?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Timo Tikka: Filmy a seriály

  • Zakázané ovoce
    Zakázané ovoce (2009)
    FilmRole: Luukas

    Pohledná Maria opouští až příliš těsnou náruč své silně věřící rodiny i komunity a vydává se do velkoměsta. O poznání bojácnější Raakel ji následuje, ovšem nikoli kvůli požitkům, ale aby svou kamarádku přivedla pokud možno neposkvrněnou zpět. Kterou z dívek velký svět semele? Anebo se ukáže, že destruktivní bylo prostředí, v němž do té doby vyrůstaly? Film využívá melodramatická schémata k žánrovému uspokojení i srozumitelné problematizaci existenciálních otázek. Základním zdrojem dramatického napětí se stává střet dvou typů výchovy, z nichž ta nábožensky motivovaná navzdory planým slovům nepřeje jakékoli formě rozletu. Snímek však neidealizuje ani svět, který západní velkoměstská mládež považuje za „normální“, a svou pozornost citlivě rozděluje mezi lákavost běžných požitků i náznaky jejich nebezpečnosti. Jasně však říká – oddávat se slastem bez zlých úmyslů neznamená hřešit.

    Žánry:Drama
    61%

    Pohledná Maria opouští až příliš těsnou náruč své silně věřící rodiny i komunity a vydává se do velkoměsta. O poznání bojácnější Raakel ji následuje, ovšem nikoli kvůli požitkům, ale aby svou kamarádku přivedla pokud možno neposkvrněnou zpět. Kterou z dívek velký svět semele? Anebo se ukáže, že destruktivní bylo prostředí, v němž do té doby vyrůstaly? Film využívá melodramatická schémata k žánrovému uspokojení i srozumitelné problematizaci existenciálních otázek. Základním zdrojem dramatického napětí se stává střet dvou typů výchovy, z nichž ta nábožensky motivovaná navzdory planým slovům nepřeje jakékoli formě rozletu. Snímek však neidealizuje ani svět, který západní velkoměstská mládež považuje za „normální“, a svou pozornost citlivě rozděluje mezi lákavost běžných požitků i náznaky jejich nebezpečnosti. Jasně však říká – oddávat se slastem bez zlých úmyslů neznamená hřešit.

    Žánry:Drama
    1
  • 2