?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Miodrag Krcmarik: Filmy a seriály

  • Operace Šavle
    Operace Šavle (2024)
    Minisérie
    • Max
    Zoran Djindjić, někdejší disident, filozof, student Jürgena Habermase, byl v Srbsku klíčovou postavou vzpoury proti bývalému prezidentovi Slobodanu Miloševićovi. Premiérem se stal v lednu 2001. K tomu, aby po Miloševićové éře změnil zemi, ale nedostal dost času. Pro velkou část dnešních Srbů to byl právě moment jeho smrti, který změnil nejen tamější politiku, ale do velké míry i jejich životy. Seriál popisuje s dokonale vyváženým dokumentárním odstupem i empatií události od chvíle prvního pokusu připravit Djindjiće o život. Po jeho zastřelení si v různých prostředích vybírá několik postav, kterých se vražda dotkla nebo s ní měli něco společného, aby předestřela obraz státu, v němž Miloševićova éra neskončila jeho smrtí. Seriál naznačuje, že se Srbsko dodnes potýká se stále stejnými strukturami moci. (Serial Killer)
    Žánry:DramaKrimiThriller
    86%
    Zoran Djindjić, někdejší disident, filozof, student Jürgena Habermase, byl v Srbsku klíčovou postavou vzpoury proti bývalému prezidentovi Slobodanu Miloševićovi. Premiérem se stal v lednu 2001. K tomu, aby po Miloševićové éře změnil zemi, ale nedostal dost času. Pro velkou část dnešních Srbů to byl právě moment jeho smrti, který změnil nejen tamější politiku, ale do velké míry i jejich životy. Seriál popisuje s dokonale vyváženým dokumentárním odstupem i empatií události od chvíle prvního pokusu připravit Djindjiće o život. Po jeho zastřelení si v různých prostředích vybírá několik postav, kterých se vražda dotkla nebo s ní měli něco společného, aby předestřela obraz státu, v němž Miloševićova éra neskončila jeho smrtí. Seriál naznačuje, že se Srbsko dodnes potýká se stále stejnými strukturami moci. (Serial Killer)
    Žánry:DramaKrimiThriller
    1
  • Rodina
    Rodina (2021)
    Seriál
    • iVysílání

    Pro jedny válečný zločinec, z jehož vlády se země bude vzpamatovávat desetiletí, pro druhé symbol národa. Slobodan Milošević byl v roce 1999 obviněn Mezinárodním trestním tribunálem, až o rok později však prohrál volby, a moc předal do rukou opozice teprve po protestech veřejnosti. V prezidentském sídle žil ještě několik měsíců. Drama, které letos ve stále rozděleném Srbsku přitáhlo k obrazovkám miliony diváků, popisuje události posledních tří dnů před zadržením, které bývalá hlava státu strávila v bělehradské vile obklopená rodinou a přáteli a obyvatelé země před televizními obrazovkami. Události těchto dní sledujeme z perspektivy Miloševićovy rodiny, zvláštních jednotek policie, srbské vlády, médií i obdivovatelů bývalého prezidenta, a chápeme díky tomu, jak mocně někdejší prezident během své éry ovládal jak státní složky, tak uvažování srbských obyvatel. Minisérie o konci jedné rodiny i celé historické éry, kterou Milošević spolu se svou rodinou výrazně ovlivnil. (Serial Killer)

    Žánry:DramaHistorický
    72%

    Pro jedny válečný zločinec, z jehož vlády se země bude vzpamatovávat desetiletí, pro druhé symbol národa. Slobodan Milošević byl v roce 1999 obviněn Mezinárodním trestním tribunálem, až o rok později však prohrál volby, a moc předal do rukou opozice teprve po protestech veřejnosti. V prezidentském sídle žil ještě několik měsíců. Drama, které letos ve stále rozděleném Srbsku přitáhlo k obrazovkám miliony diváků, popisuje události posledních tří dnů před zadržením, které bývalá hlava státu strávila v bělehradské vile obklopená rodinou a přáteli a obyvatelé země před televizními obrazovkami. Události těchto dní sledujeme z perspektivy Miloševićovy rodiny, zvláštních jednotek policie, srbské vlády, médií i obdivovatelů bývalého prezidenta, a chápeme díky tomu, jak mocně někdejší prezident během své éry ovládal jak státní složky, tak uvažování srbských obyvatel. Minisérie o konci jedné rodiny i celé historické éry, kterou Milošević spolu se svou rodinou výrazně ovlivnil. (Serial Killer)

    Žánry:DramaHistorický
    2
  • 3
  • Srbský film
    Srbský film (2010)
    FilmRole: Raša

    Jeden z nejdiskutovanějších filmů roku 2010, který obrazil desítky filmových festivalů, je mnohem více než jeden z nekonečné řady dočasných králů kategorie „nejodpornější film všech dob“. Zatímco velká část jeho konkurentů v zásadě představuje pouze přeborníky ve skoku přes laťku sugestivní zvrácenosti, Srbský film nejen šokuje, ale především zneklidňuje. Deliricky rozklížené vyprávění o sestupu vysloužilého srbského pornoherce do nejtemnějších útrob průmyslu i sebe sama na jedné straně vrší zvrácené sekvence sexuálního násilí, ale současně usiluje o to, aby diváka co nejvíce vtáhlo do dění. Vedle důmyslně vystavěného scénáře, který hrdinu nechává projít třemi odlišnými módy vnímání, toho film dociluje řemeslně precizní formou, která omezuje pochybnosti diváků a činí je tak empatičtější vůči předkládanému dění. S ohledem na extrémní obsah se nelze divit, že dílo debutujícího srbského režiséra dělí diváky na dva vyostřené tábory, ale klíčová je povaha jejich názorového rozkolu. Ten neprobíhá na rovině dojmového líbí-nelíbí, nýbrž se vztahuje k ambicím tvůrců. Srbský film totiž představuje vyhroceně expresivní metaforu pro soudobý úpadek společenských hodnot a úroveň morálky nejen v titulní zemi se stigmatem občanské války, ale i celé východní Evropy, která platí za jednu z nejčilejších porno lokalit světa. Zda je tvůrci zvolený koncept nosný, nebo jen představuje prvoplánovou provokaci, zůstává otázkou pro diváky, a právě ve vyvolání tohoto etického dilematu spočívá jedna z nepopiratelných kvalit snímku. (Festival otrlého diváka)

    51%

    Jeden z nejdiskutovanějších filmů roku 2010, který obrazil desítky filmových festivalů, je mnohem více než jeden z nekonečné řady dočasných králů kategorie „nejodpornější film všech dob“. Zatímco velká část jeho konkurentů v zásadě představuje pouze přeborníky ve skoku přes laťku sugestivní zvrácenosti, Srbský film nejen šokuje, ale především zneklidňuje. Deliricky rozklížené vyprávění o sestupu vysloužilého srbského pornoherce do nejtemnějších útrob průmyslu i sebe sama na jedné straně vrší zvrácené sekvence sexuálního násilí, ale současně usiluje o to, aby diváka co nejvíce vtáhlo do dění. Vedle důmyslně vystavěného scénáře, který hrdinu nechává projít třemi odlišnými módy vnímání, toho film dociluje řemeslně precizní formou, která omezuje pochybnosti diváků a činí je tak empatičtější vůči předkládanému dění. S ohledem na extrémní obsah se nelze divit, že dílo debutujícího srbského režiséra dělí diváky na dva vyostřené tábory, ale klíčová je povaha jejich názorového rozkolu. Ten neprobíhá na rovině dojmového líbí-nelíbí, nýbrž se vztahuje k ambicím tvůrců. Srbský film totiž představuje vyhroceně expresivní metaforu pro soudobý úpadek společenských hodnot a úroveň morálky nejen v titulní zemi se stigmatem občanské války, ale i celé východní Evropy, která platí za jednu z nejčilejších porno lokalit světa. Zda je tvůrci zvolený koncept nosný, nebo jen představuje prvoplánovou provokaci, zůstává otázkou pro diváky, a právě ve vyvolání tohoto etického dilematu spočívá jedna z nepopiratelných kvalit snímku. (Festival otrlého diváka)

    4