?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Nenad Vukadinovič: Filmy a seriály

  • Profesionalac
    Profesionalac (2003)
    Film
    Teja, manažér veľkého vydavateľstva, bol ešte donedávna univerzitným profesorom, bohémskym spisovateľom, členom belehradských intelektuálnych kruhov a vášnivým odporcom Miloševičovho režimu. Jedného dňa ho bez pozvania navštívi v jeho honosnej kancelárii zvláštny hosť. Luka je bývalý agent srbskej tajnej polície a teraz pracuje ako taxikár. Prezradí, že za posledných desať rokov služby bolo jeho úlohou sledovať Teju, písať hlásenia o jeho správaní a činoch, špehovať ho aj v tých najintímnejších momentoch. Postupne sa tak odhaľuje desať rokov zo života dvoch mužov s odlišnými osudmi. Film je tragikomickou kronikou jednej epochy, v ktorej sa Srbi snažili získať slobodu. Film podľa vlastnej hry režíroval Dušan Kovačevič, rešpektovaný srbský dramatik, režisér a scenárista slávneho filmu Emira Kusturicu Underground.
    Žánry:DramaKomedie
    81%
    Teja, manažér veľkého vydavateľstva, bol ešte donedávna univerzitným profesorom, bohémskym spisovateľom, členom belehradských intelektuálnych kruhov a vášnivým odporcom Miloševičovho režimu. Jedného dňa ho bez pozvania navštívi v jeho honosnej kancelárii zvláštny hosť. Luka je bývalý agent srbskej tajnej polície a teraz pracuje ako taxikár. Prezradí, že za posledných desať rokov služby bolo jeho úlohou sledovať Teju, písať hlásenia o jeho správaní a činoch, špehovať ho aj v tých najintímnejších momentoch. Postupne sa tak odhaľuje desať rokov zo života dvoch mužov s odlišnými osudmi. Film je tragikomickou kronikou jednej epochy, v ktorej sa Srbi snažili získať slobodu. Film podľa vlastnej hry režíroval Dušan Kovačevič, rešpektovaný srbský dramatik, režisér a scenárista slávneho filmu Emira Kusturicu Underground.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Černá kočka, bílý kocour
    Černá kočka, bílý kocour (1998)
    Film
    Staříci Grga a Zaria jsou přátelé od nepaměti. Čtvrt století se neviděli. O to víc se těší na setkání, které se však odehraje za velmi pohnutých událostí, kterým jiné - neméně pohnuté události - předcházejí... Zariův Matko potřebuje nutně peníze a tak se obrátí na cikánského kmotra Grgu se lží, že Zaria je po smrti, a ten mu je půjčí. Brzy se však ukáže, že dluh nemůže vrátit a tak se má vykoupit sňatkem s liliputánkou Beruškou. I když se ani jednomu do takového manželství nechce, nastává den svatby. Svatby neobvyklé, bouřlivé, při které každý z aktérů tohoto temperamentního a humorného vyprávění naplní svůj osud. Na filmu není důležitý ani tak samotný příběh, jako jeho až neskutečné postavy, které se ocitají v nepřetržitém toku událostí, myšlenek, představ, lidských citů a bujarého veselí, plynoucích v neutuchajícím rytmu obrazů a umocněných strhující hudbou. (oficiální text distributora)
    79%
    Staříci Grga a Zaria jsou přátelé od nepaměti. Čtvrt století se neviděli. O to víc se těší na setkání, které se však odehraje za velmi pohnutých událostí, kterým jiné - neméně pohnuté události - předcházejí... Zariův Matko potřebuje nutně peníze a tak se obrátí na cikánského kmotra Grgu se lží, že Zaria je po smrti, a ten mu je půjčí. Brzy se však ukáže, že dluh nemůže vrátit a tak se má vykoupit sňatkem s liliputánkou Beruškou. I když se ani jednomu do takového manželství nechce, nastává den svatby. Svatby neobvyklé, bouřlivé, při které každý z aktérů tohoto temperamentního a humorného vyprávění naplní svůj osud. Na filmu není důležitý ani tak samotný příběh, jako jeho až neskutečné postavy, které se ocitají v nepřetržitém toku událostí, myšlenek, představ, lidských citů a bujarého veselí, plynoucích v neutuchajícím rytmu obrazů a umocněných strhující hudbou. (oficiální text distributora)
    2
  • 3
  • Teško je biti fin
    Teško je biti fin (2007)
    Film
    Čtyřicetiletý Fudo jezdí po Sarajevu jako taxikář. Vedle toho spolupracuje s místním podsvětím: dává zlodějům tipy na domy, jejichž majitelé odjeli na dovolenou. Kvůli manželce a hlavně kvůli malému synovi chce s touto činností přestat. Zbavit se vlastní minulosti však není jednoduché. Začne novým autem, na jehož koupi si půjčí od kolegy, který si ale nárokuje protislužby. Navíc je jeho prvním pasažérem v „novém“ životě neznámá těhotná žena, již odveze do porodnice, kde je potom považován za otce dítěte. Fudo však neslevuje ze svého předsevzetí a dál se snaží o to, aby byl lepším člověkem. Druhý celovečerní film Srdjana Vuletiće je příběhem muže, jenž radikálně mění svou životní cestu. Jeho proměna je o to těžší, že se odehrává v dnešní bosenské metropoli, která rovněž hledá svou tvář. Na národní přehlídce v Sarajevu získal Saša Petrović ocenění pro nejlepšího herce. [43. MFF KV 2008]
    Žánry:Drama
    75%
    Čtyřicetiletý Fudo jezdí po Sarajevu jako taxikář. Vedle toho spolupracuje s místním podsvětím: dává zlodějům tipy na domy, jejichž majitelé odjeli na dovolenou. Kvůli manželce a hlavně kvůli malému synovi chce s touto činností přestat. Zbavit se vlastní minulosti však není jednoduché. Začne novým autem, na jehož koupi si půjčí od kolegy, který si ale nárokuje protislužby. Navíc je jeho prvním pasažérem v „novém“ životě neznámá těhotná žena, již odveze do porodnice, kde je potom považován za otce dítěte. Fudo však neslevuje ze svého předsevzetí a dál se snaží o to, aby byl lepším člověkem. Druhý celovečerní film Srdjana Vuletiće je příběhem muže, jenž radikálně mění svou životní cestu. Jeho proměna je o to těžší, že se odehrává v dnešní bosenské metropoli, která rovněž hledá svou tvář. Na národní přehlídce v Sarajevu získal Saša Petrović ocenění pro nejlepšího herce. [43. MFF KV 2008]
    Žánry:Drama
    4
  • Odysseův pohled
    Odysseův pohled (1995)
    Film

    Mýtus o Odyseovom putovaní domov sa stal Angelopoulosovou inšpiráciou pre príbeh gréckeho emigranta v USA a zároveň režiséra, ktorý sa vracia do rodného kraja kvôli špeciálnej projekcii jedného zo svojich filmov. Skutočným dôvodom jeho návratu je však záujem o nájdenie legendárnych filmových cievok bratov Manakiovcov, ktoré mali byť začiatkom histórie gréckej kinematografie. Ako moderný Odyseus putuje krajinou zdevastovanou stáročnými etnickými konfliktmi a vidí stopy, ktoré dejinné udalosti zanechali na jeho domove i krajanoch. Začína pochybovať o svojej schopnosti reflektovať udalosti prostredníctvom pohľadu. Angelopoulos opäť v pre seba typickom žánri road movie uvažuje o dejinách Grécka i celého Balkánu, zároveň však prináša i reflexiu filmárstva, filmového umenia i osobnosti režiséra, ktorý stojí pred neraz ťažkou úlohou zobraziť svet.

    75%

    Mýtus o Odyseovom putovaní domov sa stal Angelopoulosovou inšpiráciou pre príbeh gréckeho emigranta v USA a zároveň režiséra, ktorý sa vracia do rodného kraja kvôli špeciálnej projekcii jedného zo svojich filmov. Skutočným dôvodom jeho návratu je však záujem o nájdenie legendárnych filmových cievok bratov Manakiovcov, ktoré mali byť začiatkom histórie gréckej kinematografie. Ako moderný Odyseus putuje krajinou zdevastovanou stáročnými etnickými konfliktmi a vidí stopy, ktoré dejinné udalosti zanechali na jeho domove i krajanoch. Začína pochybovať o svojej schopnosti reflektovať udalosti prostredníctvom pohľadu. Angelopoulos opäť v pre seba typickom žánri road movie uvažuje o dejinách Grécka i celého Balkánu, zároveň však prináša i reflexiu filmárstva, filmového umenia i osobnosti režiséra, ktorý stojí pred neraz ťažkou úlohou zobraziť svet.

    5
  • 6
  • Škrtič proti Škrtiči
    Škrtič proti Škrtiči (1984)
    Film

    Jako kdyby Hitchcock dle Edwardsova scénáře natočil v Jugoslávii grotesku o sériovém vrahovi. Tak by se v nepravděpodobné zkratce dal popsat vyšinutý horor Škrtič proti Škrtiči, ačkoli biják samotný je mnohem maniakálnější... Škrtič proti Škrtiči natočil doyen jugoslávské kinematografie, režisér a výtvarník Slobodan Šijan. Nezařaditelný solitér, jehož vychýlená díla se vzpěčovala zavedeným filmařským normám i regulím socialistického režimu. Činil tak prostřednictvím morbidního humoru, svérázné estetiky a především neutuchající imaginace. Škrtič proti Škrtiči to jako samozvaná „veselohra hrůzy“ splňuje do posledního dechu. Šijanův odvrácený – a neméně zvrácený – portrét mateřství vedle sebe staví Šmouly, zardoušené nahotinky i krémové řezy, aniž by přitom působil jako filmový škvár. Pro pamětníky pak temnosvitný horor znamená lahůdkovou časovou konzervu; výkladní skříň tržního socialismu tu nabízí fetišistickou přehlídku artiklů, z nichž řada byla v ČSSR zapovězena. Západní komiksy, žánrový film či postpunkové subkultury nevyjímaje. Jednu z hlavních postav ostatně ztvárnila new wave ikona Srđan Šaper, který se postaral i o pronikavý hudební doprovod, v čele se šlágrem Bejbi, bejbi. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:HororKomedieThriller
    72%

    Jako kdyby Hitchcock dle Edwardsova scénáře natočil v Jugoslávii grotesku o sériovém vrahovi. Tak by se v nepravděpodobné zkratce dal popsat vyšinutý horor Škrtič proti Škrtiči, ačkoli biják samotný je mnohem maniakálnější... Škrtič proti Škrtiči natočil doyen jugoslávské kinematografie, režisér a výtvarník Slobodan Šijan. Nezařaditelný solitér, jehož vychýlená díla se vzpěčovala zavedeným filmařským normám i regulím socialistického režimu. Činil tak prostřednictvím morbidního humoru, svérázné estetiky a především neutuchající imaginace. Škrtič proti Škrtiči to jako samozvaná „veselohra hrůzy“ splňuje do posledního dechu. Šijanův odvrácený – a neméně zvrácený – portrét mateřství vedle sebe staví Šmouly, zardoušené nahotinky i krémové řezy, aniž by přitom působil jako filmový škvár. Pro pamětníky pak temnosvitný horor znamená lahůdkovou časovou konzervu; výkladní skříň tržního socialismu tu nabízí fetišistickou přehlídku artiklů, z nichž řada byla v ČSSR zapovězena. Západní komiksy, žánrový film či postpunkové subkultury nevyjímaje. Jednu z hlavních postav ostatně ztvárnila new wave ikona Srđan Šaper, který se postaral i o pronikavý hudební doprovod, v čele se šlágrem Bejbi, bejbi. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:HororKomedieThriller
    7
  • Bumerang
    Bumerang (2001)
    Film
    "Po několika válkách, dvou zemětřeseních, jednom bombardování, velké záplavě a malém nedorozumění s celým světem zavládl v Srbsku zase mír," říká úvodní komentář černé komedie, která se odehrává v jednom z prvních klidných dnů v Bělehradě. Její hrdinové, kteří nemají co ztratit, si v sobě nesou "včerejší" návyky. Budou vám určitě sympatičtí, i když kradou, vekslují, obchodují s drogami a zbraněmi všeho druhu, machrují, podvádějí se, ale i milují a přísahají věčnou věrnost. Protože jak tvrdí Toni, muž s videokamerou, zachycující až neuvěřitelné události oněch čtyřiadvaceti hodin, "Balkán, to jsou vášně, neřesti, nedorozumění a neschopnost sebeovládání". A tak policisté i kriminálníci, komunisté i monarchisté, mafiáni i toaletářky, filmoví fandové, taxikáři, stárnoucí fatální ženy, nezletilé matky, ti všichni dohromady a každý za sebe si musí zvyknout na nový, možná trochu nudný život v míru. Jejich cesty se propojují a spojí se v hospůdce Bumerang. Včerejší tragédie je dnešní komedií.
    Žánry:Komedie
    70%
    "Po několika válkách, dvou zemětřeseních, jednom bombardování, velké záplavě a malém nedorozumění s celým světem zavládl v Srbsku zase mír," říká úvodní komentář černé komedie, která se odehrává v jednom z prvních klidných dnů v Bělehradě. Její hrdinové, kteří nemají co ztratit, si v sobě nesou "včerejší" návyky. Budou vám určitě sympatičtí, i když kradou, vekslují, obchodují s drogami a zbraněmi všeho druhu, machrují, podvádějí se, ale i milují a přísahají věčnou věrnost. Protože jak tvrdí Toni, muž s videokamerou, zachycující až neuvěřitelné události oněch čtyřiadvaceti hodin, "Balkán, to jsou vášně, neřesti, nedorozumění a neschopnost sebeovládání". A tak policisté i kriminálníci, komunisté i monarchisté, mafiáni i toaletářky, filmoví fandové, taxikáři, stárnoucí fatální ženy, nezletilé matky, ti všichni dohromady a každý za sebe si musí zvyknout na nový, možná trochu nudný život v míru. Jejich cesty se propojují a spojí se v hospůdce Bumerang. Včerejší tragédie je dnešní komedií.
    Žánry:Komedie
    8
  • 9
  • Grbavica
    Grbavica (2006)
    Film

    Grbavica je příběh ze současného Sarajeva… Svobodná matka Esma chce své dvanáctileté dceři Saře splnit přání a poslat ji na školní výlet. Doklad o tom, že byl Sařin otec válečný hrdina, by ji opravňoval k získání slevy. Esma však žádný doklad neshání a dotazům na něj se vyhýbá. Raději za výlet zaplatí plnou cenu. Věří, že když zatají pravdu o Sařině otci, ochrání tím nejen sebe samu, ale i svou dceru. Když Sara ve škole zjistí, že její jméno nefiguruje na seznamu potomků válečných hrdinů, zoufale se snaží spolužákům vysvětlit, že její otec zemřel nedaleko městečka Zuc, když odmítl opustit zákop. Doma však přinutí mámu, aby ji řekla úplnou pravdu...

    Žánry:Drama
    69%

    Grbavica je příběh ze současného Sarajeva… Svobodná matka Esma chce své dvanáctileté dceři Saře splnit přání a poslat ji na školní výlet. Doklad o tom, že byl Sařin otec válečný hrdina, by ji opravňoval k získání slevy. Esma však žádný doklad neshání a dotazům na něj se vyhýbá. Raději za výlet zaplatí plnou cenu. Věří, že když zatají pravdu o Sařině otci, ochrání tím nejen sebe samu, ale i svou dceru. Když Sara ve škole zjistí, že její jméno nefiguruje na seznamu potomků válečných hrdinů, zoufale se snaží spolužákům vysvětlit, že její otec zemřel nedaleko městečka Zuc, když odmítl opustit zákop. Doma však přinutí mámu, aby ji řekla úplnou pravdu...

    Žánry:Drama
    10
  • 11
  • Upside Down,
    Upside Down, (2007)
    Film
    Ohyzdné kouty města, scenerie beze stopy kulturnosti, tísnivě uzavřené prostory – to jsou prostředí, v nichž se odehrává bezvýchodné životní drama mladíka jménem Jan Ludvik. Jeho jednotlivé kapitoly si Jan vybavuje v retrospektivách ve vlaku, pádícím setmělou krajinou, v doprovodu dívky, náhodné spolucestující, která jako by svým zuboženým zevnějškem byla ztělesněním beznadějného osudu. Jan byl nadaný student a souhrou okolností také talentovaný cirkusový umělec, ale svět, v němž žije, ho pudí jen k sebezáhubným aktivitám. Všechno je poznamenáno degradací, i láska, pro niž je opakovaně výmluvným jevištěm laciný pornobar a jejímž objektem je evidentně zkažená dívka, a nikoliv náhodou jsou v řadě scén kulisou otlučené a počmárané záchodky. Na plátně ožívá v modernizované verzi někdejší filmový expresionismus, zmarněný individuální život je paralelou k rozkladu, který zachvacuje celou společnost, postrádající duchovní horizonty. (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:Drama
    68%
    Ohyzdné kouty města, scenerie beze stopy kulturnosti, tísnivě uzavřené prostory – to jsou prostředí, v nichž se odehrává bezvýchodné životní drama mladíka jménem Jan Ludvik. Jeho jednotlivé kapitoly si Jan vybavuje v retrospektivách ve vlaku, pádícím setmělou krajinou, v doprovodu dívky, náhodné spolucestující, která jako by svým zuboženým zevnějškem byla ztělesněním beznadějného osudu. Jan byl nadaný student a souhrou okolností také talentovaný cirkusový umělec, ale svět, v němž žije, ho pudí jen k sebezáhubným aktivitám. Všechno je poznamenáno degradací, i láska, pro niž je opakovaně výmluvným jevištěm laciný pornobar a jejímž objektem je evidentně zkažená dívka, a nikoliv náhodou jsou v řadě scén kulisou otlučené a počmárané záchodky. Na plátně ožívá v modernizované verzi někdejší filmový expresionismus, zmarněný individuální život je paralelou k rozkladu, který zachvacuje celou společnost, postrádající duchovní horizonty. (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:Drama
    12
  • 13
  • Go West
    Go West (2005)
    Film

    Film se vrací k tématu jugoslávské války přes milostný příběh dvou homosexuálů. Srb Milan a Muslim Kenan uprchnou z obleženého Sarajeva do Milanovy rodné vesnice. Ze strachu, aby Kenana nepoznala bosenskosrbská armáda, Milan svého přítele převleče za ženu. Snaží se sehnat papíry k vycestování na Západ, mezitím ale Milan musí narukovat do armády a Kenan zůstává ve vesnici sám. Film je nelítostným pohledem na válku, který čerpá svoji sílu z intenzivního tragikomického ladění. Obě extrémní polohy se prolínají celým filmem. Snímek ostře karikuje srbskou nacionalistickou propagandu, ale i samotné balkánské prostředí, které nezabránilo válce. Homosexuální vztah se přitom stává metaforou netolerance Balkánu. (FebioFest 2006)

    Žánry:DramaKomedieWesternLGBTQ+
    66%

    Film se vrací k tématu jugoslávské války přes milostný příběh dvou homosexuálů. Srb Milan a Muslim Kenan uprchnou z obleženého Sarajeva do Milanovy rodné vesnice. Ze strachu, aby Kenana nepoznala bosenskosrbská armáda, Milan svého přítele převleče za ženu. Snaží se sehnat papíry k vycestování na Západ, mezitím ale Milan musí narukovat do armády a Kenan zůstává ve vesnici sám. Film je nelítostným pohledem na válku, který čerpá svoji sílu z intenzivního tragikomického ladění. Obě extrémní polohy se prolínají celým filmem. Snímek ostře karikuje srbskou nacionalistickou propagandu, ale i samotné balkánské prostředí, které nezabránilo válce. Homosexuální vztah se přitom stává metaforou netolerance Balkánu. (FebioFest 2006)

    Žánry:DramaKomedieWesternLGBTQ+
    14
  • 15
  • Krhotine
    Krhotine (1991)
    Film
    Film Střepy měl premiéru v roce 1991, tedy na počátku války v Chorvatsku. Svým tématem i určitým patosem přesně odpovídá době svého vzniku. Jako většina tehdejších filmů se vyrovnává s komunistickou minulostí, v tomto případě pak s ustašovským stigmatem, které Chorvaté často plošně nesli od druhé světové války. Film vypráví příběh muže, který se snaží dohledat osud svého otce a děda, zmizelých během války a po válce; ve struktuře vyprávění se tak neustále prolínají tři časové roviny. Krhotine tematizují chorvatskou "křížovou cestu" masakr ustašovců i civilistů partyzány v roce 1945. Především ale vyslovují naději, že by žádné ideologické označení, potažmo minulost neměly bránit životu dalších lidí. "Ogresta se stal mluvčím historického zlomu: ruší se jedna ideologie a buduje se nová, z tehdejší perspektivy ještě nevinná," říká Diana Nenadić.
    Žánry:Drama
    64%
    Film Střepy měl premiéru v roce 1991, tedy na počátku války v Chorvatsku. Svým tématem i určitým patosem přesně odpovídá době svého vzniku. Jako většina tehdejších filmů se vyrovnává s komunistickou minulostí, v tomto případě pak s ustašovským stigmatem, které Chorvaté často plošně nesli od druhé světové války. Film vypráví příběh muže, který se snaží dohledat osud svého otce a děda, zmizelých během války a po válce; ve struktuře vyprávění se tak neustále prolínají tři časové roviny. Krhotine tematizují chorvatskou "křížovou cestu" masakr ustašovců i civilistů partyzány v roce 1945. Především ale vyslovují naději, že by žádné ideologické označení, potažmo minulost neměly bránit životu dalších lidí. "Ogresta se stal mluvčím historického zlomu: ruší se jedna ideologie a buduje se nová, z tehdejší perspektivy ještě nevinná," říká Diana Nenadić.
    Žánry:Drama
    16
  • Na cestě
    Na cestě (2010)
    Film
    Zamilovaný pár Luna a Amar se ze všech sil snaží překonat překážky, které ohrožují jejich vztah. Poté, co Amara dramaticky změní fundamentalistická komunita, řeší Luna ohromné dilema – snaží se zjistit, jestli pouhá láska dokáže udržet vztah na stezce k životnímu štěstí. Od režisérky filmu Grbavica, oceněného cenou Zlatého medvěda na Berlinale a Velkou cenou poroty AFI.
    Žánry:Drama
    61%
    Zamilovaný pár Luna a Amar se ze všech sil snaží překonat překážky, které ohrožují jejich vztah. Poté, co Amara dramaticky změní fundamentalistická komunita, řeší Luna ohromné dilema – snaží se zjistit, jestli pouhá láska dokáže udržet vztah na stezce k životnímu štěstí. Od režisérky filmu Grbavica, oceněného cenou Zlatého medvěda na Berlinale a Velkou cenou poroty AFI.
    Žánry:Drama
    17
  • Zůstane to mezi námi
    Zůstane to mezi námi (2010)
    Film

    Nikola je muž, který si rád „užívá“. Jeho bratr před jeho zálety zavírá oči a ani on nemá čisté svědomí. Lze na nevěře najít i hezké věci nebo si zaslouží naprosté opovržení, zvláště, je-li spíše promyšlená, než spontánní? Tato vztahová mozaika možná působí jako komediálně odlehčená, zanechává však i trpkost z toho, jaká prázdnota postavy obklopuje…

    Žánry:DramaKomedie
    59%

    Nikola je muž, který si rád „užívá“. Jeho bratr před jeho zálety zavírá oči a ani on nemá čisté svědomí. Lze na nevěře najít i hezké věci nebo si zaslouží naprosté opovržení, zvláště, je-li spíše promyšlená, než spontánní? Tato vztahová mozaika možná působí jako komediálně odlehčená, zanechává však i trpkost z toho, jaká prázdnota postavy obklopuje…

    Žánry:DramaKomedie
    18
  • Odvrácená strana Slunce
    Odvrácená strana Slunce (1988)
    Film
    Americký mladík Rick (Brad Pitt) tráví společně s otcem a nemocnou matkou čas v cizí zemi, přičemž Rickův život spočívá v nečinném pozorování života kolem z "temnoty". Jeho vzácná choroba mu totiž nedovoluje vyjít na světlo, protože kontakt s ním by mu do několika dní přivodil bolestivou smrt. Lékaři i léčitelé si nevědí rady a léta ubíhají... A tak když Rick narazí na chytrou americkou dívku, rozhodne se vyměnit budoucí roky možného přežívání za krátký čas skutečného života.
    Žánry:DramaRomantický
    52%
    Americký mladík Rick (Brad Pitt) tráví společně s otcem a nemocnou matkou čas v cizí zemi, přičemž Rickův život spočívá v nečinném pozorování života kolem z "temnoty". Jeho vzácná choroba mu totiž nedovoluje vyjít na světlo, protože kontakt s ním by mu do několika dní přivodil bolestivou smrt. Lékaři i léčitelé si nevědí rady a léta ubíhají... A tak když Rick narazí na chytrou americkou dívku, rozhodne se vyměnit budoucí roky možného přežívání za krátký čas skutečného života.
    Žánry:DramaRomantický
    19
  • Lidská bestie
    Lidská bestie (2009)
    Film
    51%
    20