?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Stephan O. Hansch: Filmy a seriály

  • Doragon bôru Z 3: Chikyû marugoto chô kessen
    Doragon bôru Z 3: Chikyû marugoto chô kessen (1990)
    Film
    Na prázdninovém táboře Seebühl se jednoho léta nečekaně setkávají dvě devítileté dívky. Luisa Palfyová z Vídně je veselá, energická a poněkud drzá. Lotka Körnerová z Mnichova je slušná a skromná. Kromě toho, že Luisa nosí vlasy rozpuštěné, zatímco Lotka sepnuté, jsou si k nerozeznání podobné. Jejich podoba způsobí značné pozdvižení a vyvolá mnoho dohadů, zejména když vedoucí tábora zjistí, že se narodily ve stejný den, a dokonce ve stejné porodnici. Ačkoli se nikdy předtím neviděly, nepochybují, že jsou dvojčata, která si rozvedení rodiče po rozchodu rozdělili. Protože obě chtějí poznat svého druhého rodiče, rozpustí si Lotka na konci tábora vlasy, Luisa si je stáhne, pak se vymění a každá se vydá za druhým rodičem, kterého dosud neměla možnost poznat.
    59%
    Na prázdninovém táboře Seebühl se jednoho léta nečekaně setkávají dvě devítileté dívky. Luisa Palfyová z Vídně je veselá, energická a poněkud drzá. Lotka Körnerová z Mnichova je slušná a skromná. Kromě toho, že Luisa nosí vlasy rozpuštěné, zatímco Lotka sepnuté, jsou si k nerozeznání podobné. Jejich podoba způsobí značné pozdvižení a vyvolá mnoho dohadů, zejména když vedoucí tábora zjistí, že se narodily ve stejný den, a dokonce ve stejné porodnici. Ačkoli se nikdy předtím neviděly, nepochybují, že jsou dvojčata, která si rozvedení rodiče po rozchodu rozdělili. Protože obě chtějí poznat svého druhého rodiče, rozpustí si Lotka na konci tábora vlasy, Luisa si je stáhne, pak se vymění a každá se vydá za druhým rodičem, kterého dosud neměla možnost poznat.
    1
  • Fata Morgana
    Fata Morgana (2007)
    Film
    Poušť jako životu nebezpečné místo, kde se mísí různá smyslová vnímání a ztrácí se pojem reality, zvolil německý režisér Simon Groß za kulisu svého hraného debutu. Mladý pár se po ukončení studií rozhodne pro cestu do Maroka. Zdánlivě nevinný výlet do neprobádané pusté krajiny se stane katalyzátorem jejich vztahu. Příběh minimalisticky redukovaný na tři postavy nápaditě kombinuje prvky různých žánrů. Do road movie vstupuje psychologické drama mladé dvojice, aby vzápětí přerostlo v mystickou iniciační cestu s prvky hororu. Děj diváka udržuje v napětí a nabízí řadu možných interpretací. Kamera Petera Steugera využívá veškerou estetickou kvalitu volné pouštní krajiny, která v ději zdůrazňuje existenciální rozměr.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    51%
    Poušť jako životu nebezpečné místo, kde se mísí různá smyslová vnímání a ztrácí se pojem reality, zvolil německý režisér Simon Groß za kulisu svého hraného debutu. Mladý pár se po ukončení studií rozhodne pro cestu do Maroka. Zdánlivě nevinný výlet do neprobádané pusté krajiny se stane katalyzátorem jejich vztahu. Příběh minimalisticky redukovaný na tři postavy nápaditě kombinuje prvky různých žánrů. Do road movie vstupuje psychologické drama mladé dvojice, aby vzápětí přerostlo v mystickou iniciační cestu s prvky hororu. Děj diváka udržuje v napětí a nabízí řadu možných interpretací. Kamera Petera Steugera využívá veškerou estetickou kvalitu volné pouštní krajiny, která v ději zdůrazňuje existenciální rozměr.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    2
  • 3