?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

noon Orsatti: Filmy a seriály

  • Strach a hnus v Las Vegas
    Strach a hnus v Las Vegas (1998)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Amerika v roce 1971 je docela jinou zemí než Amerika roku 1968, plná naivní naděje, že svět půjde změnit květinovou láskou, rockem a drogami, báječně rozšiřujícími obzory. Zjistit, co je špatné, bylo ještě nedávno jednoduché. Teď všude vládne nejistota, zklamání, zloba a šílenství. Novinář Raoul Duke nevypadá, že by si to bral k srdci: jako vždycky jede v drogách, možná jenom víc než dřív. Když se na terase restaurace v Beverly Heights dozví, že by měl napsat reportáž o lasvegaském motorkářském závodu Mint 400, je výlet do zářivého města snadného zisku jasnou věcí. S kamarádem, bezcharakterním samojským právníkem Gonzem, schrastí Duke červený chevrolet, hromadu veselých košil, metrák piva a kufr rozmanitých drog. Když cestou přes poušť šlápne na plyn, stihnou si ještě večer vyrazit do kasina, které vypadá jako americký sen ilustrovaný ožralým karikaturistou. (Když si člověk dá trochu éteru, je to docela legrace.) Ranní závod je vedlejší (stejně ve zvířeném pouštním prachu není nic vidět). Opilí a totálně sjetí kamarádi si užívají hotelových služeb, ale když Gonzo zdroguje a zneužije nezletilou Lucy, zpanikaří. Raoul za sebou nechá nezaplacený účet v hotelu, skočí do auta a vyrazí zpátky do L.A. Vzápětí se dozví, že má udělat ještě reportáž z kongresu protidrogových policistů. Vrací se do města, které v něm budí snad ještě větší hrůzu a odpor než on sám, a konečně to s Gonzem v novém hotelu a s novou drogou - adrenochromem - pořádně roztočí. A někdy k ránu, snad za tisíc let, v zapadlém bistru Polárka kdesi na předměstí, Gonzo znovu a tentokrát definitivně překročí povolenou míru...
    73%
    Amerika v roce 1971 je docela jinou zemí než Amerika roku 1968, plná naivní naděje, že svět půjde změnit květinovou láskou, rockem a drogami, báječně rozšiřujícími obzory. Zjistit, co je špatné, bylo ještě nedávno jednoduché. Teď všude vládne nejistota, zklamání, zloba a šílenství. Novinář Raoul Duke nevypadá, že by si to bral k srdci: jako vždycky jede v drogách, možná jenom víc než dřív. Když se na terase restaurace v Beverly Heights dozví, že by měl napsat reportáž o lasvegaském motorkářském závodu Mint 400, je výlet do zářivého města snadného zisku jasnou věcí. S kamarádem, bezcharakterním samojským právníkem Gonzem, schrastí Duke červený chevrolet, hromadu veselých košil, metrák piva a kufr rozmanitých drog. Když cestou přes poušť šlápne na plyn, stihnou si ještě večer vyrazit do kasina, které vypadá jako americký sen ilustrovaný ožralým karikaturistou. (Když si člověk dá trochu éteru, je to docela legrace.) Ranní závod je vedlejší (stejně ve zvířeném pouštním prachu není nic vidět). Opilí a totálně sjetí kamarádi si užívají hotelových služeb, ale když Gonzo zdroguje a zneužije nezletilou Lucy, zpanikaří. Raoul za sebou nechá nezaplacený účet v hotelu, skočí do auta a vyrazí zpátky do L.A. Vzápětí se dozví, že má udělat ještě reportáž z kongresu protidrogových policistů. Vrací se do města, které v něm budí snad ještě větší hrůzu a odpor než on sám, a konečně to s Gonzem v novém hotelu a s novou drogou - adrenochromem - pořádně roztočí. A někdy k ránu, snad za tisíc let, v zapadlém bistru Polárka kdesi na předměstí, Gonzo znovu a tentokrát definitivně překročí povolenou míru...
    1
  • Benny a Joon
    Benny a Joon (1993)
    FilmRole: patron
    • Google Play
    • iTunes

    Benny Pearl je pohledný, bystrý a temperamentní mechanik, který věnoval svůj život péči o mladší sestru Joon. Excentrická dívka zůstává doma a ve svých "světlejších" obdobích maluje. Během těch špatných propadá nečekaným záchvatům zuřivosti. Pokud dívka užívá předepsané léky, probíhá jejich život v naprostém poklidu a pohodě. Jednou z mála Bennyho radostí je poker s přáteli, při kterém může být vsazeno cokoli jen peníze ne. Jedné noci Joon při této hře prohraje a je nucena poskytnout dočasně ubytování neznámému mladíkovi, bratranci jednoho ze spoluhráčů. Jmenuje se Sam a většina lidí by jej označila za podivína, který žije ve svém vlastním podivném světě. Když se poprvé objeví, čte si v autobuse knihu o slavném komikovi němé éry filmu Busteru Keatonovi a právě ve světe jeho filmů (a filmů Charlieho Chaplina) jako by Sam žil. Je milý, oduševnělý, ale pro většinu obyčejných lidí nenormální. Stejně jako Joon. Není divu, že se ti dva velmi brzy sblíží. Bennyho to zpočátku těší, protože se začal scházet s Ruthie a nemusí se trápit myšlenkami na to, do jakých potíží by se Joon mohla dostat v jeho nepřítomnosti. Jeho radost však netrvá dlouho. Když si uvědomí, že ti dva se do zamilovali, okamžitě Sama vyhodí a zakáže Joon stýkat se s ním. Nevěří, že Joon je schopná žít nezávisle na něm a protože jí věnoval celý život, nedokáže přijmout skutečnost, že by měla patřit jinému. Milenci se pokusí utéci, ale ani jeden z nich není schopen přežít v současném světě. Zejména přecitlivělá Joon nedokáže překonat nesnáze, které jsou s cestou spojeny, zhroutí se a musí být hospitalizována. Její terapeut ji přiměje, aby nemyslela ani na Sama ani na Bennyho, ale rozhodla se, jak chce ona sama naložit se svým životem.

    73%

    Benny Pearl je pohledný, bystrý a temperamentní mechanik, který věnoval svůj život péči o mladší sestru Joon. Excentrická dívka zůstává doma a ve svých "světlejších" obdobích maluje. Během těch špatných propadá nečekaným záchvatům zuřivosti. Pokud dívka užívá předepsané léky, probíhá jejich život v naprostém poklidu a pohodě. Jednou z mála Bennyho radostí je poker s přáteli, při kterém může být vsazeno cokoli jen peníze ne. Jedné noci Joon při této hře prohraje a je nucena poskytnout dočasně ubytování neznámému mladíkovi, bratranci jednoho ze spoluhráčů. Jmenuje se Sam a většina lidí by jej označila za podivína, který žije ve svém vlastním podivném světě. Když se poprvé objeví, čte si v autobuse knihu o slavném komikovi němé éry filmu Busteru Keatonovi a právě ve světe jeho filmů (a filmů Charlieho Chaplina) jako by Sam žil. Je milý, oduševnělý, ale pro většinu obyčejných lidí nenormální. Stejně jako Joon. Není divu, že se ti dva velmi brzy sblíží. Bennyho to zpočátku těší, protože se začal scházet s Ruthie a nemusí se trápit myšlenkami na to, do jakých potíží by se Joon mohla dostat v jeho nepřítomnosti. Jeho radost však netrvá dlouho. Když si uvědomí, že ti dva se do zamilovali, okamžitě Sama vyhodí a zakáže Joon stýkat se s ním. Nevěří, že Joon je schopná žít nezávisle na něm a protože jí věnoval celý život, nedokáže přijmout skutečnost, že by měla patřit jinému. Milenci se pokusí utéci, ale ani jeden z nich není schopen přežít v současném světě. Zejména přecitlivělá Joon nedokáže překonat nesnáze, které jsou s cestou spojeny, zhroutí se a musí být hospitalizována. Její terapeut ji přiměje, aby nemyslela ani na Sama ani na Bennyho, ale rozhodla se, jak chce ona sama naložit se svým životem.

    2