?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Tami Leon: Filmy a seriály

  • Big Bad Wolves
    Big Bad Wolves (2013)
    Film
    67%
    1
  • 2
  • Na velikosti záleží
    Na velikosti záleží (2009)
    Film
    Láska, smích a sumo. Proč se otravovat s hubnutím, když se můžete dát na zápasení? Poznání, k němuž dojde čtveřice kamarádů, otevírá množství komediálních situací, ale upozorňuje i na společenský tlak vyvíjený na lidi s nadváhou. Snímek bere sumo jako prostředek uznání i revolty v hubeností posedlé společnosti a sport jako takový ukazuje coby cestu k vyrovnání se s osobními problémy. Pomůže sumo hrdinům ke zlepšení jejich společenské situace a nastolí v jejich rozháraných životech klid? Každá z postav si nese svá tajemství i osobnostní specifika, díky nimž film budí zájem, smích i napětí. Tvůrci dokážou zužitkovat každou nahrávku na vtip a diváky baví pády ze židlí, komickými kontrapunkty i slovními výměnami. Přestože se nebojí žertovat ani o otázkách smrti a za protagonisty si volí hrdiny s nadváhou, nikdy své téma nezneužívají pro pošklebování. A navzdory pochopení pro situaci hrdinů je nevykreslují ani s falešným soucitem. [44. MFFKV 2009]
    61%
    Láska, smích a sumo. Proč se otravovat s hubnutím, když se můžete dát na zápasení? Poznání, k němuž dojde čtveřice kamarádů, otevírá množství komediálních situací, ale upozorňuje i na společenský tlak vyvíjený na lidi s nadváhou. Snímek bere sumo jako prostředek uznání i revolty v hubeností posedlé společnosti a sport jako takový ukazuje coby cestu k vyrovnání se s osobními problémy. Pomůže sumo hrdinům ke zlepšení jejich společenské situace a nastolí v jejich rozháraných životech klid? Každá z postav si nese svá tajemství i osobnostní specifika, díky nimž film budí zájem, smích i napětí. Tvůrci dokážou zužitkovat každou nahrávku na vtip a diváky baví pády ze židlí, komickými kontrapunkty i slovními výměnami. Přestože se nebojí žertovat ani o otázkách smrti a za protagonisty si volí hrdiny s nadváhou, nikdy své téma nezneužívají pro pošklebování. A navzdory pochopení pro situaci hrdinů je nevykreslují ani s falešným soucitem. [44. MFFKV 2009]
    3
  • Vzteklina
    Vzteklina (2010)
    Film
    V rámci tradičních exkurzí do zemí, které nefigurují mezi hlavními destinacemi, k nimž se obrací zájem diváků brakových žánrů, se letos vydáme do Izraele. Debutující režiséři Aharon Keshales a Navot Papushado svůj společný počin pojali jako příspěvek k současnému trendu scenáristicky promyšlených žánrových hybridů, které slaví úspěchy na žánrových festivalech a případně i otevírají dveře do Hollywoodu. Premisa bude fanouškům hororů více než povědomá: Skupinka mladistvých složená ze dvou dívek a dvou mladíků, mezi nimiž lze cítit vzájemné sexuální napětí, během cesty na výlet špatně odbočí a následně uvízne na místě, odkud není návratu. Ve zdejším lesíku dokonce řádí i zlověstně neproniknutelný vrahoun, jehož specialitou je, že chytá lidi do nastražených pastí. Jenže tím veškeré důvěrně známé jistoty končí. Vyprávění uhýbá tu směrem k thrilleru, jindy spíš k exploataci a občas se otře o společenskou kritiku či humornou nadsázku. Do příběhu se zaplétají další postavy a neustále se mění pozice kořisti a lovce. Vzteklina stojí především na promyšleném a dramaturgicky precizně gradujícím scénáři, který až zlomyslně podvrací žánrová klišé a divácká očekávání. „První izraelský slasher“ asi neodstartuje boom žánrové podívané na Blízkém východě, ale coby psychologicky zabarvený thriller, nasáknutý notnou dávkou krve a zahuštěný vypjatou atmosférou, ukáže, že kvalitní a promyšlené vyvražďovačky nejsou jen doménou Západu. (Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororThriller
    54%
    V rámci tradičních exkurzí do zemí, které nefigurují mezi hlavními destinacemi, k nimž se obrací zájem diváků brakových žánrů, se letos vydáme do Izraele. Debutující režiséři Aharon Keshales a Navot Papushado svůj společný počin pojali jako příspěvek k současnému trendu scenáristicky promyšlených žánrových hybridů, které slaví úspěchy na žánrových festivalech a případně i otevírají dveře do Hollywoodu. Premisa bude fanouškům hororů více než povědomá: Skupinka mladistvých složená ze dvou dívek a dvou mladíků, mezi nimiž lze cítit vzájemné sexuální napětí, během cesty na výlet špatně odbočí a následně uvízne na místě, odkud není návratu. Ve zdejším lesíku dokonce řádí i zlověstně neproniknutelný vrahoun, jehož specialitou je, že chytá lidi do nastražených pastí. Jenže tím veškeré důvěrně známé jistoty končí. Vyprávění uhýbá tu směrem k thrilleru, jindy spíš k exploataci a občas se otře o společenskou kritiku či humornou nadsázku. Do příběhu se zaplétají další postavy a neustále se mění pozice kořisti a lovce. Vzteklina stojí především na promyšleném a dramaturgicky precizně gradujícím scénáři, který až zlomyslně podvrací žánrová klišé a divácká očekávání. „První izraelský slasher“ asi neodstartuje boom žánrové podívané na Blízkém východě, ale coby psychologicky zabarvený thriller, nasáknutý notnou dávkou krve a zahuštěný vypjatou atmosférou, ukáže, že kvalitní a promyšlené vyvražďovačky nejsou jen doménou Západu. (Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororThriller
    4