6.1

Steven Moreti: Filmy a seriály

  • Nepřemožitelný
    Nepřemožitelný (2006)
    Film
    • Disney+
    • Google Play
    • SWEET.TV

    Podle skutečné události vznikl příběh o fanouškovi amerického fotbalu jménem Vince Papale, kterého hraje Mark Wahlberg. Ten se nerozhodne pro nic menšího než splnit si životní sen – stát se hráčem Národní fotbalové ligy. Stane se nejstarším zelenáčem v dějinách amerického fotbalu a brzy i miláčkem diváků a nakonec sportovní legendou. Role jako vystřižená pro hollywoodskou hvězdu formátu Marka Wahlberga (Loupež po italsku, Skrytá identita), jemuž zdárně sekunduje Greg Kinnear (Malá Miss Sunshine). Prostředí jednoho z nejtvrdších a nejnáročnějších sportů poskytuje příležitost pro napínavou podívanou, ale také řadu komediálních situací. Bonusy potom představují skutečný příběh Vince Papaleho a osobní komentáře této živé legendy světového sportu.

    72%

    Podle skutečné události vznikl příběh o fanouškovi amerického fotbalu jménem Vince Papale, kterého hraje Mark Wahlberg. Ten se nerozhodne pro nic menšího než splnit si životní sen – stát se hráčem Národní fotbalové ligy. Stane se nejstarším zelenáčem v dějinách amerického fotbalu a brzy i miláčkem diváků a nakonec sportovní legendou. Role jako vystřižená pro hollywoodskou hvězdu formátu Marka Wahlberga (Loupež po italsku, Skrytá identita), jemuž zdárně sekunduje Greg Kinnear (Malá Miss Sunshine). Prostředí jednoho z nejtvrdších a nejnáročnějších sportů poskytuje příležitost pro napínavou podívanou, ale také řadu komediálních situací. Bonusy potom představují skutečný příběh Vince Papaleho a osobní komentáře této živé legendy světového sportu.

    1
  • Pevné pouto
    Pevné pouto (2009)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    • SWEET.TV

    „Jmenuji se Susie Salmonová. Bylo mi čtrnáct, když mě zavraždil.“ Těmito slovy začíná hlavní hrdinka filmu Pevné pouto vyprávět svůj nevšední životní a posmrtný příběh. Adaptace stejnojmenné knížky Alice Sebold, která se stala pravou literární senzací, se ujal režisér Peter Jackson, jenž si udělal jméno na jiné klasice - Tolkienově trilogii Pán prstenů. Susie je obyčejná čtrnáctiletá holka, která udělala tu chybu, že šla jednoho dne ze školy domů zkratkou přes pole. A tam potkala pana Harveyho. A z tohohle nenápadného souseda se vyklubala zrůda, která ji připravila o život. V jejím případě ale smrtí všechno nekončí. Susie se ocitá ve zvláštním světě mezi nebem a zemí, ze kterého pozoruje, jak probíhá pátrání po jejím vrahovi a zároveň drží palce členům své rodiny, aby její náhlý odchod ustáli. Není to jednoduché - tatínkovi Jackovi se smysl života smrsknul na touhu nalézt a potrestat toho, kdo jim způsobil tu strašnou ztrátu. Máma Abigail se pro změnu snaží co nejlíp zakonzervovat dceřinu památku, až se v domácím mauzoleu začne dusit a uteče z něho. Zbývající děti, Lindsay a Buckley, se se ztrátou své sestry snaží vyrovnat úměrně svému věku a zároveň získat pozornost rodičů, kteří žijí jen pro mtrvou Susie. Jediným, kdo si v téhle krizi dokáže jakž takž zachovat chladnou hlavu, je svérázná babička Lynn, která se ze všech sil snaží udržet rozpadající se rodinu pohromadě. Tohle všechno sleduje Susie z fantastického světa, v němž člověk může mít, na co si vzpomene, kromě skutečného života. A ještě někoho pozoruje. Pana Harveyho. Muže, který ji připravil o budoucnost a teď si pomalu vybírá další oběť.

    68%

    „Jmenuji se Susie Salmonová. Bylo mi čtrnáct, když mě zavraždil.“ Těmito slovy začíná hlavní hrdinka filmu Pevné pouto vyprávět svůj nevšední životní a posmrtný příběh. Adaptace stejnojmenné knížky Alice Sebold, která se stala pravou literární senzací, se ujal režisér Peter Jackson, jenž si udělal jméno na jiné klasice - Tolkienově trilogii Pán prstenů. Susie je obyčejná čtrnáctiletá holka, která udělala tu chybu, že šla jednoho dne ze školy domů zkratkou přes pole. A tam potkala pana Harveyho. A z tohohle nenápadného souseda se vyklubala zrůda, která ji připravila o život. V jejím případě ale smrtí všechno nekončí. Susie se ocitá ve zvláštním světě mezi nebem a zemí, ze kterého pozoruje, jak probíhá pátrání po jejím vrahovi a zároveň drží palce členům své rodiny, aby její náhlý odchod ustáli. Není to jednoduché - tatínkovi Jackovi se smysl života smrsknul na touhu nalézt a potrestat toho, kdo jim způsobil tu strašnou ztrátu. Máma Abigail se pro změnu snaží co nejlíp zakonzervovat dceřinu památku, až se v domácím mauzoleu začne dusit a uteče z něho. Zbývající děti, Lindsay a Buckley, se se ztrátou své sestry snaží vyrovnat úměrně svému věku a zároveň získat pozornost rodičů, kteří žijí jen pro mtrvou Susie. Jediným, kdo si v téhle krizi dokáže jakž takž zachovat chladnou hlavu, je svérázná babička Lynn, která se ze všech sil snaží udržet rozpadající se rodinu pohromadě. Tohle všechno sleduje Susie z fantastického světa, v němž člověk může mít, na co si vzpomene, kromě skutečného života. A ještě někoho pozoruje. Pana Harveyho. Muže, který ji připravil o budoucnost a teď si pomalu vybírá další oběť.

    2
  • Annapolis
    Annapolis (2006)
    Film
    • Google Play
    66%
    3
  • Zná ji jako svý boty
    Zná ji jako svý boty (2005)
    Film
    Sestry Maggie a Rose Fellerovy nemají kromě velikosti bot 8 ½ zdánlivě vůbec nic společného. Jsou sice nejlepší kamarádky, ale zároveň absolutní protipóly, když přijde na hodnoty, cíle a životní styl. Maggie (Cameron Diaz) nevynechá jedinou party, střední školu dokončila s odřenýma ušima, zaměstnání mění jako své obří ponožky a za svou největší přednost považuje přitažlivý vzhled. Je často bez práce a přežívá jako bezdomovec na gaučích svých známých a příbuzných. Její důvěra ve vlastní intelektuální schopnosti se blíží nule, cení si víc make-upu než knih a má vrozený talent zvolit dokonalý ohoz pro jakoukoliv příležitost. Rose (Toni Collette) vystudovala Princeton a pracuje v přední právnické firmě ve Philadelphii. Její krásný a patřičně vyzdobený byt jí umožňuje utéci před okolním světem. Každý den pracuje do zemdlení, neustále bojuje se svou váhou a je věčně nespokojená s tím, co má na sobě. Nízké sebevědomí, pokud jde o její vzhled, ji zcela odřízlo od randění a intimního života. Její jedinou životní radost představují boty (protože jí vždycky sedí), ale bohužel se naskýtá příliš málo příležitostí, aby je vytáhla ze skříně. Velká hádka vyvrcholí rozchodem obou sester. Poté absolvují obě trnitou cestu, na jejímž konci si však začnou samy sebe navzájem vážit. Na tom má podíl i jejich babička (Shirley MacLaine), která se objeví zničehonic a kterou dávno považovaly za mrtvou. Právě díky ní najdou Maggie a Rose způsob, jak se smířit nejen navzájem, ale také samy se sebou. Na vztahu těchto dvou sester je vynikající, že jsou naprostými protipóly," říká režisér Curtis Hanson. "Maggie je krásná, ale považuje se za hloupou. Rose dosáhla v životě skvělých výsledků, ale považuje se za nedostatečně atraktivní. Ve skutečnosti jsou ale jako dvě strany jedné mince. Spojuje je jejich vzájemná závislost, návyky, láska. Pak ale přijde okamžik, kdy se rozejdou, a od té chvíle jsou nuceny fungovat individuálně. To je určitým způsobem osvobodí, umožní jim to jít vlastní cestou a objevit své skutečné povahové vlastnosti, uzavírá Hanson."
    61%
    Sestry Maggie a Rose Fellerovy nemají kromě velikosti bot 8 ½ zdánlivě vůbec nic společného. Jsou sice nejlepší kamarádky, ale zároveň absolutní protipóly, když přijde na hodnoty, cíle a životní styl. Maggie (Cameron Diaz) nevynechá jedinou party, střední školu dokončila s odřenýma ušima, zaměstnání mění jako své obří ponožky a za svou největší přednost považuje přitažlivý vzhled. Je často bez práce a přežívá jako bezdomovec na gaučích svých známých a příbuzných. Její důvěra ve vlastní intelektuální schopnosti se blíží nule, cení si víc make-upu než knih a má vrozený talent zvolit dokonalý ohoz pro jakoukoliv příležitost. Rose (Toni Collette) vystudovala Princeton a pracuje v přední právnické firmě ve Philadelphii. Její krásný a patřičně vyzdobený byt jí umožňuje utéci před okolním světem. Každý den pracuje do zemdlení, neustále bojuje se svou váhou a je věčně nespokojená s tím, co má na sobě. Nízké sebevědomí, pokud jde o její vzhled, ji zcela odřízlo od randění a intimního života. Její jedinou životní radost představují boty (protože jí vždycky sedí), ale bohužel se naskýtá příliš málo příležitostí, aby je vytáhla ze skříně. Velká hádka vyvrcholí rozchodem obou sester. Poté absolvují obě trnitou cestu, na jejímž konci si však začnou samy sebe navzájem vážit. Na tom má podíl i jejich babička (Shirley MacLaine), která se objeví zničehonic a kterou dávno považovaly za mrtvou. Právě díky ní najdou Maggie a Rose způsob, jak se smířit nejen navzájem, ale také samy se sebou. Na vztahu těchto dvou sester je vynikající, že jsou naprostými protipóly," říká režisér Curtis Hanson. "Maggie je krásná, ale považuje se za hloupou. Rose dosáhla v životě skvělých výsledků, ale považuje se za nedostatečně atraktivní. Ve skutečnosti jsou ale jako dvě strany jedné mince. Spojuje je jejich vzájemná závislost, návyky, láska. Pak ale přijde okamžik, kdy se rozejdou, a od té chvíle jsou nuceny fungovat individuálně. To je určitým způsobem osvobodí, umožní jim to jít vlastní cestou a objevit své skutečné povahové vlastnosti, uzavírá Hanson."
    4
  • 5
  • Ve stínu pravdy
    Ve stínu pravdy (2006)
    Film
    • iTunes

    Je velkou životní pravdou, že nejvíce ošklivých věcí se stane lidem, kteří je nevyhledávají. Brenda Martin prostě jela domů z práce. Ve starém, ale oblíbeném autě se čtyřletým synem na zadním sedadle a vidinou klidného večera stráveného ve společnosti misky instantních nudlí a nudného televizního programu. Při průjezdu lesním úsekem těsně před svým domovem je však zastavena obyčejně vyhlížejícím a poměrně nenápadným mužem. Z toho se posléze vyklube hodně agresivní a rozhodně chtivý muž a než stačí Brenda něco namítnout, už se válí v bahně, poslouchá kvílení gum svého plechového miláčka a s ubrečenou tváří se jí chce vynadat celému světu - její syn totiž z auta nevystoupil. Pod obrovským emocionálním tlakem se dohrabe na policejní stanici, kde jí "uvítá" černošský detektiv Lorenzo Council a vyslechne její tragický příběh. Přestože mimo službu, okamžitě se dává do pátrání. Zprvu se zdá, že tenhle případ nebude tak těžký, ale postupem času se pátrání po čtyřletém chlapci zásadně komplikuje. Obyvatelům malého města se nelíbí, že černoch pomáhá bílé ženě a vyvolávají rasové nepokoje. Navíc se zdá, že Brenda našemu vyšetřovateli tají několik zcela zásadních faktů a ví toho o únosu mnohem víc, než ve skutečnosti naznačuje...

    Režie:Joe Roth
    49%

    Je velkou životní pravdou, že nejvíce ošklivých věcí se stane lidem, kteří je nevyhledávají. Brenda Martin prostě jela domů z práce. Ve starém, ale oblíbeném autě se čtyřletým synem na zadním sedadle a vidinou klidného večera stráveného ve společnosti misky instantních nudlí a nudného televizního programu. Při průjezdu lesním úsekem těsně před svým domovem je však zastavena obyčejně vyhlížejícím a poměrně nenápadným mužem. Z toho se posléze vyklube hodně agresivní a rozhodně chtivý muž a než stačí Brenda něco namítnout, už se válí v bahně, poslouchá kvílení gum svého plechového miláčka a s ubrečenou tváří se jí chce vynadat celému světu - její syn totiž z auta nevystoupil. Pod obrovským emocionálním tlakem se dohrabe na policejní stanici, kde jí "uvítá" černošský detektiv Lorenzo Council a vyslechne její tragický příběh. Přestože mimo službu, okamžitě se dává do pátrání. Zprvu se zdá, že tenhle případ nebude tak těžký, ale postupem času se pátrání po čtyřletém chlapci zásadně komplikuje. Obyvatelům malého města se nelíbí, že černoch pomáhá bílé ženě a vyvolávají rasové nepokoje. Navíc se zdá, že Brenda našemu vyšetřovateli tají několik zcela zásadních faktů a ví toho o únosu mnohem víc, než ve skutečnosti naznačuje...

    Režie:Joe Roth
    6
  • 7