?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Aude Léger: Filmy a seriály

  • Chci mluvit se svým agentem!
    Chci mluvit se svým agentem! (2015)
    Seriál
    V komediálním seriálu Chci mluvit se svým agentem! (ve francouzském originále Dix pour cent) sledujeme čtyři zaměstnance prestižní talentové agentury, kteří se po smrti svého šéfa snaží udržet celou firmu v chodu, jakoby se nic nestalo. Brzy však zjišťují, že nepůjde ani zdaleka o tak jednoduchý úkol, jak se na první pohled mohlo zdát. Zastupování egoistických hvězd je totiž náročná a vyčerpávající práce, kvůli které musí často balancovat na hraně a dojednávat spoustu nepříjemných kompromisů. Konkurence je navíc v tomto oboru nemilosrdná, neboť každý nový klient znamená větší moc a prestiž...
    Žánry:Komedie
    81%
    V komediálním seriálu Chci mluvit se svým agentem! (ve francouzském originále Dix pour cent) sledujeme čtyři zaměstnance prestižní talentové agentury, kteří se po smrti svého šéfa snaží udržet celou firmu v chodu, jakoby se nic nestalo. Brzy však zjišťují, že nepůjde ani zdaleka o tak jednoduchý úkol, jak se na první pohled mohlo zdát. Zastupování egoistických hvězd je totiž náročná a vyčerpávající práce, kvůli které musí často balancovat na hraně a dojednávat spoustu nepříjemných kompromisů. Konkurence je navíc v tomto oboru nemilosrdná, neboť každý nový klient znamená větší moc a prestiž...
    Žánry:Komedie
    1
  • Les invités de mon père
    Les invités de mon père (2010)
    Film
    Lucian Paumelle, bývalý lékař, žije velmi aktivním seniorským životem. Angažuje se v řadě humanitárních organizací. Možná právě proto přistoupí na sňatek s mladou Moldavankou Taťánou, které hrozí vystěhování z Francie. Ale možná někde v koutku duše tento energický osmdesátiletý muž doufá, že ho má přece jen Taťána svým způsobem ráda. Lucianovy dospělé děti Babette a Arnaud okamžitě vycítí změny v otcově chování a jeho prohřeškům proti přísným zásadám, které jim celý život vštěpoval, a nijak se netají svým „rozladěním". Ale ani věk nedává dětem právo soudit své rodiče za lásku. Režisérka Anne Le Nyová se netají tím, že inspirací k tomuto příběhu byly události v její vlastní rodině. Filmu vévodí herecké výkony Michela Aumonta a Febrice Luchiniho.(Česká televize)
    Žánry:DramaKomedie
    63%
    Lucian Paumelle, bývalý lékař, žije velmi aktivním seniorským životem. Angažuje se v řadě humanitárních organizací. Možná právě proto přistoupí na sňatek s mladou Moldavankou Taťánou, které hrozí vystěhování z Francie. Ale možná někde v koutku duše tento energický osmdesátiletý muž doufá, že ho má přece jen Taťána svým způsobem ráda. Lucianovy dospělé děti Babette a Arnaud okamžitě vycítí změny v otcově chování a jeho prohřeškům proti přísným zásadám, které jim celý život vštěpoval, a nijak se netají svým „rozladěním". Ale ani věk nedává dětem právo soudit své rodiče za lásku. Režisérka Anne Le Nyová se netají tím, že inspirací k tomuto příběhu byly události v její vlastní rodině. Filmu vévodí herecké výkony Michela Aumonta a Febrice Luchiniho.(Česká televize)
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • 3
  • Gabrielle
    Gabrielle (2005)
    FilmRole: Maid

    Nejdivadelnější ze všech Chéreauových filmů vznikl podle povídky Josepha Conrada Návrat, jež byla v roce 1898 otištěna ve sbírce Příběhy neklidu a k níž měl autor sám velmi vyhraněný vztah – nenáviděl ji. Snad proto, že tu emoci důvěrně sdílel s hrdinou svého příběhu, blahobytně sebejistým a citově pokryteckým mužem, jemuž se právě zřítil svět. Chéreau Conradovu drásavě bolestnou a krutě smutnou studii rozpadu jednoho manželství posunul v čase do doby krátce před 1. světovou válkou, která hrozila zrušit všechny jistoty dekorativně elegantní, formalizované společnosti. A také, na rozdíl od literární předlohy, pootočil úhel pohledu, takže vztah, vnímaný původně jen z mužské perspektivy, získává rovnováhu sdílené agonie. Jeanova majetnicky sebeuspokojivá hrdost dostane jednoho dne nečekanou ránu, když po návratu z práce najde dopis, v němž mu žena oznamuje, že odchází k milenci. Ta žena, jež byla chloubou jeho „sbírky“, její nejcennější položkou, a o níž se domníval, že zná každou její myšlenku a každý sen. Než však stačí šok odeznít, Gabriela se vrací... Unavená vlastní touhou po lásce i strachem z ní čelí manželovi, jenž se ve víru vlastních, nečekaně objevených emocí snaží nalézt rovnováhu a řešení. Režisér svůj svíravě luxusní (César za výpravu a kostýmy) mikrosvět rodinného dramatu ozvláštňuje kombinací černobílého a barevného materiálu, sugestivním šerosvitným svícením i prostředky typickými pro dobovou kinematografii, jeho hlavní zbraní v této brutální citové vivisekci jsou ovšem oba hlavní představitelé, Pascal Greggory a Isabelle Huppertová. [44. MFFKV 2009]

    60%

    Nejdivadelnější ze všech Chéreauových filmů vznikl podle povídky Josepha Conrada Návrat, jež byla v roce 1898 otištěna ve sbírce Příběhy neklidu a k níž měl autor sám velmi vyhraněný vztah – nenáviděl ji. Snad proto, že tu emoci důvěrně sdílel s hrdinou svého příběhu, blahobytně sebejistým a citově pokryteckým mužem, jemuž se právě zřítil svět. Chéreau Conradovu drásavě bolestnou a krutě smutnou studii rozpadu jednoho manželství posunul v čase do doby krátce před 1. světovou válkou, která hrozila zrušit všechny jistoty dekorativně elegantní, formalizované společnosti. A také, na rozdíl od literární předlohy, pootočil úhel pohledu, takže vztah, vnímaný původně jen z mužské perspektivy, získává rovnováhu sdílené agonie. Jeanova majetnicky sebeuspokojivá hrdost dostane jednoho dne nečekanou ránu, když po návratu z práce najde dopis, v němž mu žena oznamuje, že odchází k milenci. Ta žena, jež byla chloubou jeho „sbírky“, její nejcennější položkou, a o níž se domníval, že zná každou její myšlenku a každý sen. Než však stačí šok odeznít, Gabriela se vrací... Unavená vlastní touhou po lásce i strachem z ní čelí manželovi, jenž se ve víru vlastních, nečekaně objevených emocí snaží nalézt rovnováhu a řešení. Režisér svůj svíravě luxusní (César za výpravu a kostýmy) mikrosvět rodinného dramatu ozvláštňuje kombinací černobílého a barevného materiálu, sugestivním šerosvitným svícením i prostředky typickými pro dobovou kinematografii, jeho hlavní zbraní v této brutální citové vivisekci jsou ovšem oba hlavní představitelé, Pascal Greggory a Isabelle Huppertová. [44. MFFKV 2009]

    4