7.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Derek Chase Hickey: Filmy a seriály

  • Světla páteční noci
    Světla páteční noci (2006)
    Seriál
    84%
    1
  • Chlapectví
    Chlapectví (2014)
    FilmRole: Charlie's Friend
    • Netflix
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Tři filmy o lásce Jesseho a Céline (Před úsvitem, Před soumrakem, Před půlnocí) byly svým způsobem jedinečný režijní počin, ještě pozoruhodnější je však další projekt Richarda Linklatera Chlapectví. Od roku 2002 se tvůrce věnoval se stejnými spolupracovníky každý rok natáčení jedné části filmu, který zachycuje dětství a dospívání chlapce jménem Mason od jeho školních začátků po vstup na vysokou školu. Během dvanácti let tak vznikalo dílo, jež překvapilo a strhlo svou neobyčejnou autenticitou diváky letošního Berlinale. Mladičký a nezkušený Ellar Coltrane jako Mason doslova před našima očima postupně vyrůstá z dítěte v mladíka připraveného čelit životu, mění se a dozrávají i postavy z jeho okolí – sestra (režisérova dcera Lorelei) a rodiče (Patricia Arquetteová, Ethan Hawke). Změnou však prochází i svět, v němž postavy žijí: připomínají to novinky v technologii i v literatuře a výtvarném umění, proměny slovního projevu i hudebního vkusu, přičemž všechny odkazy na současnost působí naprosto přirozeně, aniž pozorujeme jakékoliv časové posuny či skoky. (MFF Karlovy Vary 2014)
    76%
    Tři filmy o lásce Jesseho a Céline (Před úsvitem, Před soumrakem, Před půlnocí) byly svým způsobem jedinečný režijní počin, ještě pozoruhodnější je však další projekt Richarda Linklatera Chlapectví. Od roku 2002 se tvůrce věnoval se stejnými spolupracovníky každý rok natáčení jedné části filmu, který zachycuje dětství a dospívání chlapce jménem Mason od jeho školních začátků po vstup na vysokou školu. Během dvanácti let tak vznikalo dílo, jež překvapilo a strhlo svou neobyčejnou autenticitou diváky letošního Berlinale. Mladičký a nezkušený Ellar Coltrane jako Mason doslova před našima očima postupně vyrůstá z dítěte v mladíka připraveného čelit životu, mění se a dozrávají i postavy z jeho okolí – sestra (režisérova dcera Lorelei) a rodiče (Patricia Arquetteová, Ethan Hawke). Změnou však prochází i svět, v němž postavy žijí: připomínají to novinky v technologii i v literatuře a výtvarném umění, proměny slovního projevu i hudebního vkusu, přičemž všechny odkazy na současnost působí naprosto přirozeně, aniž pozorujeme jakékoliv časové posuny či skoky. (MFF Karlovy Vary 2014)
    2
  • Fast Food Nation
    Fast Food Nation (2006)
    FilmRole: Restaurant Customer (uncredited)
    Dramatická kritika chování velkých společností v průmyslu rychlého občerstvení vypráví příběh, jímž se prolínají tři základní dějové linie. V první jde o ilegální přistěhovalce do USA pracující v masném velkozávodu. Další je o vysokoškolské studentce pracující jako brigádnice v rychlém občerstvení a koketující s aktivismem. A poslední nás zavede doprostřed vyšetřování správy podniku. Don Henderson je marketingovým vedoucím řetězce Mickey's Fast Food Restaurant a má obrovský problém. Kontaminované maso se nějak dostává do karbanátků potřebných pro výrobu jejich nejoblíbenějších hamburgerů Big One. Aby zjistil jak, vypraví se ze svého útulného hnízdečka v jižní Kalifornii do příbytků středoamerických dělníků obsluhujících jejich masné závody a objevuje tam skutečný "rychloobčerstvovací národ" konzumentů, kteří si sami vůbec neuvědomují, že to oni jsou konzumováni průmyslem lačnícím po čerstvém mase a výdělku. Předlohu filmu napsal Eric Schlosser a krátce po svém vydání v roce 1999 se stala bestsellerem. Schlosser v ní zábavnou, ale o to závažnější formou rozebírá, jak rychlá občerstvení a vůbec průmysl rychlého občerstvování vedl v Americe ke změnám ve společnosti. Argumentuje tím, že tzv "fast foody" využily svůj politický vliv pro zvýšení svých zisků na úkor zdraví svých spotřebitelů a pracovních podmínek svých zaměstnanců. Rozebírá jejich marketinovou strategii a přirovnává ji k Waltu Disneymu kvůli jejímu primárnímu zaměření na nejmenší.
    Žánry:Drama
    60%
    Dramatická kritika chování velkých společností v průmyslu rychlého občerstvení vypráví příběh, jímž se prolínají tři základní dějové linie. V první jde o ilegální přistěhovalce do USA pracující v masném velkozávodu. Další je o vysokoškolské studentce pracující jako brigádnice v rychlém občerstvení a koketující s aktivismem. A poslední nás zavede doprostřed vyšetřování správy podniku. Don Henderson je marketingovým vedoucím řetězce Mickey's Fast Food Restaurant a má obrovský problém. Kontaminované maso se nějak dostává do karbanátků potřebných pro výrobu jejich nejoblíbenějších hamburgerů Big One. Aby zjistil jak, vypraví se ze svého útulného hnízdečka v jižní Kalifornii do příbytků středoamerických dělníků obsluhujících jejich masné závody a objevuje tam skutečný "rychloobčerstvovací národ" konzumentů, kteří si sami vůbec neuvědomují, že to oni jsou konzumováni průmyslem lačnícím po čerstvém mase a výdělku. Předlohu filmu napsal Eric Schlosser a krátce po svém vydání v roce 1999 se stala bestsellerem. Schlosser v ní zábavnou, ale o to závažnější formou rozebírá, jak rychlá občerstvení a vůbec průmysl rychlého občerstvování vedl v Americe ke změnám ve společnosti. Argumentuje tím, že tzv "fast foody" využily svůj politický vliv pro zvýšení svých zisků na úkor zdraví svých spotřebitelů a pracovních podmínek svých zaměstnanců. Rozebírá jejich marketinovou strategii a přirovnává ji k Waltu Disneymu kvůli jejímu primárnímu zaměření na nejmenší.
    Žánry:Drama
    3
  • 4