?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Svana Friðriksdóttir: Filmy a seriály

  • Niceland
    Niceland (2004)
    Film
    Idealistický mladík Jed a jeho přítelkyně Chloe si vzájemně slíbí, že se vezmou. Vzápětí však auto přejede dívčinu oblíbenou kočku, Chloe se propadne do depresí a se svým milým odmítá komunikovat. Bezradný Jed uvidí v televizi podivína, který uvažuje o smyslu života. Samotářský muž žije na vrakovišti. Tam ho Jed vyhledá a nastěhuje se do starého karavanu. Brzy vyjde najevo, že i Max má bolestné trauma... Novinka islandského režiséra Fridrika Thóra Fridrikssona je další z jeho baladických sond o rubu konzumní civilizace. Symbolem její otupělosti je televize. Jedův otec pracuje jako prodavač televizorů, rodina tráví večery před poblikávajícím aparátem a nemá si co říct. V jedné ze zásadních scén se velkoměsto zobrazuje jako soustava uniformních kotců, jejichž osazenstvo sleduje televizní obrazovky. Symptomatický je i další klíčový motiv, který relativizuje rozdíl mezi normalitou a bláznovstvím.
    Žánry:Drama
    65%
    Idealistický mladík Jed a jeho přítelkyně Chloe si vzájemně slíbí, že se vezmou. Vzápětí však auto přejede dívčinu oblíbenou kočku, Chloe se propadne do depresí a se svým milým odmítá komunikovat. Bezradný Jed uvidí v televizi podivína, který uvažuje o smyslu života. Samotářský muž žije na vrakovišti. Tam ho Jed vyhledá a nastěhuje se do starého karavanu. Brzy vyjde najevo, že i Max má bolestné trauma... Novinka islandského režiséra Fridrika Thóra Fridrikssona je další z jeho baladických sond o rubu konzumní civilizace. Symbolem její otupělosti je televize. Jedův otec pracuje jako prodavač televizorů, rodina tráví večery před poblikávajícím aparátem a nemá si co říct. V jedné ze zásadních scén se velkoměsto zobrazuje jako soustava uniformních kotců, jejichž osazenstvo sleduje televizní obrazovky. Symptomatický je i další klíčový motiv, který relativizuje rozdíl mezi normalitou a bláznovstvím.
    Žánry:Drama
    1