
    Tři čtrnáctileté dívky, Káťa, Žanna a Vika, se dozvídají, že se o víkendu koná školní diskotéka. Během příprav na sobotní „akci“, jež zahrnují mimo jiné vymýšlení plánu, jak sehnat nedostupný alkohol, je jejich do té doby skálopevné přátelství vystaveno zkoušce. Vzájemné vztahy se vyhrocují, odhalují se vnitřní nejistoty a komplikované vztahy s rodiči. Naivní představy dívek jsou konfrontovány s realitou, která je jejich snům na hony vzdálená. Debutující režisérka Valerija Gaj Germaniková v sobě nezapře dokumentární kořeny a svůj přístup komentuje slovy: „Točím filmy založené na tom, co znám, co jsem viděla, na základě vlastních zkušeností. Točím tam, kde žiju, protože to jinak dělat neumím.“ Příběh o nelehkém dospívání na moskevském předměstí je vyprávěn syrově a bez příkras, působivosti mu dodávají nesmírně přesvědčivé výkony všech tří mladičkých hereček. [44. MFFKV 2009]
    3