?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Danielius Kokanauskis: Filmy a seriály

  • 1
  • Východní proud
    Východní proud (2010)
    Film

    Gena je typický outsider bez budoucnosti, bez práce, jen s problémy. Živí se pašováním drog a jeho operační prostor se táhne od Asie po Evropu. Když se rozhodne se vším přestat a ztratit se před svou minulostí ve Francii, zjišťuje, že tak jednoduché to nebude, protože do začátků je třeba sehnat peníze. A k těm vede jediná cesta. Z poslední zakázky mu zbývá ještě vyzvednou si platbu v Moskvě. Mafie jej ale nechce nechat jen tak odejít na odpočinek. Zběsilý útěk tak vede z Moskvy přes půl Evropy... Uznávaný litevský režisér Šarunas Bartas (Sedm Invisible Men nebo Freedom) si ve filmu nominovaném na LUX Prize přímo zahrál i hlavní roli Geny.

    Žánry:Drama
    68%

    Gena je typický outsider bez budoucnosti, bez práce, jen s problémy. Živí se pašováním drog a jeho operační prostor se táhne od Asie po Evropu. Když se rozhodne se vším přestat a ztratit se před svou minulostí ve Francii, zjišťuje, že tak jednoduché to nebude, protože do začátků je třeba sehnat peníze. A k těm vede jediná cesta. Z poslední zakázky mu zbývá ještě vyzvednou si platbu v Moskvě. Mafie jej ale nechce nechat jen tak odejít na odpočinek. Zběsilý útěk tak vede z Moskvy přes půl Evropy... Uznávaný litevský režisér Šarunas Bartas (Sedm Invisible Men nebo Freedom) si ve filmu nominovaném na LUX Prize přímo zahrál i hlavní roli Geny.

    Žánry:Drama
    2
  • 3
  • Moje štěstí
    Moje štěstí (2010)
    Film

    Řidič náklaďáku Georgij si balí svačinu od ženy a vyráží na cestu. Shledání s nezletilou dívkou, která prodává své tělo, a navíc ještě ví, proč to dělá, i s dalšími postavami však rutinní dodávku zboží promění ve zkušenost, jakou by si hrdina původně ani nepřál. Může si člověk uchovat svou lidskost v podmínkách, které upřednostňují holé přežití? Může malebná krajina zmírnit krutosti, které se v ní budou odehrávat? Spojení naprosté racionality s poetičností absurdity, ale též pocit bezmoci, který diváka zachvacuje, i když je srozuměn s tím, že právo je na druhé straně, přibližuje snímek knihám Ádáma Bodora i Franze Kafky. (MFF Karlovy Vary)

    64%

    Řidič náklaďáku Georgij si balí svačinu od ženy a vyráží na cestu. Shledání s nezletilou dívkou, která prodává své tělo, a navíc ještě ví, proč to dělá, i s dalšími postavami však rutinní dodávku zboží promění ve zkušenost, jakou by si hrdina původně ani nepřál. Může si člověk uchovat svou lidskost v podmínkách, které upřednostňují holé přežití? Může malebná krajina zmírnit krutosti, které se v ní budou odehrávat? Spojení naprosté racionality s poetičností absurdity, ale též pocit bezmoci, který diváka zachvacuje, i když je srozuměn s tím, že právo je na druhé straně, přibližuje snímek knihám Ádáma Bodora i Franze Kafky. (MFF Karlovy Vary)

    4
  • 5
  • Donbass
    Donbass (2018)
    Film
    V Donbassu, regionu na východní Ukrajině, probíhá hybridní válka, tedy otevřený ozbrojený konflikt spojený s vraždami a loupežemi, které v masovém měřítku páchají separatistické skupiny. V Donbassu je válka nazývána mírem, propaganda považována za pravdu a nenávist vydávána za lásku. Cesta napříč Donbassem odhaluje řetězec kuriózních dobrodružství, v nichž se mísí fraška s tragédií stejně jako život se smrtí. Není to příběh jednoho regionu, jedné země či jednoho politického systému. Snímek pojednává o světě ztraceném v post-pravdivých a falešných identitách. Je to film o každém z nás.
    Žánry:Drama
    62%
    V Donbassu, regionu na východní Ukrajině, probíhá hybridní válka, tedy otevřený ozbrojený konflikt spojený s vraždami a loupežemi, které v masovém měřítku páchají separatistické skupiny. V Donbassu je válka nazývána mírem, propaganda považována za pravdu a nenávist vydávána za lásku. Cesta napříč Donbassem odhaluje řetězec kuriózních dobrodružství, v nichž se mísí fraška s tragédií stejně jako život se smrtí. Není to příběh jednoho regionu, jedné země či jednoho politického systému. Snímek pojednává o světě ztraceném v post-pravdivých a falešných identitách. Je to film o každém z nás.
    Žánry:Drama
    6
  • Krotká
    Krotká (2017)
    Film
    Jednoho dne se ruské ženě, která žije v zapadlé vesničce, vrátí balíček, jejž poslala svému uvězněnému manželovi. Vystrašená a plná obav se vydává na pitoreskní cestu do odlehlé části země, kde stojí vězení, které je pro mnohé spíš nedobytnou pevností. Čeká jí byrokratická absurdita, věrolomné charaktery ze společenské spodiny, ústrky, násilí i poznání, že žalář nekončí zdmi a ostnatými dráty, ale pokračuje daleko za jejich hranice. Loznicův nejnovější film je nekompromisní alegorií o stavu ruské duše i současné kultuře vězeňství jakožto dědictví Stalinova sociálního inženýrství, součásti státní mašinérie a nástroji moci. Režisérův popis jednoho zápasu, inspirovaný jak dílem Dostojevského, tak i Kafky nebo Gogola, neobvyklým způsobem mísí brutální realismus a expresionisticky pojatou satiru.  Krotká je radikálním politickým filmem o zemi, kde úřady i lidé hrají roli fantomů – slouží jako prázdné schránky, které pouze imitují funkci, již by měly zastávat. (Film Europe)
    62%
    Jednoho dne se ruské ženě, která žije v zapadlé vesničce, vrátí balíček, jejž poslala svému uvězněnému manželovi. Vystrašená a plná obav se vydává na pitoreskní cestu do odlehlé části země, kde stojí vězení, které je pro mnohé spíš nedobytnou pevností. Čeká jí byrokratická absurdita, věrolomné charaktery ze společenské spodiny, ústrky, násilí i poznání, že žalář nekončí zdmi a ostnatými dráty, ale pokračuje daleko za jejich hranice. Loznicův nejnovější film je nekompromisní alegorií o stavu ruské duše i současné kultuře vězeňství jakožto dědictví Stalinova sociálního inženýrství, součásti státní mašinérie a nástroji moci. Režisérův popis jednoho zápasu, inspirovaný jak dílem Dostojevského, tak i Kafky nebo Gogola, neobvyklým způsobem mísí brutální realismus a expresionisticky pojatou satiru.  Krotká je radikálním politickým filmem o zemi, kde úřady i lidé hrají roli fantomů – slouží jako prázdné schránky, které pouze imitují funkci, již by měly zastávat. (Film Europe)
    7
  • V mlze
    V mlze (2012)
    Film

    Je rok 1942. Území na západních hranicích SSSR je obsazeno nacistickou armádou, krutě potlačující jakýkoliv odpor. Skupinka původců sabotáže vlaku je bez milosti popravena, jen jednoho muže nechají naživu a propustí ho. Sušenja ví, že tím dostal pečeť zrádce a že nikoho nepřesvědčí o své nevině. Sergej Loznica točil víc než deset let vynikající dokumenty a jeho první hraný film Moje štěstí působil pesimismem svého pohledu před dvěma lety v Cannes jako rána pěstí mezi oči. Inspiraci pro druhý hraný film našel v próze běloruského spisovatele Vasila Bykova, líčící trestnou výpravu dvou partyzánů, pověřených likvidací domnělého zrádce. Peripetie výpravy, převážně se odehrávající v lese, postupně odhalují charaktery všech tří postav, z nichž jako jediný morálně pevný člověk vychází Sušenja, fatalisticky přijímající svůj osud. Velkou zásluhu o důstojnou působivost tohoto válečného dramatu bez jediné bitvy mají kameraman Oleg Mutu a představitel Sušenji Vladimir Svirski. 

    61%

    Je rok 1942. Území na západních hranicích SSSR je obsazeno nacistickou armádou, krutě potlačující jakýkoliv odpor. Skupinka původců sabotáže vlaku je bez milosti popravena, jen jednoho muže nechají naživu a propustí ho. Sušenja ví, že tím dostal pečeť zrádce a že nikoho nepřesvědčí o své nevině. Sergej Loznica točil víc než deset let vynikající dokumenty a jeho první hraný film Moje štěstí působil pesimismem svého pohledu před dvěma lety v Cannes jako rána pěstí mezi oči. Inspiraci pro druhý hraný film našel v próze běloruského spisovatele Vasila Bykova, líčící trestnou výpravu dvou partyzánů, pověřených likvidací domnělého zrádce. Peripetie výpravy, převážně se odehrávající v lese, postupně odhalují charaktery všech tří postav, z nichž jako jediný morálně pevný člověk vychází Sušenja, fatalisticky přijímající svůj osud. Velkou zásluhu o důstojnou působivost tohoto válečného dramatu bez jediné bitvy mají kameraman Oleg Mutu a představitel Sušenji Vladimir Svirski. 

    8