?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jonathan King (III): Filmy a seriály

  • Černé ovce
    Černé ovce (2006)
    Film
    • Filmbox+
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororKomedieGotický
    57%
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororKomedieGotický
    1
  • Tattooist, The
    Tattooist, The (2007)
    Film
    Jake je profesionální tatér. V Singapuru se dozvídá o samojském tetování pomocí nástroje zvaného hahau. Ten si od samojských tatérů vypůjčí a nechtěně se s ním bodne do ruky. Když se pak vrací na Nový Zéland, sám netuší, že každým novým tetováním, které udělá, vypustí ven ducha zemřelého, který se chce za svou smrt pomstít.
    Žánry:DramaHororThriller
    51%
    Jake je profesionální tatér. V Singapuru se dozvídá o samojském tetování pomocí nástroje zvaného hahau. Ten si od samojských tatérů vypůjčí a nechtěně se s ním bodne do ruky. Když se pak vrací na Nový Zéland, sám netuší, že každým novým tetováním, které udělá, vypustí ven ducha zemřelého, který se chce za svou smrt pomstít.
    Žánry:DramaHororThriller
    2
  • Under the Mountain
    Under the Mountain (2009)
    Film
    Poslední přeživší z neznámé planety, kterou vyplenili nebezpeční predátoři, soustředili svou zbylou sílu do dvou mocných kamenů. Tyto kameny stráží Pán Ohně, jenž je poslední z bojovníků proti predátorům, na jejichž straně stojí mocný Gargantua i se svými hrůznými potomky. Naštěstí jsou obři uvězněni pod zemí. Prozatím. O jejich probuzení se pokouší jejich spřátelené mimozemské bytosti sídlící u jezera ve starém domě. Kameny Pána Ohně mohou predátory i s obry nadobro pohřbít, ale má to jeden háček, mohou být použity pouze dvojčaty, jejichž pouto je velice silné. Podaří se to Theovi a jeho sestře, nebo Gargantua i s celou rodinou povstanou?
    47%
    Poslední přeživší z neznámé planety, kterou vyplenili nebezpeční predátoři, soustředili svou zbylou sílu do dvou mocných kamenů. Tyto kameny stráží Pán Ohně, jenž je poslední z bojovníků proti predátorům, na jejichž straně stojí mocný Gargantua i se svými hrůznými potomky. Naštěstí jsou obři uvězněni pod zemí. Prozatím. O jejich probuzení se pokouší jejich spřátelené mimozemské bytosti sídlící u jezera ve starém domě. Kameny Pána Ohně mohou predátory i s obry nadobro pohřbít, ale má to jeden háček, mohou být použity pouze dvojčaty, jejichž pouto je velice silné. Podaří se to Theovi a jeho sestře, nebo Gargantua i s celou rodinou povstanou?
    3