Hannes Nikel: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Hannes Nikel: Filmy a seriály

  • 1
  • Ponorka
    Ponorka (1981)
    Film
    84%
    2
  • Stalingrad
    Stalingrad (1993)
    Film

    Producenti klasického válečného filmu Ponorka přinášejí příběh nejdelší a nejkrvavější bitvy 2. světové války. Hitlerovy příkazy zněly neustupovat a nevzdávat se, v kruté zimě tak zahynuly více než dva miliony mužů. Boj o Stalingrad se tak stal přelomem ve vývoji války a Německo se z této zničující porážky nikdy nevzpamatovalo. Brutální realitu můžete vidět očima německého důstojníka Hanse von Witzlanda (Thomas Kretschmann) a jeho čety. Sledujte příběhy obyčejných německých vojáků, kteří poznávají pravou povahu režimu a nadšení z budování Třetí říše u nich pomalu přechází v rozčarování a v touhu dostat se za každou cenu domů.

    Strhujúci obraz nemeckého obliehania Stalingradu. Na jar roku 1942 Hitler porušil pakt o neútočení a nemecké vojská sa vydali na ťaženie proti Sovietskemu zväzu. Hitler podcenil silu Červenej armády a bol presvedčený, že kľúčové mesto Stalingrad sa jeho vojsku podarí dobyť ešte pred krutou ruskou zimou. V ťažení proti Rusku však vojakom neboli najväčším nepriateľom guľky protivníkov, ale zima a hlad. Nemeckí vojaci boli slabo oblečení a nedostatočne zásobení jedlom, a tak veľká časť z nich doslova zamrzla a umrela od hladu bez pomoci svojich veliteľov. Protivojnové posolstvo filmu Stalingrad čerpá inšpiráciu zo slávnych vojnových filmov ako Olovená vesta (r. Stanely Kubrick), Apokalypsa teraz (r. Francis Ford Coppola) alebo Čata (Oliver Stone). S autentickosťou zobrazuje ťaženie nemeckých vojakov, ktorí kvôli Hitlerovej posadnutosti mocou položili pri obliehaní Stalingradu svoje životy. Zároveň je bolestnou pripomienkou toho, že vo vo vojnových hrách mocných sú ľudskí jedinci, či už radoví vojaci alebo civilné obyvateľstvo, iba málo významnými figúrkami na bojovej šachovnici.

    Žánry:DramaVálečný
    76%

    Producenti klasického válečného filmu Ponorka přinášejí příběh nejdelší a nejkrvavější bitvy 2. světové války. Hitlerovy příkazy zněly neustupovat a nevzdávat se, v kruté zimě tak zahynuly více než dva miliony mužů. Boj o Stalingrad se tak stal přelomem ve vývoji války a Německo se z této zničující porážky nikdy nevzpamatovalo. Brutální realitu můžete vidět očima německého důstojníka Hanse von Witzlanda (Thomas Kretschmann) a jeho čety. Sledujte příběhy obyčejných německých vojáků, kteří poznávají pravou povahu režimu a nadšení z budování Třetí říše u nich pomalu přechází v rozčarování a v touhu dostat se za každou cenu domů.

    Strhujúci obraz nemeckého obliehania Stalingradu. Na jar roku 1942 Hitler porušil pakt o neútočení a nemecké vojská sa vydali na ťaženie proti Sovietskemu zväzu. Hitler podcenil silu Červenej armády a bol presvedčený, že kľúčové mesto Stalingrad sa jeho vojsku podarí dobyť ešte pred krutou ruskou zimou. V ťažení proti Rusku však vojakom neboli najväčším nepriateľom guľky protivníkov, ale zima a hlad. Nemeckí vojaci boli slabo oblečení a nedostatočne zásobení jedlom, a tak veľká časť z nich doslova zamrzla a umrela od hladu bez pomoci svojich veliteľov. Protivojnové posolstvo filmu Stalingrad čerpá inšpiráciu zo slávnych vojnových filmov ako Olovená vesta (r. Stanely Kubrick), Apokalypsa teraz (r. Francis Ford Coppola) alebo Čata (Oliver Stone). S autentickosťou zobrazuje ťaženie nemeckých vojakov, ktorí kvôli Hitlerovej posadnutosti mocou položili pri obliehaní Stalingradu svoje životy. Zároveň je bolestnou pripomienkou toho, že vo vo vojnových hrách mocných sú ľudskí jedinci, či už radoví vojaci alebo civilné obyvateľstvo, iba málo významnými figúrkami na bojovej šachovnici.

    Žánry:DramaVálečný
    3
  • 4
  • Můj nepřítel
    Můj nepřítel (1985)
    Film
    V jednadvacátém století konečně všechny státy země spojily své duševní, nerostné i technologické bohatství, takže války jsou minulostí a mezigalaktické lety realitou dne. Lidstvo se tak vrhá na nekonečnou objevitelskou pouť po vesmíru. Naneštěstí však nejsou v kosmu sami. Rasa oboupohlavních dobyvatelů, označovaných kvůli jejich vzhledu za Draky, stojí jedinému právoplatnému vlastníku hvězdného prostoru v cestě. A tak vypukne mnohaletá válka. Willis E. Davidge je mladý nadějný pilot bojové kosmické stíhačky. Při jednom vzdušném souboji s Draky se nechá unést zápalem boje a havaruje na zatím neprozkoumané planetě. Jeho kopilot následkem nehody umírá a tak se vzteky šílený Davidge vydá zabít Draka, jehož stroj také nedaleko dopadl.
    70%
    V jednadvacátém století konečně všechny státy země spojily své duševní, nerostné i technologické bohatství, takže války jsou minulostí a mezigalaktické lety realitou dne. Lidstvo se tak vrhá na nekonečnou objevitelskou pouť po vesmíru. Naneštěstí však nejsou v kosmu sami. Rasa oboupohlavních dobyvatelů, označovaných kvůli jejich vzhledu za Draky, stojí jedinému právoplatnému vlastníku hvězdného prostoru v cestě. A tak vypukne mnohaletá válka. Willis E. Davidge je mladý nadějný pilot bojové kosmické stíhačky. Při jednom vzdušném souboji s Draky se nechá unést zápalem boje a havaruje na zatím neprozkoumané planetě. Jeho kopilot následkem nehody umírá a tak se vzteky šílený Davidge vydá zabít Draka, jehož stroj také nedaleko dopadl.
    5
  • In der Arche ist der Wurm drin
    In der Arche ist der Wurm drin (1988)
    Film
    69%
    6
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    7
  • 8
  • Ztracená totožnost
    Ztracená totožnost (1991)
    Film

    Po těžké autonehodě se Dan Merrick ocitne v kritickém stavu hluboké kómy, zatím co jeho manželka Judith vyvázne s nepatrnými škrábanci. Po tom, co se nešťastný muž probere k životu, jeho okolí zjišťuje, že úplné ztratil paměť. Dan úporně bojuje o znovuobjavení světa, který se mu ztratil. Doufá, že se může opřít o důvěru Judith a někdejších přátel. Bloudí však v začarovaném kruhu, ve ktorém se občas mihají podivné záblesky paměti s hrůzostrašným nádechem. Postupně se Merrick nemůže spoléhat ani na vlastní manželku, zůstává osamocený a zoufalý. Pomocnou ruku mu nakonec podá soukromý vyšetřovatel Gus Klein. Podaří se zničenému muži najít odcizenou identitu?

    61%

    Po těžké autonehodě se Dan Merrick ocitne v kritickém stavu hluboké kómy, zatím co jeho manželka Judith vyvázne s nepatrnými škrábanci. Po tom, co se nešťastný muž probere k životu, jeho okolí zjišťuje, že úplné ztratil paměť. Dan úporně bojuje o znovuobjavení světa, který se mu ztratil. Doufá, že se může opřít o důvěru Judith a někdejších přátel. Bloudí však v začarovaném kruhu, ve ktorém se občas mihají podivné záblesky paměti s hrůzostrašným nádechem. Postupně se Merrick nemůže spoléhat ani na vlastní manželku, zůstává osamocený a zoufalý. Pomocnou ruku mu nakonec podá soukromý vyšetřovatel Gus Klein. Podaří se zničenému muži najít odcizenou identitu?

    9
  • 10