Trevor Horn: Nejlepší filmy
a seriály

5.6

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Trevor Horn: Filmy a seriály

  • Noc je ještě mladá
    Noc je ještě mladá (2011)
    Film
    • Netflix
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Nostalgická komedie, která se odehrává jedné noci roku 1988. Když se v nákupním středisku, kde si zrovna Matt Franklin užívá své “perspektivní” zaměstnání, objevuje Tori, jeho dávná láska ze střední školy, Matt se svým kámošem Barrym zosnují bláznivý plán, jak konečně získat dívku svých snů. Brzy bude jasné, jestli Matt dokáže svést nádhernou bohyni na divokém večírku a navíc přežije šílenou noc plnou svodů, destrukce a zhýralosti. Užijte si zábavnou komedii, vždyť noc je ještě mladá!
    58%
    Nostalgická komedie, která se odehrává jedné noci roku 1988. Když se v nákupním středisku, kde si zrovna Matt Franklin užívá své “perspektivní” zaměstnání, objevuje Tori, jeho dávná láska ze střední školy, Matt se svým kámošem Barrym zosnují bláznivý plán, jak konečně získat dívku svých snů. Brzy bude jasné, jestli Matt dokáže svést nádhernou bohyni na divokém večírku a navíc přežije šílenou noc plnou svodů, destrukce a zhýralosti. Užijte si zábavnou komedii, vždyť noc je ještě mladá!
    1
  • Divoké kočky
    Divoké kočky (2000)
    Film
    • Disney+
    • Google Play
    • iTunes

    Čerstvě plnoletá Violet (Piper Perabo) opustila rodné New Jersey, aby si v New Yorku splnila svůj sen. Písničky, které píše, jsou přece skvělé a když se opravdu snažíš, dokážeš to. Nadšení a optimismus ji ale rychle opouštějí, protože narazí na nepropustnou hradbu nezájmu uměleckých agentů i nahrávacích společností. Navíc jí vykradou byt a Violet záhy po příjezdu na Manhattan stojí před zásadním rozhodnutím. Vzdát se svého snu a vrátit se k milujícímu otci (John Goodman) na předměstí, nebo zatnout zuby a bojovat prozatím ne o uměleckou kariéru, ale o holé přežití? Violet zvolí druhou možnost a najde si v práci v baru Coyote Ugly. Mladé pohledné barmanky tu ve vší počestnosti používají svůj sexappeal a taneční i hudební talent, aby pobavily a k větší žízni rozpálily hosty podniku, který je každou noc našlapaný k prasknutí. Díky svému nadání, urostlému tělu a pohledné tváři se z Violet brzy stane hlavní hvězda baru. Role Divoké Kočky jí pomůže zbavit se chronické trémy, ale znovu ji postaví před osudové dilema. Má se spokojit se svou slávou a dobře placenou prací v baru, nebo jít dál za svým písničkářským snem?

    56%

    Čerstvě plnoletá Violet (Piper Perabo) opustila rodné New Jersey, aby si v New Yorku splnila svůj sen. Písničky, které píše, jsou přece skvělé a když se opravdu snažíš, dokážeš to. Nadšení a optimismus ji ale rychle opouštějí, protože narazí na nepropustnou hradbu nezájmu uměleckých agentů i nahrávacích společností. Navíc jí vykradou byt a Violet záhy po příjezdu na Manhattan stojí před zásadním rozhodnutím. Vzdát se svého snu a vrátit se k milujícímu otci (John Goodman) na předměstí, nebo zatnout zuby a bojovat prozatím ne o uměleckou kariéru, ale o holé přežití? Violet zvolí druhou možnost a najde si v práci v baru Coyote Ugly. Mladé pohledné barmanky tu ve vší počestnosti používají svůj sexappeal a taneční i hudební talent, aby pobavily a k větší žízni rozpálily hosty podniku, který je každou noc našlapaný k prasknutí. Díky svému nadání, urostlému tělu a pohledné tváři se z Violet brzy stane hlavní hvězda baru. Role Divoké Kočky jí pomůže zbavit se chronické trémy, ale znovu ji postaví před osudové dilema. Má se spokojit se svou slávou a dobře placenou prací v baru, nebo jít dál za svým písničkářským snem?

    2
  • Hračky
    Hračky (1992)
    Film

    Režisér Barry Levinson se po ambiciózních dramatech (např. RAIN MAN, BUGSY) vrací k žánru komedie, v němž se dovede též spontánně a inteligentně vyjadřovat. Příběh HRAČEK se pohybuje v silně stylizované rovině, smysl je však hlubší. Vyprávění o výstředním mladíkovi Lesliem, který by si chtěl hrát, ale musí se svým militantním uzurpátorským strýcem svést souboj o rodinnou továrnu na hračky, má svůj smysl teprve v přesně promyšleném druhém plánu. Na Levinsonově snímku je však především pozoruhodná velmi nezvyklá, ryzí metaforická forma. Způsob vyprávění je holdem poetice "doslovnosti" amerického typu (např. když si strýc zabírá stále více prostoru v továrně, místnosti se skutečně zmenšují). Realita je ve filmu potlačena ve prospěch bizarních kostýmů, exteriérů i interiérů, inspirovaných jednak samotnými hračkami, jednak krajinami René Magritta (veselá továrna se stroji-hračkami, dům hrdiny jako domeček pro panenky). Závěrečná bitva Dobra a Zla se realizuje jako souboj klasických starých hraček s moderními, elektronickými.

    53%

    Režisér Barry Levinson se po ambiciózních dramatech (např. RAIN MAN, BUGSY) vrací k žánru komedie, v němž se dovede též spontánně a inteligentně vyjadřovat. Příběh HRAČEK se pohybuje v silně stylizované rovině, smysl je však hlubší. Vyprávění o výstředním mladíkovi Lesliem, který by si chtěl hrát, ale musí se svým militantním uzurpátorským strýcem svést souboj o rodinnou továrnu na hračky, má svůj smysl teprve v přesně promyšleném druhém plánu. Na Levinsonově snímku je však především pozoruhodná velmi nezvyklá, ryzí metaforická forma. Způsob vyprávění je holdem poetice "doslovnosti" amerického typu (např. když si strýc zabírá stále více prostoru v továrně, místnosti se skutečně zmenšují). Realita je ve filmu potlačena ve prospěch bizarních kostýmů, exteriérů i interiérů, inspirovaných jednak samotnými hračkami, jednak krajinami René Magritta (veselá továrna se stroji-hračkami, dům hrdiny jako domeček pro panenky). Závěrečná bitva Dobra a Zla se realizuje jako souboj klasických starých hraček s moderními, elektronickými.

    3