?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Arnošt Kurell: Filmy a seriály

  • Jára Cimrman ležící, spící
    Jára Cimrman ležící, spící (1983)
    FilmRole: faktor Adámek, krejčí zaječích oblečků
    • VOYO
    • iVysílání
    • O2 TV
    • +2
    Mladý divadelní vědec se vydal do vesničky Liptákov, kde byl naposledy spatřen neznámí dramatik Jára Cimrman, na jehož jméno narazil při studiu některých materiálů. Připojí se ke skupince turistů, která sem zabloudila při hledání Dvořákova Sychrova, a spolu s ní se dostane do muzea peří, jehož součástí je také komůrka, v níž jsou uchovávány předměty, které Mistr používal. Stařičká průvodkyně potom všem vypráví o životě a díle neznámého génia.
    Žánry:RetroKomedie
    84%
    Mladý divadelní vědec se vydal do vesničky Liptákov, kde byl naposledy spatřen neznámí dramatik Jára Cimrman, na jehož jméno narazil při studiu některých materiálů. Připojí se ke skupince turistů, která sem zabloudila při hledání Dvořákova Sychrova, a spolu s ní se dostane do muzea peří, jehož součástí je také komůrka, v níž jsou uchovávány předměty, které Mistr používal. Stařičká průvodkyně potom všem vypráví o životě a díle neznámého génia.
    Žánry:RetroKomedie
    1
  • Krvavý román
    Krvavý román (1993)
    FilmRole: pirát
    Osobitého výtvarníka, typografa, spisovatele Josefa Váchala zná veřejnost především díky jeho Krvavému románu. Surrealistická rozkošatělost této obhajoby pokleslého čtiva 19. století zaujala Jaroslava Brabce a jeho spolupracovníky a našli k tomu odpovídající obraz \"braku\" 20. století. Zájem autorů se soustřeďuje především na období němého filmu, procházka dějinami kinematografie pokračuje přes nástup zvukového filmu až do současnosti (autorský film 60. let, moderní horor), formálně tu najdeme např. využití techniky tónovaného filmu). Všestranná parodie prolíná barvitou dějovou změť s příběhem autora (Váchala/Paseky), komentujícího a vytvářejícího svou knihu, a rozštěpeného navíc v ději do postav Fragonarda a Mistra. Stejně jako u Váchala vstupuje do fikce stále silněji realita, aby se jediným \"šťastným koncem\" ukázalo být hotové umělcovo dílo.
    67%
    Osobitého výtvarníka, typografa, spisovatele Josefa Váchala zná veřejnost především díky jeho Krvavému románu. Surrealistická rozkošatělost této obhajoby pokleslého čtiva 19. století zaujala Jaroslava Brabce a jeho spolupracovníky a našli k tomu odpovídající obraz \"braku\" 20. století. Zájem autorů se soustřeďuje především na období němého filmu, procházka dějinami kinematografie pokračuje přes nástup zvukového filmu až do současnosti (autorský film 60. let, moderní horor), formálně tu najdeme např. využití techniky tónovaného filmu). Všestranná parodie prolíná barvitou dějovou změť s příběhem autora (Váchala/Paseky), komentujícího a vytvářejícího svou knihu, a rozštěpeného navíc v ději do postav Fragonarda a Mistra. Stejně jako u Váchala vstupuje do fikce stále silněji realita, aby se jediným \"šťastným koncem\" ukázalo být hotové umělcovo dílo.
    2