?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Antonia Ara Vladimirova: Filmy a seriály

  • Zift
    Zift (2008)
    Film
    • Netflix

    Hlavní hrdina s přezdívkou Moleca se dostává z vězení na začátku 60. let a ocitá se tak v pro něj novém a nepoznaném světě – ve světě socialistické Sofie. Do vězení se dostal těsně před 9.zářím 1944 a odseděl si trest za vraždu, aniž by byl vrah. V momentě, kdy se dostává na svobodu, ještě když překračuje práh vězení, se spouští kolo katastrofálních peripetií a zběsilý zápas s časem. Moleca se vyvlíká z absurdních situací a životu nebezpečných pastí, způsobených policajty vševědoucího totalitního státu. Během hledání pravdy o své minulosti se setkává s panoptikem groteskních typů, zabydlujících se v asfaltové městské džungli. Molecův běh zachycuje mapu retro Sofie – okrajové čtvrti, hlavní lázně, Kanál, polikliniku, kostel, hospodu, Mauzoleum, noční bar, hřbitov. Tato fatálně zadýchaná noc je nasycena velkými obraty, peripetiemi, halucinacemi, biografickými skoky do předkomunistické doby, sentimentálními schůzkami se starou láskou, zradami. Film končí s příchodem nového dne v maringotce hrobařů, kde pravda vychází najevo. [Dny Bulharského filmu 2009]

    69%

    Hlavní hrdina s přezdívkou Moleca se dostává z vězení na začátku 60. let a ocitá se tak v pro něj novém a nepoznaném světě – ve světě socialistické Sofie. Do vězení se dostal těsně před 9.zářím 1944 a odseděl si trest za vraždu, aniž by byl vrah. V momentě, kdy se dostává na svobodu, ještě když překračuje práh vězení, se spouští kolo katastrofálních peripetií a zběsilý zápas s časem. Moleca se vyvlíká z absurdních situací a životu nebezpečných pastí, způsobených policajty vševědoucího totalitního státu. Během hledání pravdy o své minulosti se setkává s panoptikem groteskních typů, zabydlujících se v asfaltové městské džungli. Molecův běh zachycuje mapu retro Sofie – okrajové čtvrti, hlavní lázně, Kanál, polikliniku, kostel, hospodu, Mauzoleum, noční bar, hřbitov. Tato fatálně zadýchaná noc je nasycena velkými obraty, peripetiemi, halucinacemi, biografickými skoky do předkomunistické doby, sentimentálními schůzkami se starou láskou, zradami. Film končí s příchodem nového dne v maringotce hrobařů, kde pravda vychází najevo. [Dny Bulharského filmu 2009]

    1