Takashi Asai: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Takashi Asai: Filmy a seriály

  • Poezie bez konce
    Poezie bez konce (2016)
    Film
    75%
    1
  • 2
  • Akarui mirai
    Akarui mirai (2003)
    Film
    S hrdiny Jasné budoucnosti by se nechtěl ztotožnit nikdo. Yuji i jeho kamarád a kolega Mamoru mají nudnou práci ve výrobně vlhčených ubrousků. Zatímco Yuji životem jen bezcílně proplouvá, Mamoru má v životě jasno. Také třeba v tom, proč zabil jejich nadřízeného. Stejně dobře ví, proč z vězení instruuje Yujiho, jak se má starat o jeho mořskou jedovatou medúzu. Jako by jeho dílem bylo i setkání jeho otce a Yujiho, mezi nimiž vznikne nejednoznačné přátelství. Společně pak hledají své místo a budoucnost v okolním nepřátelském světě. Takový je výchozí bod nežánrového filmu, který se stejně jako medúza zdánlivě nehne z místa, ale trpělivého pozorovatele uchvátí svou uhrančivou krásou.
    ...(více)
    Žánry:Drama
    66%
    S hrdiny Jasné budoucnosti by se nechtěl ztotožnit nikdo. Yuji i jeho kamarád a kolega Mamoru mají nudnou práci ve výrobně vlhčených ubrousků. Zatímco Yuji životem jen bezcílně proplouvá, Mamoru má v životě jasno. Také třeba v tom, proč zabil jejich nadřízeného. Stejně dobře ví, proč z vězení instruuje Yujiho, jak se má starat o jeho mořskou jedovatou medúzu. Jako by jeho dílem bylo i setkání jeho otce a Yujiho, mezi nimiž vznikne nejednoznačné přátelství. Společně pak hledají své místo a budoucnost v okolním nepřátelském světě. Takový je výchozí bod nežánrového filmu, který se stejně jako medúza zdánlivě nehne z místa, ale trpělivého pozorovatele uchvátí svou uhrančivou krásou.
    ...(více)
    Žánry:Drama
    3
  • Láska prokletá
    Láska prokletá (1998)
    FilmRole: Uplink

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    ...(více)
    64%

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    ...(více)
    4
  • 5