?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jiří Nebeský: Filmy a seriály

  • Láska shora
    Láska shora (2002)
    Film
    • DaFilms
    Láska shora je filmová procházka/projížďka po cestách mysli a úvahou o dopravě mezi místy a komunikaci mezi lidmi. Je to portrét dvou žijících bytostí a světa kolem nich v nečekané situaci - hraném filmu! POJETÍ: Stěžejním motivem myšlenkového půdorysu filmu jsou nejrůznější formy dopravy: Od myšlenkové přepravy informací, přes logické dějové a dramatické přesuny postav až k symbolickému využití rozličných dopravních prostředků a stylů. V "dopravních metaforách" se film snaží najít adekvace k způsobům mezilidské komunikace a fungování společnosti. Během práce na filmu se naše uvažování o tématu střetlo s jedním z posledních esejů Jana Kellera, publikovaném v knize Eseje o nedávné minulosti a blízké budoucnosti, v němž připodobňuje socioekonomické procesy současné západní civilizace k pohybu dopravního pásu. Hrdinové našeho filmu stojí zatím buď zcela mimo tento pohyb nebo jsou jím jen částečně zasahováni. Ústřední otázka tedy zní: Jakou mají "čisté duše" šanci přežít ve vlastním "nedopravním vnitřním ghettu"? Celkové ladění filmu je "komediálně - poetické".
    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    59%
    Láska shora je filmová procházka/projížďka po cestách mysli a úvahou o dopravě mezi místy a komunikaci mezi lidmi. Je to portrét dvou žijících bytostí a světa kolem nich v nečekané situaci - hraném filmu! POJETÍ: Stěžejním motivem myšlenkového půdorysu filmu jsou nejrůznější formy dopravy: Od myšlenkové přepravy informací, přes logické dějové a dramatické přesuny postav až k symbolickému využití rozličných dopravních prostředků a stylů. V "dopravních metaforách" se film snaží najít adekvace k způsobům mezilidské komunikace a fungování společnosti. Během práce na filmu se naše uvažování o tématu střetlo s jedním z posledních esejů Jana Kellera, publikovaném v knize Eseje o nedávné minulosti a blízké budoucnosti, v němž připodobňuje socioekonomické procesy současné západní civilizace k pohybu dopravního pásu. Hrdinové našeho filmu stojí zatím buď zcela mimo tento pohyb nebo jsou jím jen částečně zasahováni. Ústřední otázka tedy zní: Jakou mají "čisté duše" šanci přežít ve vlastním "nedopravním vnitřním ghettu"? Celkové ladění filmu je "komediálně - poetické".
    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    1
  • Případ mrtvých spolužáků
    Případ mrtvých spolužáků (1976)
    Film
    • VOYO
    Sotva byl Jan Čermák propuštěn z vězení, dostal výhružný dopis, aby mlčel a do ničeho se nepletl. Druhého dne je nalezen mrtev pod zámkem v Kostelci. Krátce nato sem přijíždí Němec Schmidt, který tu kdysi žil jako Bedřich Šmíd. Mohou mít tyto události něco společného? Major Sojka a kapitán Erba před sebou mají složku s dávným případem. Za heydrichiády byli zatčeni dva spolužáci z kosteleckého gymnázia. Udavačem byl Čermák, ale povídá se, že Šmíd se na všem podílel.
    Žánry:DramaKrimi
    46%
    Sotva byl Jan Čermák propuštěn z vězení, dostal výhružný dopis, aby mlčel a do ničeho se nepletl. Druhého dne je nalezen mrtev pod zámkem v Kostelci. Krátce nato sem přijíždí Němec Schmidt, který tu kdysi žil jako Bedřich Šmíd. Mohou mít tyto události něco společného? Major Sojka a kapitán Erba před sebou mají složku s dávným případem. Za heydrichiády byli zatčeni dva spolužáci z kosteleckého gymnázia. Udavačem byl Čermák, ale povídá se, že Šmíd se na všem podílel.
    Žánry:DramaKrimi
    2