?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jacquetta Levon: Filmy a seriály

  • The Serpent Queen
    The Serpent Queen (2022)
    Seriál
    77%
    1
  • Bukanýrky
    Bukanýrky (2023)
    Seriál
    • Apple TV+
    • Canal+
    V seriálu z produkce Apple TV+ přijíždí v 70. letech 19. století skupina mladých amerických dívek na pozvání jednoho z lordů do Londýna pod záminkou účasti na debutanském plese. V kostýmním dramatu se tak energie Nového světa živelně střetává s tradicí a elegancí britské vysoká společnosti. Americké hrdinky však kromě množství různorodých románků musejí čelit také rigiditě a povýšenosti viktoriánské Anglie.
    Žánry:Drama
    66%
    V seriálu z produkce Apple TV+ přijíždí v 70. letech 19. století skupina mladých amerických dívek na pozvání jednoho z lordů do Londýna pod záminkou účasti na debutanském plese. V kostýmním dramatu se tak energie Nového světa živelně střetává s tradicí a elegancí britské vysoká společnosti. Americké hrdinky však kromě množství různorodých románků musejí čelit také rigiditě a povýšenosti viktoriánské Anglie.
    Žánry:Drama
    2
  • Makléř
    Makléř (1999)
    Film

    Drama vychází ze skutečných událostí, které ve své autobiografické knize Podvodník popsal burzovní makléř Nick Leeson. Tenhle sympatický muž, který pracoval v singapurské pobočce prominentní londýnské banky Barings Bank, ji totiž dokázal svými obchody na burze úplně zničit. Ambiciozní Nick je svým způsobem finanční génius _ má totiž "čuch" na rozpoznání slabin elektronických peněžních transakcí a navíc velice rád riskuje. Tak se stane, že podlehne pokušení a vkročí do bludného kruhu odvážných burzovních operací bez vlastních prostředků, které mohou vynést spoustu peněz. Pokud však nevyjdou, položí na lopatky i tak bohatou firmu, jakou je jedna z nejstarších bank světa...

    64%

    Drama vychází ze skutečných událostí, které ve své autobiografické knize Podvodník popsal burzovní makléř Nick Leeson. Tenhle sympatický muž, který pracoval v singapurské pobočce prominentní londýnské banky Barings Bank, ji totiž dokázal svými obchody na burze úplně zničit. Ambiciozní Nick je svým způsobem finanční génius _ má totiž "čuch" na rozpoznání slabin elektronických peněžních transakcí a navíc velice rád riskuje. Tak se stane, že podlehne pokušení a vkročí do bludného kruhu odvážných burzovních operací bez vlastních prostředků, které mohou vynést spoustu peněz. Pokud však nevyjdou, položí na lopatky i tak bohatou firmu, jakou je jedna z nejstarších bank světa...

    3
  • Láska prokletá
    Láska prokletá (1998)
    FilmRole: design

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    64%

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    4