?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Andrey Shibarshin: Filmy a seriály

  • Izgnanie
    Izgnanie (2007)
    Film
    Alex odjede s manželkou Verou a dvěma malými dětmi z města na venkov, aby prožili několik dní v jeho rodném domě, stojícím na samotě v rozlehlé krajině. Během pobytu Vera oznámí Alexovi, že je těhotná a že dítě není jeho. Rozlícený Alex trvá na potratu. Děti pošle na několik dní ke známým a s pomocí svého bratra Marka zařídí zákrok. Celá událost však nezůstane bez následků, jež Alexe přimějí k zamyšlení nad oprávněností jeho jednání. Očekávaný film Andreje Zvjaginceva, který v roce 2003 vyhrál benátský festival se svým debutem Návrat, byl inspirován krátkou prózou Williama Saroyana Směšná záležitost (1953). Režisér zde podává obraz rodiny, která se ocitla v krizi, a zavádí nás do blíže neurčeného času a prostoru (natáčelo se však v Moldávii, Belgii a ve Francii). Ústřední dvojici vytvořili Konstantin Lavroněnko a Maria Bonnevieová, hvězda skandinávského filmu. Andrej Zvjagincev (1964, Novosibirsk) vystudoval hereckou fakultu na Novosibirském divadelním učilišti (1984) a hereckou fakultu na moskevském GITIS (1990). Jako herec se podílel na několika divadelních projektech, účinkoval v reklamách. Hrál v epizodních rolích televizních seriálů (Buděm znakomy/ Seznámíme se, 1999) a také ve filmech, např. Širli-Myrli (1995, r. Vladimir Meňšov, uveden na karlovarském festivalu v roce 1996). K režii se dostal prostřednictvím TV krimiseriálu Čornaja komnata (Černý pokoj, 2000), pro nějž natočil tři díly. V roce 2003 debutoval celovečerním hraným filmem Návrat, který se stal událostí několika festivalů. Výrazně duchovní rozměr vyprávění charakterizuje i jeho následující Vyhoštění, na němž opět spolupracoval s kameramanem Michailem Kričmanem. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    74%
    Alex odjede s manželkou Verou a dvěma malými dětmi z města na venkov, aby prožili několik dní v jeho rodném domě, stojícím na samotě v rozlehlé krajině. Během pobytu Vera oznámí Alexovi, že je těhotná a že dítě není jeho. Rozlícený Alex trvá na potratu. Děti pošle na několik dní ke známým a s pomocí svého bratra Marka zařídí zákrok. Celá událost však nezůstane bez následků, jež Alexe přimějí k zamyšlení nad oprávněností jeho jednání. Očekávaný film Andreje Zvjaginceva, který v roce 2003 vyhrál benátský festival se svým debutem Návrat, byl inspirován krátkou prózou Williama Saroyana Směšná záležitost (1953). Režisér zde podává obraz rodiny, která se ocitla v krizi, a zavádí nás do blíže neurčeného času a prostoru (natáčelo se však v Moldávii, Belgii a ve Francii). Ústřední dvojici vytvořili Konstantin Lavroněnko a Maria Bonnevieová, hvězda skandinávského filmu. Andrej Zvjagincev (1964, Novosibirsk) vystudoval hereckou fakultu na Novosibirském divadelním učilišti (1984) a hereckou fakultu na moskevském GITIS (1990). Jako herec se podílel na několika divadelních projektech, účinkoval v reklamách. Hrál v epizodních rolích televizních seriálů (Buděm znakomy/ Seznámíme se, 1999) a také ve filmech, např. Širli-Myrli (1995, r. Vladimir Meňšov, uveden na karlovarském festivalu v roce 1996). K režii se dostal prostřednictvím TV krimiseriálu Čornaja komnata (Černý pokoj, 2000), pro nějž natočil tři díly. V roce 2003 debutoval celovečerním hraným filmem Návrat, který se stal událostí několika festivalů. Výrazně duchovní rozměr vyprávění charakterizuje i jeho následující Vyhoštění, na němž opět spolupracoval s kameramanem Michailem Kričmanem. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    1
  • 2
  • Peregon
    Peregon (2006)
    Film
    Válečná zima 1942–1943. Polní letiště na nehostinné Čukotce se na čas stává místem setkání tří civilizací a bizarního zauzlení lidských osudů. Přistávají tu stíhačky pilotované elegantními Američankami z Aljašky a sotva zaškolení ruští mladíčci je transportují na frontu. Jejich naivní vstřícnost naráží na bdělost místních náčelníků, přelety znemožňují obživu zdejších lovců. V zájmu dodržování spojeneckého protokolu jsou na základně tolerováni i političtí vyhnanci: proslulý konstruktér je tu za kuchaře, neurolog pěstuje ve skleníku zeleninu. Bývalá žena fanatického velitele tu působí jako tlumočnice a pečuje o skvěle vybavenou knihovnu. Pomíjivé vášně do sebe pevně zaklesly lidskost a krutost, bezvýhradné, jako je láska a smrt. Co z toho, co se tu kdysi stalo, byla pravda, a co jen zdání? Mnohé se ozřejmí až po letech, v roce Stalinovy smrti...
    68%
    Válečná zima 1942–1943. Polní letiště na nehostinné Čukotce se na čas stává místem setkání tří civilizací a bizarního zauzlení lidských osudů. Přistávají tu stíhačky pilotované elegantními Američankami z Aljašky a sotva zaškolení ruští mladíčci je transportují na frontu. Jejich naivní vstřícnost naráží na bdělost místních náčelníků, přelety znemožňují obživu zdejších lovců. V zájmu dodržování spojeneckého protokolu jsou na základně tolerováni i političtí vyhnanci: proslulý konstruktér je tu za kuchaře, neurolog pěstuje ve skleníku zeleninu. Bývalá žena fanatického velitele tu působí jako tlumočnice a pečuje o skvěle vybavenou knihovnu. Pomíjivé vášně do sebe pevně zaklesly lidskost a krutost, bezvýhradné, jako je láska a smrt. Co z toho, co se tu kdysi stalo, byla pravda, a co jen zdání? Mnohé se ozřejmí až po letech, v roce Stalinovy smrti...
    3