?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Pauline Goldsmith: Filmy a seriály

  • Klid zbraní
    Klid zbraní (2008)
    FilmRole: Avril
    Přestože je nenápadná obytná čtvrť severoirského města zdánlivě nudným místem k životu, konflikt mezi Irskou republikánskou armádou a loajalisty z ní činí specifické prostředí formované vlastními pravidly i trvalým pocitem nebezpečí. Colin, jehož otce stál tento spor život, se poflakuje s partou, která se baví krádežemi aut a zběsilými nočními projížďkami v nich. Když je zatčen a namísto trestu dostane nabídku ke spolupráci s policií, dají se očekávat dramatičtější problémy. Je jen otázkou času, kdy bude dospívající mladík, navíc pronásledovaný pocitem zrady na mrtvém otci, odhalen místní buňkou IRA coby informátor. Snímek je pevně zakotven v unikátním prostředí, zároveň ho ale zdobí univerzální emocionální dopad. Fatalistický nádech, autentické dialogy, rozvážné režijní vedení umožňující rezonanci scén v divákovi, ale i typologie postav ubíjených jejich sociální situací připomenou dramata britského režiséra Mikea Leigha. [43. MFF KV 2008]
    Žánry:Drama
    61%
    Přestože je nenápadná obytná čtvrť severoirského města zdánlivě nudným místem k životu, konflikt mezi Irskou republikánskou armádou a loajalisty z ní činí specifické prostředí formované vlastními pravidly i trvalým pocitem nebezpečí. Colin, jehož otce stál tento spor život, se poflakuje s partou, která se baví krádežemi aut a zběsilými nočními projížďkami v nich. Když je zatčen a namísto trestu dostane nabídku ke spolupráci s policií, dají se očekávat dramatičtější problémy. Je jen otázkou času, kdy bude dospívající mladík, navíc pronásledovaný pocitem zrady na mrtvém otci, odhalen místní buňkou IRA coby informátor. Snímek je pevně zakotven v unikátním prostředí, zároveň ho ale zdobí univerzální emocionální dopad. Fatalistický nádech, autentické dialogy, rozvážné režijní vedení umožňující rezonanci scén v divákovi, ale i typologie postav ubíjených jejich sociální situací připomenou dramata britského režiséra Mikea Leigha. [43. MFF KV 2008]
    Žánry:Drama
    1