?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Dariusz Jablonski: Filmy a seriály

  • 1
  • Dozvuky
    Dozvuky (2012)
    Film
    71%
    2
  • Spies of Warsaw
    Spies of Warsaw (2013)
    Minisérie
    67%
    3
  • 4
  • 5
  • Numbers
    Numbers (2020)
    Film

    Filmová dystopie podle scénáře vězněného ukrajinského režiséra Olega Sencova. Děj se odehrává v jediném prostředí – ve fiktivním oploceném ponurém sportovišti. Sportovní náčiní, rekvizity i samotné oblečení, sportovní dresy, evokují styl 70.–80. let. Postavy nemají jména, jen čísla. Jejich životy řídí striktní pravidla a pravidelné ceremonie, na jejichž dodržování dohlížejí ozbrojení strážci označováni jako rozhodčí. Pravidla i rituály byly lidem dány všemocným bohem, zvaným Velká Nula. Tento bůh je ale pro Čísla neviditelný. Pro diváky je to podivná obtloustlá postava, poněkud hloupá a nudná, bydlící v horní části fiktivního prostoru, která navíc nedoslýchá a špatně vidí – i proto jí poměrně dlouho měnící se atmosféra na cvičišti uniká. Postavy prakticky nemohou o ničem ve svém životě rozhodovat, v podstatě ani o tom, koho milovat. Jejich každodenní náplní je běhání v kruhu. Žijí den za dnem svou omezenou existenci až do okamžiku, kdy se na scéně záhadně objeví nový člen komunity, malé dítě, chlapec. Dítě nezná pravidla a neví, proč by je mělo dodržovat. Postupně způsobí naboření zavedených pořádků a obyvatelé, Čísla, si začínají klást otázky, zda opravdu nemohou žít jinak. Filozofují, odkud se bere jejich strach a jak se mu vzepřít a zda vlastně onen bůh, Velká Nula, vůbec existuje. Vzbouří se. V nastalé rebelii je strážci zastřelena jedna z postav, ale pád systému už je nezadržitelný. Čísla odzbrojují strážce. Bůh se v zoufalství snese k Číslům a snaží se upoutat jejich pozornost, ale nikdo ho nevidí. Čísla se naopak úlevně ubezpečují, že jejich hrůza z něj byla nesmyslná a že patrně nikdy neexistoval. Na tohoto boha je to příliš, dostane infarkt, umírá. Film končí bořením plotů, tancem a velkou oslavou, plnou metaforických symbolů a detailů o naději – ovšem zároveň jde o naději s otazníkem. Hlavní rebel z řad Čísel a vůdce povstání totiž nyní sám usedá velkolepě na zlatý trůn jako nový bůh. Ostatní ustávají v tanci a pomalu se opět řadí „na značky“ do svého obvyklého naučeného postavení… Polská filmová společnost Apple Film Production Dariuse Jablonského v mezinárodní koprodukci společně s Českou televizí, která se rozhodla zrealizovat film podle scénáře Olega Sencova, pověřila režií v mezinárodním štábu Sencova přítele, režiséra Akhtema Seitablaeva. Sencov scénář napsal těsně před svým uvězněním v politicky motivovaném procesu na Krymu v roce 2014. (Česká televize)

    Žánry:DramaSci-fi
    54%

    Filmová dystopie podle scénáře vězněného ukrajinského režiséra Olega Sencova. Děj se odehrává v jediném prostředí – ve fiktivním oploceném ponurém sportovišti. Sportovní náčiní, rekvizity i samotné oblečení, sportovní dresy, evokují styl 70.–80. let. Postavy nemají jména, jen čísla. Jejich životy řídí striktní pravidla a pravidelné ceremonie, na jejichž dodržování dohlížejí ozbrojení strážci označováni jako rozhodčí. Pravidla i rituály byly lidem dány všemocným bohem, zvaným Velká Nula. Tento bůh je ale pro Čísla neviditelný. Pro diváky je to podivná obtloustlá postava, poněkud hloupá a nudná, bydlící v horní části fiktivního prostoru, která navíc nedoslýchá a špatně vidí – i proto jí poměrně dlouho měnící se atmosféra na cvičišti uniká. Postavy prakticky nemohou o ničem ve svém životě rozhodovat, v podstatě ani o tom, koho milovat. Jejich každodenní náplní je běhání v kruhu. Žijí den za dnem svou omezenou existenci až do okamžiku, kdy se na scéně záhadně objeví nový člen komunity, malé dítě, chlapec. Dítě nezná pravidla a neví, proč by je mělo dodržovat. Postupně způsobí naboření zavedených pořádků a obyvatelé, Čísla, si začínají klást otázky, zda opravdu nemohou žít jinak. Filozofují, odkud se bere jejich strach a jak se mu vzepřít a zda vlastně onen bůh, Velká Nula, vůbec existuje. Vzbouří se. V nastalé rebelii je strážci zastřelena jedna z postav, ale pád systému už je nezadržitelný. Čísla odzbrojují strážce. Bůh se v zoufalství snese k Číslům a snaží se upoutat jejich pozornost, ale nikdo ho nevidí. Čísla se naopak úlevně ubezpečují, že jejich hrůza z něj byla nesmyslná a že patrně nikdy neexistoval. Na tohoto boha je to příliš, dostane infarkt, umírá. Film končí bořením plotů, tancem a velkou oslavou, plnou metaforických symbolů a detailů o naději – ovšem zároveň jde o naději s otazníkem. Hlavní rebel z řad Čísel a vůdce povstání totiž nyní sám usedá velkolepě na zlatý trůn jako nový bůh. Ostatní ustávají v tanci a pomalu se opět řadí „na značky“ do svého obvyklého naučeného postavení… Polská filmová společnost Apple Film Production Dariuse Jablonského v mezinárodní koprodukci společně s Českou televizí, která se rozhodla zrealizovat film podle scénáře Olega Sencova, pověřila režií v mezinárodním štábu Sencova přítele, režiséra Akhtema Seitablaeva. Sencov scénář napsal těsně před svým uvězněním v politicky motivovaném procesu na Krymu v roce 2014. (Česká televize)

    Žánry:DramaSci-fi
    6
  • Jahodové víno
    Jahodové víno (2008)
    Film
    "Každý z nás někdy cítí, že nežije život podle svých představ. Jako by jsme žili život někoho cizího - s nesprávným partnerem nebo na nesprávném místě. Tehdy cítíme, že se něco musí změnit," říká režisér. Stejný pocit má také zkušený kriminalista Andrzej (Jiří Macháček), který přichází z hlavního města do zapadlé podhorské vesnice, aby začal znovu od píky. Pracuje jako obyčejný policista. Postupně poznává jednotlivé obyvatele vesnice, na první pohled jednoduché a podivné lidi, kteří mají své touhy a tajemství, a také místní krásku (Zuzana Fialová). A tak začíná příběh lásky, zrady, smrti, hledání pravdy a všeho, co není viditelné, ale podstatné v životě každého z nás...
    Žánry:Drama
    54%
    "Každý z nás někdy cítí, že nežije život podle svých představ. Jako by jsme žili život někoho cizího - s nesprávným partnerem nebo na nesprávném místě. Tehdy cítíme, že se něco musí změnit," říká režisér. Stejný pocit má také zkušený kriminalista Andrzej (Jiří Macháček), který přichází z hlavního města do zapadlé podhorské vesnice, aby začal znovu od píky. Pracuje jako obyčejný policista. Postupně poznává jednotlivé obyvatele vesnice, na první pohled jednoduché a podivné lidi, kteří mají své touhy a tajemství, a také místní krásku (Zuzana Fialová). A tak začíná příběh lásky, zrady, smrti, hledání pravdy a všeho, co není viditelné, ale podstatné v životě každého z nás...
    Žánry:Drama
    7
  • Princip slasti
    Princip slasti (2019)
    SeriálRole: Apple Film Production
    • iVysílání
    Příběh seriálu začíná jednoho letního odpoledne na pláži v Oděse. Pozornost turistů upoutá podél pobřeží se volně pohybující neukotvená loďka. Když se k ní dostane dvojice plavců, objeví uvnitř zmrzačené tělo mladé ženy. V tentýž den ve Varšavě, na nábřeží Visly, je v kufru opuštěného automobilu objeven další hrůzný nález a série indicií vražd mladých dívek pokračuje v Praze, kde je v divadle nalezena ženská paže. Tři lidské ostatky ve třech evropských městech a trojice vyšetřovatelů z  Česka, Polska a Ukrajiny v podání Karla Rodena, Malgorzaty Buczkowské a Sergieje Strelnikowa rozjíždějí rozsáhlé mezinárodní pátrání. K odhalení pravdy budou ale potřebovat mnohem více odvahy a odhodlání, než si původně mysleli. (Česká televize)
    Žánry:DramaKrimiThriller
    51%
    Příběh seriálu začíná jednoho letního odpoledne na pláži v Oděse. Pozornost turistů upoutá podél pobřeží se volně pohybující neukotvená loďka. Když se k ní dostane dvojice plavců, objeví uvnitř zmrzačené tělo mladé ženy. V tentýž den ve Varšavě, na nábřeží Visly, je v kufru opuštěného automobilu objeven další hrůzný nález a série indicií vražd mladých dívek pokračuje v Praze, kde je v divadle nalezena ženská paže. Tři lidské ostatky ve třech evropských městech a trojice vyšetřovatelů z  Česka, Polska a Ukrajiny v podání Karla Rodena, Malgorzaty Buczkowské a Sergieje Strelnikowa rozjíždějí rozsáhlé mezinárodní pátrání. K odhalení pravdy budou ale potřebovat mnohem více odvahy a odhodlání, než si původně mysleli. (Česká televize)
    Žánry:DramaKrimiThriller
    8
  • Zóna nahoty
    Zóna nahoty (2014)
    Film

    Očekávání, naplnění a zklamání jsou fragmenty lásky, které tvoří základní linii děje. Radikální filmová esej nabízí komplexní pohled na ženskou touhu a detailní průzkum intimity dvou dospívajících dívek, jež od sebe dělí původ i společenská vrstva. Avšak v prostorách ženské sauny, kde vzájemná touha postupně sílí, jsou si dívky rovny. Probouzející se vztah je představen beze slov, jež jsou nahrazeny mluvou gest a pohledů. Díky absenci dialogů se film stává univerzálním, obdobně jako touha mužů a žen. Hypnotický portrét ženské přitažlivosti a smyslného svádění je elektrizující a vizuálně vytříbený stejně jako předchozí film režisérky Code Blue (2011). (Febiofest)

    Žánry:Drama
    51%

    Očekávání, naplnění a zklamání jsou fragmenty lásky, které tvoří základní linii děje. Radikální filmová esej nabízí komplexní pohled na ženskou touhu a detailní průzkum intimity dvou dospívajících dívek, jež od sebe dělí původ i společenská vrstva. Avšak v prostorách ženské sauny, kde vzájemná touha postupně sílí, jsou si dívky rovny. Probouzející se vztah je představen beze slov, jež jsou nahrazeny mluvou gest a pohledů. Díky absenci dialogů se film stává univerzálním, obdobně jako touha mužů a žen. Hypnotický portrét ženské přitažlivosti a smyslného svádění je elektrizující a vizuálně vytříbený stejně jako předchozí film režisérky Code Blue (2011). (Febiofest)

    Žánry:Drama
    9
  • Jánošík - Pravdivá historie
    Jánošík - Pravdivá historie (2009)
    FilmRole: Apple Film Production
    • Netflix
    50%
    10
  • 11