?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Inger Lodberg: Filmy a seriály

  • Kærlighed på film
    Kærlighed på film (2007)
    Film
    Jonas (Anders W. Berthelsen) žije na předměstí Kodaně s manželkou a dvěma dětmi zdánlivě poklidným a jednotvárným životem. Jednoho dne však dojde v jeho životě k nečekanému zvratu, když se stane účastníkem a pravděpodobně i viníkem dopravní nehody, při níž se vážně zraní mladá žena Julia (Rebecka Hemse). Julia je převezena do nemocnice, kde se druhý den probudí se ztrátou paměti. Za komických okolností si Julia a její příbuzní spletou Jonase s jejím novým exotickým přítelem Sebastianem (Nikolaj Lie Kaas), jehož příjezd z ciziny již všichni netrpělivě očekávají. Jonas se rozhodne přijmout novou identitu včetně role muže, kterého Julia považuje z svou životní lásku. Díky této hře se Jonasovi náhle otevře nový svět neomezených možností. Život ale nelze postavit na fantazii a falešných snech, a tak ani Jonas neunikne nepříjemné konfrontaci se skutečností a je nucen postavit se pravdě tváří v tvář.
    69%
    Jonas (Anders W. Berthelsen) žije na předměstí Kodaně s manželkou a dvěma dětmi zdánlivě poklidným a jednotvárným životem. Jednoho dne však dojde v jeho životě k nečekanému zvratu, když se stane účastníkem a pravděpodobně i viníkem dopravní nehody, při níž se vážně zraní mladá žena Julia (Rebecka Hemse). Julia je převezena do nemocnice, kde se druhý den probudí se ztrátou paměti. Za komických okolností si Julia a její příbuzní spletou Jonase s jejím novým exotickým přítelem Sebastianem (Nikolaj Lie Kaas), jehož příjezd z ciziny již všichni netrpělivě očekávají. Jonas se rozhodne přijmout novou identitu včetně role muže, kterého Julia považuje z svou životní lásku. Díky této hře se Jonasovi náhle otevře nový svět neomezených možností. Život ale nelze postavit na fantazii a falešných snech, a tak ani Jonas neunikne nepříjemné konfrontaci se skutečností a je nucen postavit se pravdě tváří v tvář.
    1