?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jiří Nezhyba: Filmy a seriály

  • Nic proti ničemu
    Nic proti ničemu (2011)
    FilmRole: Jiří II
    • Max
    Ironická komedie o křečovité angažovanosti současných třicátníků. Mladý manželský pár přijíždí inkognito na ustavující schůzi budoucího občanského sdružení adoptovaných lidí, kteří se chtějí zaměřit na podporu adopcí ve společnosti. Ani ona ani on nejsou ve skutečnosti adoptovaní, ale protože sami uvažují o osvojení dítěte, chtějí se nejprve přesvědčit, jak taková zkušenost člověka ovlivní. Během několikadenního pobytu v kempu Jordán, kde se schůze odehrává, vyplouvá postupně napovrch, že nejsou jediní, kteří skrývají své pravé motivace. Situace, jež se vymyká jakýmkoli modelům, nutí každého improvizovat a vstupovat do rolí, pro které se vlastně vůbec nehodí. Ať už je to samozvaný vůdce, osudová žena, rebel, naivka nebo sebezpytující pedofil, jeden po druhém, vedeni specifickou odstředivou dramaturgií, odhalují své motivace a tajemství, které vytvářejí další a další bizarně komické situace.
    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    62%
    Ironická komedie o křečovité angažovanosti současných třicátníků. Mladý manželský pár přijíždí inkognito na ustavující schůzi budoucího občanského sdružení adoptovaných lidí, kteří se chtějí zaměřit na podporu adopcí ve společnosti. Ani ona ani on nejsou ve skutečnosti adoptovaní, ale protože sami uvažují o osvojení dítěte, chtějí se nejprve přesvědčit, jak taková zkušenost člověka ovlivní. Během několikadenního pobytu v kempu Jordán, kde se schůze odehrává, vyplouvá postupně napovrch, že nejsou jediní, kteří skrývají své pravé motivace. Situace, jež se vymyká jakýmkoli modelům, nutí každého improvizovat a vstupovat do rolí, pro které se vlastně vůbec nehodí. Ať už je to samozvaný vůdce, osudová žena, rebel, naivka nebo sebezpytující pedofil, jeden po druhém, vedeni specifickou odstředivou dramaturgií, odhalují své motivace a tajemství, které vytvářejí další a další bizarně komické situace.
    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    1
  • Láska shora
    Láska shora (2002)
    Film
    • DaFilms
    Láska shora je filmová procházka/projížďka po cestách mysli a úvahou o dopravě mezi místy a komunikaci mezi lidmi. Je to portrét dvou žijících bytostí a světa kolem nich v nečekané situaci - hraném filmu!

    POJETÍ:
    Stěžejním motivem myšlenkového půdorysu filmu jsou nejrůznější formy dopravy: Od myšlenkové přepravy informací, přes logické dějové a dramatické přesuny postav až k symbolickému využití rozličných dopravních prostředků a stylů. V "dopravních metaforách" se film snaží najít adekvace k způsobům mezilidské komunikace a fungování společnosti. Během práce na filmu se naše uvažování o tématu střetlo s jedním z posledních esejů Jana Kellera, publikovaném v knize Eseje o nedávné minulosti a blízké budoucnosti, v němž připodobňuje socioekonomické procesy současné západní civilizace k pohybu dopravního pásu. Hrdinové našeho filmu stojí zatím buď zcela mimo tento pohyb nebo jsou jím jen částečně zasahováni. Ústřední otázka tedy zní: Jakou mají "čisté duše" šanci přežít ve vlastním "nedopravním vnitřním ghettu"? Celkové ladění filmu je "komediálně - poetické".

    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    59%
    Láska shora je filmová procházka/projížďka po cestách mysli a úvahou o dopravě mezi místy a komunikaci mezi lidmi. Je to portrét dvou žijících bytostí a světa kolem nich v nečekané situaci - hraném filmu!

    POJETÍ:
    Stěžejním motivem myšlenkového půdorysu filmu jsou nejrůznější formy dopravy: Od myšlenkové přepravy informací, přes logické dějové a dramatické přesuny postav až k symbolickému využití rozličných dopravních prostředků a stylů. V "dopravních metaforách" se film snaží najít adekvace k způsobům mezilidské komunikace a fungování společnosti. Během práce na filmu se naše uvažování o tématu střetlo s jedním z posledních esejů Jana Kellera, publikovaném v knize Eseje o nedávné minulosti a blízké budoucnosti, v němž připodobňuje socioekonomické procesy současné západní civilizace k pohybu dopravního pásu. Hrdinové našeho filmu stojí zatím buď zcela mimo tento pohyb nebo jsou jím jen částečně zasahováni. Ústřední otázka tedy zní: Jakou mají "čisté duše" šanci přežít ve vlastním "nedopravním vnitřním ghettu"? Celkové ladění filmu je "komediálně - poetické".

    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    2