?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Daniel Goddard: Filmy a seriály

  • Láska prokletá
    Láska prokletá (1998)
    Film

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    ...(více)
    64%

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    ...(více)
    1
  • Yes
    Yes (2004)
    Film
    Příběh vášnivé lásky mezi vdanou Američankou a mužem ze Středního východu zrcadlí některé z nejpalčivějších konfliktů střední generace, vztahujících se k náboženství, politice i sexu. Ona se jako vědkyně zabývá molekulární biologií. Byla sice vychována v USA, ale s uplývajícím časem se stále těsněji přimyká ke svým irským kořenům. Pragmatický obsah jejího života vědecké konference, služební cesty, přednášky se jí stále výrazněji odcizuje. On muž, do kterého se zamiluje, je libanonský imigrant, lékař, jenž se v Londýně pokouší uplatnit jako kuchař. Důležitou roli ve vyprávění, které je stejně tak intimním příběhem jedné vášně jako vyprávěním o bolestech rozděleného světa, hraje i hrdinčin klamaný britský manžel, politik, který projevuje pramálo pochopení pro manželčino citové tápání. V další ze svých křehkých filmařských studií se Sally Potterová znovu koncentruje na ženské prožívání světa, přitakávající přiznanému citu navzdory nejrůznějším tabu, příkazům a překážkám. (MFF Karlovy Vary)
    ...(více)
    Žánry:DramaRomantický
    57%
    Příběh vášnivé lásky mezi vdanou Američankou a mužem ze Středního východu zrcadlí některé z nejpalčivějších konfliktů střední generace, vztahujících se k náboženství, politice i sexu. Ona se jako vědkyně zabývá molekulární biologií. Byla sice vychována v USA, ale s uplývajícím časem se stále těsněji přimyká ke svým irským kořenům. Pragmatický obsah jejího života vědecké konference, služební cesty, přednášky se jí stále výrazněji odcizuje. On muž, do kterého se zamiluje, je libanonský imigrant, lékař, jenž se v Londýně pokouší uplatnit jako kuchař. Důležitou roli ve vyprávění, které je stejně tak intimním příběhem jedné vášně jako vyprávěním o bolestech rozděleného světa, hraje i hrdinčin klamaný britský manžel, politik, který projevuje pramálo pochopení pro manželčino citové tápání. V další ze svých křehkých filmařských studií se Sally Potterová znovu koncentruje na ženské prožívání světa, přitakávající přiznanému citu navzdory nejrůznějším tabu, příkazům a překážkám. (MFF Karlovy Vary)
    ...(více)
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • Rage
    Rage (2009)
    Film

    Režisérka Sally Potterová do svého kritického komentáře ke světu módního průmyslu obsadila známé herce a herečky. Diváky nalákané do kin hvězdným pozlátkem čeká zážitek podobný návštěvě galerie současného umění. Statická kamera zachycuje výpovědi postav v detailu na barevném pozadí. Protagonisté zjednodušení na sociální typy komentují přímo do kamery smrt modelky během reklamní kampaně. Dochází k interakci mezi výpověďmi jednotlivých postav a prostorem za kamerou, z něhož divák dostává pouze zvukovou informaci. Film měl premiéru na Berlinále v klasickém kinosále, ale ačkoli nikdy neztrácí tempo, publikum jej přijalo s velkým zklamáním. Distributor nabízí i verzi pro mobilní telefony, kde se možná tento videoartový experiment prosadí.(Febiofest)

    ...(více)
    Žánry:Drama
    47%

    Režisérka Sally Potterová do svého kritického komentáře ke světu módního průmyslu obsadila známé herce a herečky. Diváky nalákané do kin hvězdným pozlátkem čeká zážitek podobný návštěvě galerie současného umění. Statická kamera zachycuje výpovědi postav v detailu na barevném pozadí. Protagonisté zjednodušení na sociální typy komentují přímo do kamery smrt modelky během reklamní kampaně. Dochází k interakci mezi výpověďmi jednotlivých postav a prostorem za kamerou, z něhož divák dostává pouze zvukovou informaci. Film měl premiéru na Berlinále v klasickém kinosále, ale ačkoli nikdy neztrácí tempo, publikum jej přijalo s velkým zklamáním. Distributor nabízí i verzi pro mobilní telefony, kde se možná tento videoartový experiment prosadí.(Febiofest)

    ...(více)
    Žánry:Drama
    3