?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Marissa Kaplan: Filmy a seriály

  • Wanted
    Wanted (2008)
    Film
    • Netflix
    • Google Play
    • iTunes
    Wesley Gibson je mladík, jehož život se ocitnul v bludném kruhu formovaném každodenní rutinní a nudnou prací. Navíc mu s jeho nejlepším kamarádem utekla přítelkyně a on nemá ani špetku odvahy k tomu, aby s tím něco udělal. Všechno změní jedno setkání, během něhož se dozví, že jeho otec byl hlavou tajné organizace nájemných vrahů, která odnepaměti udržuje na světě křehkou rovnováhu podle pravidla "Zabij jednoho, zachráníš tisíce". Podle krásné Fox, která tímhle rozhovorem Wesleymu zásadně naruší životní perspektivu, jeho otce nedávno zavraždili a on si může vybrat, zda převezme rodinnou firmu. Jak sám Wesley k vlastnímu zděšení později zjistí, talent mu rozhodně nechybí. Jak byste se rozhodli vy? Zůstali byste ovcí, nebo byste se proměnili ve vlka? Zvolili byste jistotu desetinásobku a slušné penze, nebo se stali vyděděnci schopnými vychýlit dráhu letu kulky, zabít na potkání kohokoliv nebo milovat divokou, potetovanou ženu s nejkrásnějšími rty na světě?
    72%
    Wesley Gibson je mladík, jehož život se ocitnul v bludném kruhu formovaném každodenní rutinní a nudnou prací. Navíc mu s jeho nejlepším kamarádem utekla přítelkyně a on nemá ani špetku odvahy k tomu, aby s tím něco udělal. Všechno změní jedno setkání, během něhož se dozví, že jeho otec byl hlavou tajné organizace nájemných vrahů, která odnepaměti udržuje na světě křehkou rovnováhu podle pravidla "Zabij jednoho, zachráníš tisíce". Podle krásné Fox, která tímhle rozhovorem Wesleymu zásadně naruší životní perspektivu, jeho otce nedávno zavraždili a on si může vybrat, zda převezme rodinnou firmu. Jak sám Wesley k vlastnímu zděšení později zjistí, talent mu rozhodně nechybí. Jak byste se rozhodli vy? Zůstali byste ovcí, nebo byste se proměnili ve vlka? Zvolili byste jistotu desetinásobku a slušné penze, nebo se stali vyděděnci schopnými vychýlit dráhu letu kulky, zabít na potkání kohokoliv nebo milovat divokou, potetovanou ženu s nejkrásnějšími rty na světě?
    1
  • Než ďábel zjistí, že seš mrtvej
    Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
    Film
    Bratři Andy (Philip Seymour Hoffman) a Hank (Ethan Hawke) mají problém – tíživý nedostatek financí. Jeden si užíval, ale za cenu daňových úniků, na které mu právě přišel auditor. Druhý nemá práci a tím pádem ani peníze na výživné pro své dítě a svojí bývalou ženu. Aby se z toho dostali ven, napadl Andyho tak trochu zvrácený nápad, jehož realizací je pověřen Hank. Rozhodnou se vyloupit klenotnictví svých rodičů. Věci se ovšem vymknou kontrole a místo lupu se oba dostanou do ještě šílenějších situací, než si kdy dokázali představit. Při loupeži totiž byla zavražděna jejich matka a otec se sám pouští do pátrání po vrazích. Sex, násilí, rodina. S tímto podtitulem film vyrazil do amerických kin a po světových festivalech. Atmosféra filmu je velmi temná. Andy a Hank se sice chovají jako malé vystrašené děti, ale jejich počínání má příliš radikální důsledky. Kolotoč zabíjení, který rozběhnou díky své neschopnosti normálně fungovat, je pak žene až na samou hranu společensky únosného chování a trest na sebe nenechá dlouho čekat. Jasný, účinný a chytře vymyšlený plán jak rychle přijít k penězům se tak pro oba stává noční můrou. Jméno letos čtyřiaosmdesátiletého režiséra Sidney Lumeta u nás příliš známé není. Jeho filmy však ano. Je totiž podepsaný pod více než čtyřmi desítkami filmů mezi kterými najdeme Dvanáct rozhněvaných mužů (1957), Pahorek (1965), Serpico (1973), Vražda v Orient expresu (1974), Rozsudek (1982), Rodinný podnik (1989), Gloria (1999) nebo Dokažte mi vinu (2006). Již přes padesát let se tedy tento hollywoodský klasik věnuje detektivnímu žánru a thrillerům. Jeho filmy přitom přicházejí s netradičními postavami a napínavým, těžko předvídatelným dějem. V jeho filmech se od poloviny padesátých let až do současnosti vystřídaly snad všechny známé hollywoodské hvězdy. V tomto filmu se můžeme těšit na chladnokrevný výkon Philipa Seymoura Hoffmana (Capote, 25. hodina, Mission Imposible III), naivní tvář Ethana Hawka (Gattaca, Velké naděje, Před soumrakem) a rozhodný postoj Alberta Finneyho (Bourneovo ultimátum, Velká ryba, Traffic – nadvláda gangů). Film je jedním z nejvýraznějších amerických filmů uplynulého roku a aspiruje na mnohá ocenění. Velmi dobře se mu také daří v evropských kinech. Automatismus hollywoodských thrillerů totiž používá vskutku rafinovaným způsobem a nabízí klasické a o to intenzivnější napětí.
    72%
    Bratři Andy (Philip Seymour Hoffman) a Hank (Ethan Hawke) mají problém – tíživý nedostatek financí. Jeden si užíval, ale za cenu daňových úniků, na které mu právě přišel auditor. Druhý nemá práci a tím pádem ani peníze na výživné pro své dítě a svojí bývalou ženu. Aby se z toho dostali ven, napadl Andyho tak trochu zvrácený nápad, jehož realizací je pověřen Hank. Rozhodnou se vyloupit klenotnictví svých rodičů. Věci se ovšem vymknou kontrole a místo lupu se oba dostanou do ještě šílenějších situací, než si kdy dokázali představit. Při loupeži totiž byla zavražděna jejich matka a otec se sám pouští do pátrání po vrazích. Sex, násilí, rodina. S tímto podtitulem film vyrazil do amerických kin a po světových festivalech. Atmosféra filmu je velmi temná. Andy a Hank se sice chovají jako malé vystrašené děti, ale jejich počínání má příliš radikální důsledky. Kolotoč zabíjení, který rozběhnou díky své neschopnosti normálně fungovat, je pak žene až na samou hranu společensky únosného chování a trest na sebe nenechá dlouho čekat. Jasný, účinný a chytře vymyšlený plán jak rychle přijít k penězům se tak pro oba stává noční můrou. Jméno letos čtyřiaosmdesátiletého režiséra Sidney Lumeta u nás příliš známé není. Jeho filmy však ano. Je totiž podepsaný pod více než čtyřmi desítkami filmů mezi kterými najdeme Dvanáct rozhněvaných mužů (1957), Pahorek (1965), Serpico (1973), Vražda v Orient expresu (1974), Rozsudek (1982), Rodinný podnik (1989), Gloria (1999) nebo Dokažte mi vinu (2006). Již přes padesát let se tedy tento hollywoodský klasik věnuje detektivnímu žánru a thrillerům. Jeho filmy přitom přicházejí s netradičními postavami a napínavým, těžko předvídatelným dějem. V jeho filmech se od poloviny padesátých let až do současnosti vystřídaly snad všechny známé hollywoodské hvězdy. V tomto filmu se můžeme těšit na chladnokrevný výkon Philipa Seymoura Hoffmana (Capote, 25. hodina, Mission Imposible III), naivní tvář Ethana Hawka (Gattaca, Velké naděje, Před soumrakem) a rozhodný postoj Alberta Finneyho (Bourneovo ultimátum, Velká ryba, Traffic – nadvláda gangů). Film je jedním z nejvýraznějších amerických filmů uplynulého roku a aspiruje na mnohá ocenění. Velmi dobře se mu také daří v evropských kinech. Automatismus hollywoodských thrillerů totiž používá vskutku rafinovaným způsobem a nabízí klasické a o to intenzivnější napětí.
    2
  • Synecdoche, New York
    Synecdoche, New York (2008)
    Film

    Canden je úspěšným divadelním režisérem v provinciálním městě Schenectady, ve státu New York. Když ho malé poranění na čele přiměje zamyslet se nad smrtí, umíráním a nad tím, že jeho život bude jednou pravděpodobně zcela zapomenut, pocítí nutnost zanechat po sobě něco významného. Právě jej opouští jeho manželka, malířka miniatur Adele i s dcerou Olivií. Ale Canden dostane velký, prestižní finanční grant, se kterým si může dělat, co chce. Odstěhuje se do New Yorku, kde na obrovském jevišti vybudovaném v hangárech vytváří kopii života a natáčí to na video. Čím více tvoří, tím víc se chce dostat blíž k podstatě života. A tím víc cítí, že jeho hra ještě není hotová pro publikum. Trvá to léta. Nakonec v jeho hře vystupují všichni, které znal, on sám, jeho lásky, děti a mnoho jiných. Celý film působí jako krabicová hra, kde je uvnitř vždycky další krabička. Režisér Charlie Kaufman zkouší film naplnit nepředvídatelností, sny, zklamáním a různými fobiemi. Části i celek. Jeho hlásnou troubou je hlavní hrdina Canden Cotard. Kaufman udělal jeden z mála opravdových experimentálních filmů, navíc ve velké produkci.

    71%

    Canden je úspěšným divadelním režisérem v provinciálním městě Schenectady, ve státu New York. Když ho malé poranění na čele přiměje zamyslet se nad smrtí, umíráním a nad tím, že jeho život bude jednou pravděpodobně zcela zapomenut, pocítí nutnost zanechat po sobě něco významného. Právě jej opouští jeho manželka, malířka miniatur Adele i s dcerou Olivií. Ale Canden dostane velký, prestižní finanční grant, se kterým si může dělat, co chce. Odstěhuje se do New Yorku, kde na obrovském jevišti vybudovaném v hangárech vytváří kopii života a natáčí to na video. Čím více tvoří, tím víc se chce dostat blíž k podstatě života. A tím víc cítí, že jeho hra ještě není hotová pro publikum. Trvá to léta. Nakonec v jeho hře vystupují všichni, které znal, on sám, jeho lásky, děti a mnoho jiných. Celý film působí jako krabicová hra, kde je uvnitř vždycky další krabička. Režisér Charlie Kaufman zkouší film naplnit nepředvídatelností, sny, zklamáním a různými fobiemi. Části i celek. Jeho hlásnou troubou je hlavní hrdina Canden Cotard. Kaufman udělal jeden z mála opravdových experimentálních filmů, navíc ve velké produkci.

    3