?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Simona Machytková: Filmy a seriály

  • Ceremoniář
    Ceremoniář (1996)
    Film
    Kdo je ten suverénní muž, který s neobvyklou elegancí a překvapující profesionalitou začal jednoho dne obsluhovat na recepcích nejvyšších vládních a stranických špiček? Odkud se vynořil, jaké má úkoly a kdo ho jimi pověřil? Těmito otázkami si budou v novém českém filmu Ceremoniář lámat hlavu členové tajných služeb, důležití i nepodstatní poskokové mocných, přesvědčení, že znají každý článek důmyslně neprůhledného řetězu vztahů a kompetencí centrálně řízeného státu. Než dojde k překvapivému odhlalení tajemného ceremoniáře, žijícího dvojím životem, získá si důvěru prvních dvou mužů ve státě. Díky jí se mu podaří zakončit svoji kariéru nebetyčnou drzostí a provokací státně-politického rozměru. A mizí ze scény stejně nenadále, jak se na ní objevil. Tím však film nekončí. Systém, ze kterého si vystřelil, nemá totiž pro humor smysl. Nový český film scenáristky Evy Kantůrkové a režiséra Jiřího Věrčáka je černou komedií nebo (chcete-li) politickým thrillerem v ryze českém pojetí. S vynikajícími heri, chytrým a napínavým dějem, poduvuhodným a netuctovým hrdinou.
    Žánry:DramaKomedie
    59%
    Kdo je ten suverénní muž, který s neobvyklou elegancí a překvapující profesionalitou začal jednoho dne obsluhovat na recepcích nejvyšších vládních a stranických špiček? Odkud se vynořil, jaké má úkoly a kdo ho jimi pověřil? Těmito otázkami si budou v novém českém filmu Ceremoniář lámat hlavu členové tajných služeb, důležití i nepodstatní poskokové mocných, přesvědčení, že znají každý článek důmyslně neprůhledného řetězu vztahů a kompetencí centrálně řízeného státu. Než dojde k překvapivému odhlalení tajemného ceremoniáře, žijícího dvojím životem, získá si důvěru prvních dvou mužů ve státě. Díky jí se mu podaří zakončit svoji kariéru nebetyčnou drzostí a provokací státně-politického rozměru. A mizí ze scény stejně nenadále, jak se na ní objevil. Tím však film nekončí. Systém, ze kterého si vystřelil, nemá totiž pro humor smysl. Nový český film scenáristky Evy Kantůrkové a režiséra Jiřího Věrčáka je černou komedií nebo (chcete-li) politickým thrillerem v ryze českém pojetí. S vynikajícími heri, chytrým a napínavým dějem, poduvuhodným a netuctovým hrdinou.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • O perlové panně
    O perlové panně (1997)
    Film
    Na kraji lesa sídlí potulný cirkus - mladý herec Vendelín se rozhodne jít do světa a stát se rytířem. Za lesem je hrádek, v němž truchlí pro svoji v mládí ztracenou nevěstu - perlovou pannu, pošetilý rytíř z rodu Don Quijotů Kornelius. Potuluje se zde také rytíř z Kosti Cyprián, se svým ke všemu odhodlaným sluhou. Ten také Corneliovi ukradne obraz krásné dívky, v němž je vsazena velká perla. Rytíř Kornelius se vydává obraz hledat. Cesty všech se střetnou v hlavním městě, kde chce Cyprián Kornelia zabít, ale tomu na poslední chvíli přispěchá na pomoc Vendelín. Z Kornelia a Vendelína se stávají přátelé. Kornelius vypráví svůj smutný příběh - ráno po svatbě jeho nevěsta zmizela, a nikdo neví kam. Žádné pátrání nevedlo k výsledku. Současně s ní zmizel i malíř, který dívku maloval. Vendelín si vzpomene na dívku, kterou ráno potkal ve věži a kterou nazval Lucií. Netuší, že tím zlomil kouzlo zlého čaroděje-malíře, který si chtěl přivlastnit perlovou pannu-Lucii. Ale čaroděj není jediným nepřítelem - Kornelius a Vendelín se ještě musejí utkat se zlým rytířem Cypriánem a jeho kumpány. Je to pohádka, takže všechno skončí nakonec dobře.
    Žánry:Pohádka
    50%
    Na kraji lesa sídlí potulný cirkus - mladý herec Vendelín se rozhodne jít do světa a stát se rytířem. Za lesem je hrádek, v němž truchlí pro svoji v mládí ztracenou nevěstu - perlovou pannu, pošetilý rytíř z rodu Don Quijotů Kornelius. Potuluje se zde také rytíř z Kosti Cyprián, se svým ke všemu odhodlaným sluhou. Ten také Corneliovi ukradne obraz krásné dívky, v němž je vsazena velká perla. Rytíř Kornelius se vydává obraz hledat. Cesty všech se střetnou v hlavním městě, kde chce Cyprián Kornelia zabít, ale tomu na poslední chvíli přispěchá na pomoc Vendelín. Z Kornelia a Vendelína se stávají přátelé. Kornelius vypráví svůj smutný příběh - ráno po svatbě jeho nevěsta zmizela, a nikdo neví kam. Žádné pátrání nevedlo k výsledku. Současně s ní zmizel i malíř, který dívku maloval. Vendelín si vzpomene na dívku, kterou ráno potkal ve věži a kterou nazval Lucií. Netuší, že tím zlomil kouzlo zlého čaroděje-malíře, který si chtěl přivlastnit perlovou pannu-Lucii. Ale čaroděj není jediným nepřítelem - Kornelius a Vendelín se ještě musejí utkat se zlým rytířem Cypriánem a jeho kumpány. Je to pohádka, takže všechno skončí nakonec dobře.
    Žánry:Pohádka
    2
  • O třech rytířích, krásné paní a lněné kytli
    O třech rytířích, krásné paní a lněné kytli (1996)
    Film
    48%
    3
  • Don Gio
    Don Gio (1992)
    Film
    Don Gio - expresivní morální kulturní horor o těch, kteří se smyslem o morbiditu, amorálnost a business oslavují úmrtí a hrají Mozarta tak, aby se obracel v hrobě a tak konečně našli, kde je pohřben. Don Gio konce minulého století je postmoderní opera zpracovaná jako videoklip pro filmové plátno v režii bratrů Cabanů. Je to první český film vytvořený v koprodukci s Českou televizí. V první větší roli (Leporela) uvidíte exhibujícího Jaroslava Duška, elegantní Chantal Poullain (Elvíra), nedávno odvolaného ředitele Národního divadla Daniela Dvořáka v roli ředitele divadla a především v titulní roli Karla Rodena, který se ve filmu ocitá v aréně duchovních vztahů a tělesných styků. Don Gio je film o divadle dnů roku 1991, jehož protagonisty jsou postavy Mozartova Dona Giovanniho. Ačkoli by měly být po 200 letech moudřejší, dopouštějí se stejných chyb, trpí stejnými sebeklamy, namlouvají si vlastní genialitu. Touha po vlastní "osobitosti" vyznívá o to marněji, oč dokonaleji zní původní "stará" Mozartova hudba, napsaná lehkou rukou Fantazie. Podstata je stejná, jen rekvizity se změnily. Film je nádhernou obrazovou mozaikou, vždy však (nepříjemně) aktuální. (Česká televize)
    Žánry:Hudební
    36%
    Don Gio - expresivní morální kulturní horor o těch, kteří se smyslem o morbiditu, amorálnost a business oslavují úmrtí a hrají Mozarta tak, aby se obracel v hrobě a tak konečně našli, kde je pohřben. Don Gio konce minulého století je postmoderní opera zpracovaná jako videoklip pro filmové plátno v režii bratrů Cabanů. Je to první český film vytvořený v koprodukci s Českou televizí. V první větší roli (Leporela) uvidíte exhibujícího Jaroslava Duška, elegantní Chantal Poullain (Elvíra), nedávno odvolaného ředitele Národního divadla Daniela Dvořáka v roli ředitele divadla a především v titulní roli Karla Rodena, který se ve filmu ocitá v aréně duchovních vztahů a tělesných styků. Don Gio je film o divadle dnů roku 1991, jehož protagonisty jsou postavy Mozartova Dona Giovanniho. Ačkoli by měly být po 200 letech moudřejší, dopouštějí se stejných chyb, trpí stejnými sebeklamy, namlouvají si vlastní genialitu. Touha po vlastní "osobitosti" vyznívá o to marněji, oč dokonaleji zní původní "stará" Mozartova hudba, napsaná lehkou rukou Fantazie. Podstata je stejná, jen rekvizity se změnily. Film je nádhernou obrazovou mozaikou, vždy však (nepříjemně) aktuální. (Česká televize)
    Žánry:Hudební
    4