?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michael Tough: Filmy a seriály

  • Maturiťák
    Maturiťák (1980)
    FilmRole: Alex Hammond

    „Horečka sobotní noci skřížená s Pátkem třináctého.“ Tak popsala jedna dobová recenze kanadskou vyvražďovačku Maturiťák. Na taneční parket si ale tahle neprávem pozapomenutá hororová lahůdka vytáhla ještě kingovskou klasiku Carrie a neméně proslulý Carpenterův Halloween, jehož hvězda Jamie Lee Curtis tu v hlavní roli ztělesnila něco jako ženskou variantu Johna Travolty – a to včetně patřičně diskofilního tanečního čísla. Navíc jí zdatně sekunduje Leslie Nielsen, který se jen o pár let později zapsal do dějin hollywoodské komedie coby Frank Drebin ze série Bláznivá střela. Jedinečná kombinace diskohorečky sklonku sedmdesátých let a módy teenagerských vyvražďovaček navíc oproti Halloweenu nebo Pátku třináctého není postavená kolem mlčenlivého, téměř nadpřirozeného zabijáka, jehož totožnost známe od začátku filmu. Maturiťák má podobně jako třeba devadesátkový Vřískot podobu takzvaného whodunit – detektivního mystéria, kde zabijákem je jedna z postav a diváci mohou hádat která. (Festival otrlého diváka)

    52%

    „Horečka sobotní noci skřížená s Pátkem třináctého.“ Tak popsala jedna dobová recenze kanadskou vyvražďovačku Maturiťák. Na taneční parket si ale tahle neprávem pozapomenutá hororová lahůdka vytáhla ještě kingovskou klasiku Carrie a neméně proslulý Carpenterův Halloween, jehož hvězda Jamie Lee Curtis tu v hlavní roli ztělesnila něco jako ženskou variantu Johna Travolty – a to včetně patřičně diskofilního tanečního čísla. Navíc jí zdatně sekunduje Leslie Nielsen, který se jen o pár let později zapsal do dějin hollywoodské komedie coby Frank Drebin ze série Bláznivá střela. Jedinečná kombinace diskohorečky sklonku sedmdesátých let a módy teenagerských vyvražďovaček navíc oproti Halloweenu nebo Pátku třináctého není postavená kolem mlčenlivého, téměř nadpřirozeného zabijáka, jehož totožnost známe od začátku filmu. Maturiťák má podobně jako třeba devadesátkový Vřískot podobu takzvaného whodunit – detektivního mystéria, kde zabijákem je jedna z postav a diváci mohou hádat která. (Festival otrlého diváka)

    1